با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!

ساخت وبلاگ

اسکارلت جوهانسون بازیگری است که به خاطر فعالیتش در فیلم هایی مانند "گمشده در ترجمه" ، "خاطرات پرستار بچه" ، "ویکی کریستینا بارسلونا" ، "انتقام جویان" و "هیچکاک" شناخته شده است.
اسکارلت جوهانسون کیست؟
اسکارلت جوهانسون در 22 نوامبر 1984 در نیویورک متولد شد. او به عنوان یک کودک بازیگری را آغاز کرد و نقش او در فیلم The Horse Whisperer تحسین منتقدان او را در 13 سالگی به همراه آورد. Earring ، The Nanny Diaries ، ویکی کریستینا بارسلونا ، هیچکاک و مژگان های The Avengers. با بررسی سایر راه های هنری ، یوهانسون اولین آلبوم خود را در سال 2008 منتشر کرد و سال بعد اولین بار او را در برادوی معرفی کرد. پس از مشارکت هایش در Ghost in the Shell، Rough Night، Isle of Dogs and Avengers: Endgame، Johansson نامزد اسکار را برای بازی در نقش های خود در Marriage Story و Jojo Rabbit بدست آورد.


همسران و دختران
وهانسون در سپتامبر سال 2008 در یک مراسم کوچک در بریتیش کلمبیا ، کانادا ، رایان رینولدز ، بازیگر کانادایی ازدواج کرد. این زوج در لس آنجلس خانه ای را با هم خریداری كردند ، اما دو سال بعد ، در دسامبر 2010 برای طلاق در خواست شدند.
پس از جدایی او از رینولدز ، یوهانسون عاشقانه برای مدتی با بازیگر شان پن ارتباط داشت. این زوج به همراه مکزیک به مکزیک سفر کردند و در عروسی بازیگر ریس ویترسپون در مارس 2011 شرکت کردند. بعداً در همان سال جوهانسون هنگامی که عکس های برهنه گرفته شده از طریق تلفن همراه وی توسط هکرها ارسال شد ، خود را در مرکز رسوایی پیدا کرد. FBI تحقیقاتی را برای یافتن افراد پشت نشت آغاز کرد.

نماینده ای برای یوهانسون در سپتامبر 2013 تأیید کرد که وی با رومن داوریاک روزنامه نگار درگیر شده است. در تاریخ 4 سپتامبر 2014 ، یوهانسون و داوریاک از تولد دختر بچه خود ، رز خبر دادند. این زن و شوهر در اول اکتبر 2014 در فیلیپسبورگ ، مونتانا ازدواج کردند ، گرچه عموم مردم تا ماه دسامبر از اعلام این خبر خبری نبودند. پس از گذشت بیش از دو سال از ازدواج ، یوهانسون در سپتامبر سال 2017 از داوریاک طلاق گرفت.

در ماه مه سال 2019 فاش شد که یوهانسون و نویسنده SNL و کالین جوست ، میزبان "آخر هفته" ، پس از دو سال آشنایی با یکدیگر درگیر شدند.

فیلم های اولیه


"شمال" ، "مانی و لو"
در طی سالهای مدرسه ، جوهانسون نقش های بازیگری از جمله اولین فیلم او در شمال 1994 با الیاس وود را به زمین زد. اولین قسمت اصلی او دو سال بعد با مانی و لو ، یک کمدی دراماتیک مستقل همراه بود. یوهانسون خواهر کوچکتر یک نوجوان باردار را بازی کرد که هر دو در مهدکودک بودند. برادر دوقلوی او ، هانتر نیز در این فیلم ظاهر شد.
نقش برک آوت در "نجوا اسب"
یوهانسون با فیلم The Horse Whisperer در سال 1998 توجه جدی را به خود جلب کرد ، همچنین با بازی در نقش رابرت ردفورد و کریستین اسکات توماس نیز بازی می کرد. تصویربرداری وی از یک عضو رسمی جوان ، طرفداران بسیاری از جمله ستاره و کارگردان فیلم را به دست آورد. ردفورد در مورد بلوغ قابل توجه یوهانسون اظهار داشت ، گفت که او "13 سال 30 بود." در سال 2001 ، این بازیگر با وجود نقش مؤثر در بازی Ghost World ، علی رغم موفقیت های جعبه آواتار خود ، از طرف منتقدین حتی بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

"گمشده در ترجمه" ، "دختری با گوشواره مروارید"
پس از فارغ التحصیلی مدرسه حرفه ای کودکان (PCS) در سال 2002 ، یوهانسون خود را به عنوان یکی از بازیگران برتر هالیوود پیدا کرد. وی در سال 2003 دو نقش بازیگر نقش اول را داشت که هر دو تحسین منتقدان او را به دست آوردند. در گمشده در ترجمه ، وی زنی را در بازدید از توکیو بازی كرد كه با مردی بسیار پیر (با بازی بیل موری) رابطه بعید برقرار می كند. یوهانسون همچنین به عنوان یک دختر خدمتکار که توسط هنرمند مشهور یوهانس ورمیر (با بازی کالین فیرت) در دختر با گوشواره مروارید نقاشی شده است ، عملکردی چشمگیر داد.

"دالیا سیاه ،" "دفتر خاطرات پرستار بچه" ، همکاری های آلن
یوهانسون پس از این موفقیت های اولیه پروژه های مختلفی را در دست گرفت. او با کارگردان برایان دی پالما در فیلم هیجان انگیز جرم در سال 2006 The Black Dahlia همکاری داشت ، و با فیلم The Nanny Diaries 2007 در کمدی تلاش کرد. یوهانسون با همکار مکرر با کارگردان وودی آلن ، در چندین فیلم خود از جمله ویکی کریستینا بارسلونا در سال 2008 ، مقابل خاویر باردم و پنه لوپه کروز ظاهر شده است.

موسیقی و تئاتر
در همین زمان ، هنگامی که او به همراه آلبوم دوتایی ، که در سال 2007 ضبط شد ، به یمن پیوسته شد و به منطقه جدید وارد شد. ضبط. او به مجله نیویورک گفت: "من تمام زندگی من آواز خواندم. وقتی بچه بودم می خواستم در برادوی باشم." در سال 2008 ، یوهانسون اولین آلبوم خود را به نام Anywhere I Lay My Head منتشر کرد که دارای نسخه های جلد آهنگ های تام ویتز بود. ضبط یک ناامیدی مهم و تجاری بود.

یوهانسون خیلی زود چالش شغلی جدیدی را در پیش گرفت. در سال 2009 ، او در احیای درام آرتور میلر نمای نمایشی از پل روبروی لیف شریبر اولین فیلم برادوی را آغاز کرد. یوهانسون برای عملکرد قانع کننده خود به عنوان کاترین ، دختر نوجوانی که توسط عمه و عمویش بزرگ شده است ، نظر مثبت را به دست آورد. برای کار خود در نمایش ، یوهانسون برنده جایزه تونی شد.

فیلم های بیشتر

بازی بیوه سیاه مارول
روی آوردن به کرایه بودجه بزرگ ، یوهانسون نقش فوق العاده ای Black Widow را در Iron Man 2 (2010) در مقابل روبرت داونی ، جونیور و میکی رورک ایفا کرد. تلنگر اکشن به یکی از فیلم های بزرگ تابستان تبدیل شد و صحنه کمک های او به فیلم های بی شماری در جهان سینمایی مارول را رقم زد.

Johansson بعدی بعنوان Black Widow در فیلم جعبه بازی The Avengers (2012) ظاهر شد. در این فیلم همچنین از داونی به عنوان مرد آهنین ، کریس همسورث در نقش ثور و کریس اوانز به عنوان کاپیتان آمریکا حضور داشتند.
یوهانسون همچنان نقش برجسته خود را برای مجموعه ای از مجموعه های قدرتمند مارول از جمله Captain America: The Winter Soldier (2014) ، Avengers: Age of Ultron (2015) ، Avengers: Infinity War (2018) و Avengers: Endgame (2019 ) درگیری وی در این فرانچایز بسیار پر سود و طاقت فرسا بود و باعث شد او به مقام اول رنکینگ Forbes از پردرآمدترین بازیگران جهان در تابستان سال 2018 منجر شود.

Johansson سپس با پخش برنامه ریزی شده در آوریل 2020 از بیوه بلک ، آماده پرواز انفرادی شد.

"ما یک باغ وحش خریداری کردیم" ، "هیچکاک" ، "او"
جوهانسون خارج از تعهداتش به مارول مشغول روی پرده بود. او در سال 2011 در کمدی دراماتیک کامرون کرو بازی کرد و ما در سال 2011 با مت دیمون یک باغ وحش را با مت دیمون خریداری کردیم و سال بعد شخصیت شخصیت فیلم با زندگی واقعی جانت لی را در هیچکاک گرفت ، که به بررسی زندگی کارگردان آلفرد هیچکاک در طول ساخت می پردازد. روانی کلاسیک ترسناک.

در سال 2013 ، جوهانسون صدای متمایز خود را به عنوان یک سیستم عامل هوشمند که محبت شخصیت تنهایی خواکین ققنوس را جلب می کند به او وام داد. او در ادامه نقش کمکی را در کمدی دراماتیک جون فاورو (Chef (2014)) ایفا کرد و به عنوان شخصیتی در فیلم هیجان انگیز علمی تخیلی لوسی بسون (لوسی) (لوسی) (2014) بازی کرد. در سال 2016 او دوباره به فاوو پیوست تا شخصیت کا را در کتاب جنگل صدا کند.

"شبح در پوسته" ، "شب خشن" ، "جزایر سگ"
در سال 2017 یوهانسون با اقتباس از Ghost in Shell بازی کرد. این تولید به دلیل بازیگران سفیدپوشش مورد انتقاد قرار گرفت ، زیرا شخصیت یوهانسون در انیمه اصلی ژاپنی بود. در همان سال ، او به عنوان بخشی از گروه بازیگران Rough Night به کمدی بازگشت ، و در سال 2018 یکی از سگها را در ویژگی توقف حرکت وس اندرسون Isle of Dogs ابراز کرد.

در ژوئیه 2018 ، Johansson هنگامی که برای بازی در نقش صاحب سالن ماساژ تراجنسی Dante "Tex" Gill در Rub & Tug از Ghost در کارگردان Shell روپرت سندرز قرار داشت ، خود را در وسط بحث و جدال دیگری قرار داد. یوهانسون پس از آنکه ابتدا نگرانی ها را از طریق سخنگوی خود رد کرد ، ماهیت "بی عاطفه" بودن پاسخ او را تصدیق کرد و اعلام کرد که از این فیلم کناره گیری می کند.

نامزدهای اسکار برای "داستان ازدواج" ، "خرگوش جوجو"
در ادامه برای بازیگر نقش همبازی در درام با استقبال خوب داستان درامری (2019) در کنار آدام درایور بازی کرد. او سپس در یک پروژه بحث برانگیز دیگر ، "ججو جو خرگوش" Taika Waititi (2019) ظاهر شد ، به عنوان مادر یک پسر 10 ساله در آلمان نازی که آدم مسخره آدولف هیتلر را بهترین دوست خیالی خود می داند. یوهانسون نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول را به عنوان بازیگر نقش اول و یک بازیگر نقش مکمل زن دوم را بدست آورد و او را به عنوان دوازدهمین بازیگر (مرد یا زن) بدست آورد تا در همان سال نامزد دوبل شود.

اوایل زندگی
اسکارلت جوهانسون ، بازیگر نقش اول مرد ، در 22 نوامبر 1984 در نیویورک سیتی متولد شد. پدربزرگ دانمارکی وی به عنوان فیلمنامه نویس و کارگردان کار می کرد و مادرش به عنوان تهیه کننده کار می کرد.
علاقه جوهانسون به بازیگری در سنین پایین ظاهر شد. هنگامی که او هشت ساله بود ، او در یک تولید خارج از برادوی از Sophistry با اتان هاوک ظاهر شد. یوهانسون به دنبال یافتن نقشها بود و تصمیم گرفت در PCS در منهتن تحصیل کند ، یک مؤسسه آموزشی خصوصی که به عنوان فارغ التحصیلان معروف بازیگری مانند کری فیشر ، ریتا مورنو و سارا میشل گلار مشهور است. تئاتر موسیقی یکی از احساسات جوهانسون بود که او در PCS دنبال کرد. او به Vogue گفت: "من یکی از آن بچه های دست جاز بودم."

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 176 تاريخ : 30 تير 1399 ساعت: 15:0

الیزابت اولسن بازیگر آمریکایی و خواهر کوچکتر مری کیت و اشلی اولسن است. او همچنین به دلیل نقش تحسین برانگیز خود در 'مارتا مارسی می مارلین' و بازی در نقش جادوگر اسکارلت در حق رای دادن 'Avengers' شناخته شده است.
الیزابت اولسن کیست؟
الیزابت اولسن متولد شرمن اوکس ، کالیفرنیا ، در سال 1989 ، به عنوان خواهر کوچکتر بازیگران مری کیت و اشلی اولسن در تجارت سرگرمی بزرگ شد. او ابتدا به عنوان یک کودک در فیلم های خواهران خود به عنوان بازیگر فعالیت کرد و در دهه 20 وقتی بود که برای اولین بار شروع به توسعه حرفه ای فیلم خود کرد ، در فیلم هایی مانند خانه خاموش و صلح ، عشق و سوء تفاهم (هر دو در سال 2011) ظاهر شد. در همان سال ، اولسن با ایفای نقش تحسین برانگیز خود در فیلم مارتا مارسی می مارلن یک موفقیت شغلی را تجربه کرد. از آن زمان ، او در چندین درام دیگر ظاهر شده است ، از جمله Kill Your Darling (Kill Your Darling (2013)) ، و در فیلم های بزرگ بین المللی Godzilla (2014) و Avengers: Age of Ultron (2015).


خواهر و برادر
گذشته از خواهران و دوقلوهای بزرگتر مشهور ، مری کیت و اشلی ، اولسن یک برادر بزرگتر ترنت و دو خواهر و برادر دیگر دارد.
ارزش خالص
به گفته Celebrity Net Worth ، اولسن 5 میلیون دلار ارزش خالص دارد.

فیلم ها
در زمان فارغ التحصیلی از Tisch در سال 2011 ، الیزابت اولسن در چندین فیلم ظاهر شد - برجسته ترین خانه خاموش ، مارتا مارسی می مارلین و صلح ، عشق و سوء تفاهم ، که سه نقش اصلی اول او را بر عهده داشت. Silent House و Martha Marcy May Marlene در جشنواره فیلم ساندنس 2011 به نمایش در آمدند ، گرچه فقط فیلم دوم وارد رقابت شد.

"مارتا مارسی می مارلین"
اجراهای اولسن باعث شد بسیاری از منتقدین او را به عنوان ستاره برکشی جشنواره در آن سال ، به ویژه برای کار خود در مارتا مارسی می مارلن ، تلقی کنند. به گفته اولسن ، او عاشق آن پروژه شد زیرا "مخاطب نظر شخصیت من ، مارتا را در نظر می گیرد. آنها می بینند که چه چیزی حال و گذشته از طریق فلاش بک است. بنابراین آنچه برای او اتفاق افتاد [با یک فرقه] است. به آرامی فاش می شود ، اما آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد این است که مخاطب تصمیم بگیرد که آیا این واقعی است یا این که یک پارانویا است. "

خانه خاموش ، بازسازی یک فیلم ترسناک اروگوئه ، با یک عکسبرداری فیلمبرداری شد و از این رو به خصوص در زمینه تئاتر اولسن مناسب بود. در صلح ، عشق و سوء تفاهم ، اولسن دختر شخصیت بازیگر نقش جین فوندا را به تصویر کشید.
اولسن در سال 2012 در دو فیلم ظاهر شد: چراغ قرمز (با رابرت دنیرو) و لیبرال آرتز (با جاش رادنور و زک Efron). سال بعد ، او با دراکوتا فانینگ در درام بازی کرد و در درام بسیار خوب بازی کرد و در کنار دانیل رادکلیف در Kill Your Darling ظاهر شد. او همچنین یک بازیگر نقش اول سریال در سریال In Secret بود ، با بازی شخصیت Emile Zola Thérèse Raquin ، و هیجان انگیز Old Boy.

اولسن درباره فعالیت بازیگری ابتدایی خود با بیان این که "او مشتاقانه برای ادامه روی پرده خود انتظار دارد ، گفت:" من از کودکی در تئاتر و رقص تمرین می کردم ، بنابراین حضور در مقابل دوربین واقعاً وحشتناک ترین چیز بود. " برای آینده قابل پیش بینی کار کنید "امیدوارم که بتوانم کار صحنه ای و فیلمسازی را انجام دهم. من واقعاً آن را دوست دارم."

'Godzilla' و 'Avengers'
اولسن همچنان در حرفه خود روی پرده سینما قرار گرفته است. در سال 2014 ، وی در گروه بین المللی فیلم سازی Godzilla معرفی شد و سال بعد در مگاپیکسلی دیگر با نام Avengers: Age of Ultron دیده شد که بیش از 1.4 میلیارد دلار درآمد در سراسر جهان کسب کرد. در اولترن ، اولسن واندا ماکسیموف ، مستعار جادوگر اسکارلت را به تصویر کشید ، موجودی با قدرت و قدرت تأثیرگذاری بر ادراکات فردی از واقعیت. و در پیچ و تاب سرنوشت ، بازیگر بریتانیایی هارون تیلور-جوشون در مقابل اولسن هم در گودزیلا و هم اولترون بازی کرد و در فیلم قبلی همسر و همسرش را در فیلم دوم بازی کرد. در سال 2018 ، اولسن نقش خود را به عنوان جادوگر اسکارلت در انتقام جویان: Infinity War بازسازی کرد.

اولسن آدری ویلیامز ، همسر اول خواننده ترانه سرا ، هنک ویلیامز را بازی کرد ، در بیوپیک I Saw the Light که توسط مارک آبراهام نوشته و کارگردانی شده است و در سال 2015 در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد.

پیش زمینه اولیه زندگی و نمایش Showbiz
بازیگر نقش زن الیزابت چیس اولسن در شانزدهم فوریه 1989 در شرمان اوکس ، کالیفرنیا ، دختر سوم دیوید اولسن ، یک بانکدار وام ، و جارنی اولسن ، مدیر متولد شد. خواهران دوقلوی بزرگتر اولسن بازیگرانی / کارآفرینان مری کیت و اشلی اولسن هستند که برای اولین بار شهرت خانوادگی کامل خانه را به دست آوردند. الیزابت ، با نام مستعار "لیزی" ، با بازی در فیلمهای خواهرانش ، در سن بسیار جوانی شروع به بازیگری کرد. قبل از 11 سالگی ، او نقش های كوچكی را در فیلم How West Was Fun ، First Video ما و سریال مستقیم به فیلم ماجراهای مری كیت و اشلی بازی كرده بود.

اولسن در مورد حرفه بازیگری و رابطه با خواهرانش در این دوره گفت: "خوب ، این برای من مثل مدرسه بعد از مدرسه بود. من می خواهم قطع کنم و آنها مثل این باشند ،" سلام ، شما می خواهید در این یکی باشید ؟ سپس آنها نیمی از صورت من را به رنگ قهوه ای تیره یا چیزی رنگ می کردند - خواهر احمق ، فراموش کرد که ضد آفتاب را بر روی نیمی از صورتش بگذارد. "

اولسن در مدرسه کالبل هال در شمال هالیوود ، کالیفرنیا ، از مهد کودک تا کلاس 12 شرکت کرد. پس از پایان دوره دبیرستان ، در دانشکده هنر Tisch دانشگاه نیویورک ثبت نام کرد. در سال 2009 ، او یک ترم تحصیل در روسیه را در مدرسه تئاتر هنر مسکو گذراند. این بازیگر زن بعداً گفت: "من از 7 سالگی کلاس بازیگری را پشت سر گذاشتم." "من کلاسها را فرا گرفتم ، بچه هایی که با مادرشان شنوایی می کردند ، و من آن را نمی خواستم ، کلاس ها را دوست داشتم. با درک کردن یک نمایشنامه" برادوی "به مأمورم آشنا شدم و کارهای زیرزمینی را انجام می دادم که هیچ کس ندید."

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 227 تاريخ : 29 تير 1399 ساعت: 15:0

وین دیزل بازیگری است که برای فیلم های اکشن پر انرژی شناخته شده است و شامل "The Chronicles of Riddick" و "سریع و خشمگین" می شود.
وین دیزل کیست؟
وین دیزل متولد 18 ژوئیه 1967 ، وین دیزل برای ساخت اولین فیلم خود با نام چند چهره که در جشنواره کن در سال 1995 به نمایش درآمد ، از دانشگاه خارج شد. کارهای دیزل توجه استیون اسپیلبرگ ، بازیگر نقش اول فیلم Saving Private Ryan (1998) را به خود جلب کرد. او قبل از رسیدن به نقش تعیین کننده شغلی خود در فیلم The Fast and the Furious (2001) در چندین فیلم بازی کرد. فیلم های اضافی شامل The Chronicles of Riddick (2004) ، Guardians of the Galaxy (2014) و فصل های بعدی فرانشیز Furious است.

اوایل زندگی و شغل
بازیگر ، کارگردان ، نویسنده و تهیه کننده وین دیزل متولد مارک وینسنت در 18 ژوئیه سال 1967 در شهرستان آلامامه ، کالیفرنیا بود. دیزل و برادر دوقلوی او پاول توسط مادرشان Delora و ناپدری آنها ، Irving H. Vincent بزرگ شدند. پدر بیولوژیکی آنها قبل از تولد از مادرشان جدا شد.

هیچ کس برای آشکار کردن جزئیات در مورد پیشینه شخصی خود ، دیزل صریحا علاقه مند به توسعه اشتیاق به اجرای زود هنگام است. ناپدری او معلم درام بود و خود دیزل بازیگری را از 7 سالگی در تئاتر برای شهر جدید آغاز کرد. وی به Entertainment Weekly گفت: "من همیشه یقین داشته ام كه ​​می خواهم ستاره فیلم شوم." "حتی به عنوان یک کودک ، من آن را می شناختم."
دیزل در دوران نوجوانی به بازیگری در تئاتر ادامه داد. در سالهای نوجوانی ، وی همچنین یک طغیان دیگر باشگاه را به اشغال خود درآورد. این شغل به او کمک کرد تا سختی ای را که در بسیاری از اجراهای فیلمش به وجود آورده ، توسعه دهد. همانطور که وی برای تناسب اندام آقایان توضیح داد ، "من باید بیش از 500 دعوا بوده ام. هر شب می جنگیدم و نه یا 10 سال گزاف گزیدم. و اینها دعوا های زیبایی نبودند."

کار به عنوان یک مداح همچنین روزهای خود را برای استماع نقشها و مطالعه زبان انگلیسی در کالج هانتر نیویورک رها کرد. دیزل از نخستین روزهای خود به عنوان بازیگر پرتحرک برای اولین پروژه فیلم خود ساخته خود الهام گرفت - کارآفرینی که به شروع کار وی کمک کرد.
فیلم ها


"چند چهره" ، "خیابان"
دیزل برای ساخت اولین فیلمش با نام Multi-Facial از دانشگاه خارج شد. دیزل در این فیلم کوتاه نوشت ، تولید ، کارگردانی و ستاره دار بود در مورد بازیگری که مایل به بازی در هر قومیتی برای کار است. این فیلم در جشنواره معتبر جشنواره کن در سال 1995 پذیرفته شد و به نمایش در آمد. دیزل بعدی به کارگردانی ، نویسندگی و ایفای نقش در مجموعه کامل فیلم Strays ، که در آن او یک فروشنده عمده مواد مخدر سخت و لبه دار بازی کرد ، یاد گرفت که چگونه خود را به روی احساسات باز کند. صمیمیت این اثر در جشنواره فیلم ساندنس 1997 نمایش داده شد.
"نجات سرباز رایان" ، "Pitch Black"
کارهای دیزل توجه کارگردان مشهور استیون اسپیلبرگ را که در آن زمان مشغول شروع کار روی حماسه جنگ جهانی دوم (Saving Private Ryan) (1998) بود ، جلب کرد. اسپیلبرگ قسمت بازیگری را برای این بازیگر اختصاص داد و پس از اکران فیلم ، دیزل فرصت های کلان بودجه ای پیدا کرد که به راه افتاد. در سال 2000 ، وی عملکردی برجسته را در هیجان علمی-تخیلی Pitch Black بدست آورد. شخصیت او ، ریچارد ب. ریدک ، در دو دنباله نمایش ظاهر شد: The Chronicles of Riddick (2004) و Riddick (2013).

"اتاق دیگ بخار" ، "سریع و خشن"
دیزل با نشان دادن استعداد خود برای کرایه دراماتیک جدی ، بن افلک و جیوانی ریبیسی به عنوان یک کارگزار بورس کج در اتاق دیگ (2000) پیوست. اما او به زودی به دلیل کمک به راه اندازی یکی از محبوب ترین نمایشگاه های اکشن دوره در سال 2001 با فیلم The Fast and Furious بهتر شناخته شد. در این فیلم ، دیزل نقش دوومیدر خیابانی مشهور دومینیک تورتتو را بازی می کند که توسط یک پلیس مخفی (پاول واکر) تحقیق می شود.

"پستانک" ، "پیدا کردن من گناهکار ،" دنباله های خشمگین
دیزل بعداً در پی گسترش تصویر خود بود و در سال 2005 کمدی The Pacific را دریافت کرد. برای یافتن گناهکار در سال 2006 ، او به بدن خوب و معروف خود اجازه داد تا یک مأمور قدرت بازی کند که از دادگاه دفاع کند. اما دیزل به زودی به اقساط محبوب محبوب خود با اقساط بعد از حق رای دادن سریع و خشمگین ، از جمله Fast & Furious (2009) ، Fast Five (2011) ، Fast & Furious 6 (2013) و Furious 7 (2015) ، بازگشت آخرین باری که با مرگ واکر در یک تصادف رانندگی قبل از کامل شدن فیلم به شهادت رسید.

صدای گروت برای "نگهبانان کهکشان"
در سال 2014 ، دیزل به عنوان صدای Groot ، موجودی شبیه درخت با یک واژگان سه کلمه ، در یک ماجراجویی علمی Sci Guardians of the Galaxy به یک فرانشیز جدید پیوست. تلنگر ابرقهرمانی offbeat به یک گروه بزرگ بین المللی تبدیل شد که حدود 770 میلیون دلار درآمد کسب کرد ، با این که Guardians of Galaxy 2 (2017) قصد دارد از یک مسافت بزرگتر حتی در گیشه جهانی لذت ببرد. دیزل همچنین ابراز Groot برای حضور در Avengers: Infinity War (2018) ، Avengers: Endgame (2019) و Ralph Breaks the Inteet (2019).

"آخرین شکارچی جادوگر" ، "خونین"
در سال 2015 ، دیزل با الیاها وود و مایکل کاین در فیلم The Last Witch Hunter به ایفای نقش پرداخت ، پروژهای که نقدهای بسیار منفی و بازده متوسطی را به همراه داشت. Walk Halftime Walk Billy Lynn (2016) با وجود تصویری ابتکاری خود ، نیز نتوانست منتقدان خود را تحت تأثیر قرار دهد ، اما دیزل با احیای شخصیت های آشنا در Retu of Xander Cage و The Fate of the Furious استقبال خوبی پیدا کرد. ستاره اکشن سپس در Bloodshot (2020) شخصیت جدیدی را برای لگد زدن به نمایش گذاشت ، بر اساس طنزهای مربوط به یک وکیل انتقامجویانه که با فناوری نانو تقویت شده است.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 175 تاريخ : 29 تير 1399 ساعت: 15:0

اندرو راسل گارفیلد بازیگر محبوب انگلیسی و آمریکایی است که به دلیل نقش آفرینی در سریال "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" در سطح جهانی شناخته شد و در آنجا شخصیتی تیتراژ را بازی کرد. گارفیلد ، که در ابتدا به عنوان بازیگر صحنه در لندن موفقیت پیدا کرد ، اولین فیلم خود را در فیلم جنگی آمریکایی "شیرها برای برهگان" به دست آورد. او سپس نقش اصلی را در فیلم "پسر A" بازی کرد که بر اساس رمان محبوب آن ساخته شد. همان نام نویسنده انگلیسی Jonathan Trigell. وی در سال 2012 شهرت بین المللی را پس از تصویربرداری از ابرقهرمان محبوب Marvel Comics Spider-Man در فیلم "مرد شگفت انگیز مرد عنكبوتی" دریافت كرد. این فیلم موفقیت تجاری بزرگی بود. او نقش خود را در دنباله سال 2014 "مرد شگفت انگیز مرد عنکبوتی 2" که مانند سلف خود موفق بود ، دوباره جلب کرد و به نهمین فیلم پرفروش سال تبدیل شد. پس از آن ، او نقش اصلی را در "هكساو ریج" ایفا كرد و از عملکرد وی قدردانی شد. این نقش برای او نامزد دریافت جایزه "اسکار" برای "بهترین بازیگر زن" شد.


کودکی و زندگی اولیه
اندرو راسل گارفیلد در 20 اوت 1983 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، ایالات متحده ، در لین و ریچارد گارفیلد به دنیا آمد. او از طرف مادرش انگلیسی است و از طرف پدرش آمریکایی است. مادرش در یک مهد کودک کار می کرد ، در حالی که پدرش در یک باشگاه شنا کار می کرد.
گارفیلد از سنین کودکی طرفدار ابرقهرمان عنکبوتی بود. او که یک کودک لاغر و غالباً انتخاب می شد ، خود را با "پیتر پارکر" ، خود تغییرگرفته ابرقهرمان معرفی کرد. اگرچه او در ابتدا قصد داشت به تحصیل در كسب و كار بپردازد ، اما علاقه به بازیگری در نوجوانی پیدا كرد.
او ابتدا قبل از عزیمت به "مدرسه فریمن های شهر لندن" در آشتاد در "مدرسه مقدماتی مقدماتی" در بانستد تحصیل کرد. وی سپس در "دانشکده مرکزی گفتار و درام" در "دانشگاه لندن" شرکت کرد و در سال 2004 فارغ التحصیل شد.
حرفه
اندرو گارفیلد ، که بیشتر اوقات خود را در سالهای ابتدایی ظاهر می کرد ، اولین حضور چشمگیر خود را در سال 2005 در تلویزیون نشان داد ، وقتی در سریال کمدی بریتانیا "Sugar Rush" بازیگر شد. . دو سال بعد ، او همچنین در "Doctor Who" ، یک سریال مشهور تلویزیونی علمی تخیلی انگلیس ظاهر شد.
او اولین فیلم خود را با درام جنگی آمریکا در سال 2007 "شیرها برای بره ها" آغاز کرد و در آنجا نقش ایفا کرد. در همان سال ، او همچنین در فیلم "پسر A" ظاهر شد ، و نقش اصلی پسر بچه ای مشکل دار را داشت که می خواست پس از رهایی از زندان ، زندگی تازه ای را آغاز کند. این نقش را می توان اولین نقش اصلی وی در فیلم ها دانست و عملکرد وی نیز مورد توجه منتقدین قرار گرفت.
در طول چند سال آینده ، او در فیلم هایی ظاهر شد ، مانند "دختر دیگر بولین" (2008) ، "تصورات دکتر پارناسوس" (2009) ، و "Never Let Me Go Go" (2010).
وی نقش اصلی را در فیلم درام سال 2010 "شبکه اجتماعی" بازی کرد که بر پایه بنیانگذاران سایت محبوب شبکه های اجتماعی فیس بوک قرار گرفت. این فیلم موفقیت تجاری بود ، و همچنین نامزد دریافت چندین جایزه "اسکار" شد.
وی پس از نمایش فیلم "مرد عنکبوتی / پیتر پارکر" در فیلم ابرقهرمانی سال 2012 "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" که بر اساس ابرقهرمان معروف مارول کمیک با همین نام ساخته شده بود ، در سراسر جهان رواج پیدا کرد. این فیلم که به کارگردانی مارک وب انجام شد ، در جهان به یک هیت عظیم تبدیل شد و همچنین یک موفقیت مهم انتقادی بود. دو سال بعد ، دنباله ای با عنوان "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" منتشر شد که در آن گارفیلد نقش خود را بازنویسی کرد.
در سال 2016 ، او در نقش "هكساو ریج" ، یک فیلم درام جنگی به کارگردانی مل گیبسون ظاهر شد. این فیلم یک ضربه بزرگ بود و به یکی از موفق ترین فیلم های سال تبدیل شد. گارفیلد برای بازی قابل توجه خود در این فیلم نامزد "اسکار" برای "بهترین بازیگر زن" شد. این فیلم در مجموع شش نامزد اسکار کسب کرده است.
در همان سال ، او همچنین در نقش اصلی در "سکوت" ، یک فیلم تاریخی دیگر ، که نامزد دریافت جایزه "اسکار" شد. اگرچه این یک موفقیت تجاری نبود ، اما بیشتر نقدهای مثبتی را دریافت کرد.
دو فیلم بعدی او ، "نفس کشیدن" (2017) و "زیر دریاچه نقره" (2018) ، موفق به گرفتن پول در گیشه نشدند و به طور متوسط ​​توسط منتقدین اعلام شد.
در حال حاضر ، این بازیگر پروژه های آتی زیادی را زیر کمربند خود دارد. این پروژه ها در مراحل مختلف تولید قرار دارند. این موارد عبارتند از "جریان اصلی" ، "چشمان تامی فی" و "تیک ، زدن ... رونق!"

بازیگر پرکار صحنه ، اندرو در احیای برادوی در سال 2012 از فیلم "مرگ یک فروشنده" ، "بیف" را به تصویر کشید. او همچنین در فیلم "فرشتگان در آمریکا" در فیلم پیش از والتر 2018 بازی کرد. "در سال 2012 ، نامزد دریافت جایزه" تونی "شد. تحت عنوان "بهترین عملکرد یک بازیگر نقش ویژه در یک بازی" برای اجرای بازی در "مرگ یک فروشنده". در سال 2018 ، او به خاطر بازی در 'فرشتگان در آمریکا' جایزه تونی را در همان گروه کسب کرد.
آثار مهم
"پسر A" ، یک فیلم انگلیسی در سال 2007 بر اساس رمانی به همین نام ، اولین اثر مهم حرفه ای اندرو گارفیلد بود. این فیلم به کارگردانی جان کرولی ، گارفیلد را به عنوان زندانی سابق در تلاش برای شروع زندگی تازه نشان داد. از عملکرد گارفیلد در این فیلم قدردانی شد و به او "جایزه تلویزیون BAFTA" برای "بهترین بازیگر نقش اول مرد" در سال 2008 رسید. این فیلم بررسی های مثبتی و چندین جایزه دریافت کرد.
نقش گارفیلد در فیلم ابرقهرمانی 2012 "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" را می توان یکی از مهمترین و موفق ترین آثار وی دانست. این فیلم که براساس ابرقهرمان محبوب Marvel Comics با همین نام بنا شده است به کارگردانی مارک وب و در نقش اصلی با بازی اندرو گارفیلد انجام شد. همچنین بازیگرانی چون Emma Stone ، Rhys Ifans ، Denis Leary و Campbell Scott را بازی کردند. "Spider-Man Amazing Spider-Man" همزمان با کسب محبوبیت در سراسر جهان ، به هفتمین فیلم پرفروش سال تبدیل شد. منتقدان نیز با استقبال مثبت روبرو شدند.
این بازیگر نقش خود را به عنوان "مرد عنکبوتی" در دنباله با عنوان "مرد شگفت انگیز عنکبوتی 2" در سال 2014 بازخوانی کرد. این یک موفقیت بزرگ تجاری بود و به نهمین فیلم پرفروش سال تبدیل شد. بیشترین بررسی های مختصر را دریافت کرد.
نقش او در فیلم سال 2016 "Hacksaw Ridge" از مهمترین آثار او است. این فیلم که توسط مل گیبسون کارگردانی شده بود ، یک موفقیت تجاری متوسط ​​بود. در کنار گارفیلد ، این فیلم بازیگرانی چون سام وورتینگتون ، لوک برسی ، ترزا پالمر و هوگو بافندگی را به نمایش گذاشت. این شش نامزد اسکار دریافت کرد. نقدهای انتقادی فیلم عمدتاً مثبت بود.
جوایز و دستاوردها
اندرو گارفیلد در طول دوران حرفه ای خود تاکنون چندین جایزه از جمله "جایزه تلویزیون آكادمی انگلیس" برای "بهترین بازیگر زن" در سال 2008 را به دلیل ایفای نقش در فیلم "پسر A." دریافت كرده است. او جایزه AACTA را دریافت كرد. 'بهترین بازیگر' برای بازی در فیلم 'Hacksaw Ridge' در سال 2017. برای بازی قابل توجه خود در "Hacksaw Ridge" ، او همچنین نامزد "اسکار" برای "بهترین بازیگر زن" را به دست آورد.
وی دریافت کننده جایزه معتبر "جایزه تونی" به دلیل نقش خود در تولید برادوی "فرشتگان در آمریکا" (2018). او همچنین نامزد دریافت جایزه "لورنس اولیویه" برای "بهترین بازیگر نقش اول" برای "فرشتگان در آمریکا" شد.


زندگی شخصی
اندرو گارفیلد عاشقانه با Emma Stone ، همبازی اش از "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" و دنباله آن درگیر شد. با این حال گزارش شده است که این دو در سال 2015 شکسته بودند.
وی در سال 2011 سفیر ورزش برای "بنیاد جهانی یتیمان" (WWO) شد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 180 تاريخ : 28 تير 1399 ساعت: 15:0

امینم رپ ، تهیه کننده و بازیگر رکورد آمریکایی است که به عنوان یکی از جنجالی ترین و پرفروش ترین هنرمندان اوایل قرن بیست و یکم شناخته می شود.
امینم کیست؟
رپر ، بازیگر و تهیه کننده موسیقی امینم یکی از پرفروش ترین نوازندگان قرن بیست و یکم و یکی از تأثیرگذارترین رپرهای تمام دوران است.

امینم متولد مارشال بروس ماترس سوم در سال 1972 در میسوری ، کودکی آشفته داشت. او در کلاس نهم از مدرسه کنار رفت و کارهای شگفت انگیزی را نیز به کار گرفت تا اینکه سرانجام پس از انتشار The Slim Shady LP در اوایل سال 1999 ، آن را به عنوان رپر بدست آورد. این آلبوم به صورت چند پلاتینی درآمد ، و از امینم دو جایزه گرمی و چهار جایزه موسیقی MTV Video Music دریافت کرد. .

در سال 2000 ، امینم The Marshall Mathers LP را منتشر کرد که به عنوان سریعترین آلبوم در تاریخ رپ شناخته شد. دو سال بعد ، او آهنگ برنده جایزه آکادمی "از دست خود را از دست داد" از درام نیمه اتوبیوگرافی 8 مایل تحویل داد.

در سال 2010 ، او آلبوم بازیابی برنده گرمی را منتشر کرد ، کوششی کاملاً اتوبیوگرافیک برای مقابله با مبارزات خود با اعتیاد و تجربه توانبخشی.

Marshall Mathers LP 2 (2013) نیز با استقبال بی شماری روبرو شد و این رپر بعداً با Revival (2017) ، Kamikaze (2018) و Music to Murdered By (2020) دنبال شد.

مادر و پدر امینم
امینم هرگز پدرش مارشال ماترس جونیور را نشناخت ، هنگامی که امینم هنوز یک نوزاد بود ، خانواده را رها کرد و تمام تلاشهای فراوان پسرش را برای تماس با او در دوران کودکی رد کرد.

در نتیجه ، امینم توسط مادرش ، دبورا ماترز بزرگ شد. امینم به طرز مهربانی نسبت به شیوه بزرگ شدن مادرش انتقاد کرده است. وی از طریق ترانه های ترانه اش ، او را به جرم معتاد بودن به داروهای تجویزی و همچنین سوء استفاده عاطفی و جسمی وی متهم كرده است.

دبورا با قاطعیت تمام این اتهامات را تکذیب کرد و در سال 1999 دادخواست 10 میلیون دلاری توهین به فرزندش داد. آنها پرونده را با 25000 دلار حل و فصل کردند.

در سال 2008 ، دبورا پسر من مارشال ، پسرم امینم را منتشر کرد: تنظیم ضبط مستقیم در زندگی من به عنوان مادر امینم ، خاطره ای که درباره داستان و روابط پیچیده آنها بازگو می کند. در این کتاب ، او ادعا می کند که هرگز از پسرش بهره برداری نکرده است و تنها نگرانی او برای فرزندانش بوده است.
سنین جوانی و تحصیل
رپر ، تهیه‌کننده و بازیگر آمریکایی امینم متولد مارشال بروس ماترس سوم در 17 اکتبر 1972 در سنت جوزف میسوری شد.

مادر امینم هرگز نتوانست بیش از چندین ماه به طور همزمان شغل خود را حفظ کند ، به همین دلیل آنها به طور مرتب بین میسوری و دیترویت ، میشیگان حرکت می کردند و بخش های زیادی از وقت را در پروژه های مسکن عمومی می گذراندند.

امینم بعدا یادآوری کرد: "من سالانه دو ، سه بار مدرسه را عوض می کردم." "این احتمالاً جدی ترین قسمت در مورد این همه بود."

این سبک زندگی پرتحرک تأثیر زیادی بر شخصیت وی گذاشت. او هیچ دوست نزدیکی نداشت ، تقریباً کاملاً خود را نگه می داشت و مانند هر یک از مکتب های جدید با او برخورد می شد. او به یاد آورد: "در حمام ضرب و شتم ، در راهروها ضرب و شتم ، در قفسه ها قرار دهید."

امینم در دبیرستان لینکلن در وارن ، میشیگان تحصیل کرد ، که در کلاس نهم سه بار شکست خورد و سرانجام در سن 17 سالگی از تحصیل خارج شد. با وجود اینکه دانش آموز ضعیفی بود ، امینم همیشه میل و علاقه عمیقی به زبان ، بلعیدن کتاب های طنز و حتی مطالعه داشت. لغت نامه.

"من فهمیدم که مهم نیست که من در مدرسه چقدر بد باشم ، و هرچقدر هم که ممکن است بعضی اوقات نمراتم پایین باشد ، همیشه به زبان انگلیسی خوب بودم ... احساس می کردم که می خواهم بتوانم همه را داشته باشم این واژگان در دسترس من ، در واژگان من در هر زمان و هر زمان که نیاز به بیرون کشیدن داشته باشم. می دانید ، در جایی ، آنها ذخیره می شوند ، مانند ، قفل می شوند. "
همسر و دختر سابق امینم
امینم فقط 15 سال داشت که با یک کیم آن اسکات 13 ساله در یک مهمانی در خانه ملاقات کرد. کیم ، که ادعا می کرد پدرش را نمی شناسد و از ناپدری خود مورد آزار جنسی قرار گرفته بود ، به همراه امینم و مادرش دبورا زندگی کرد.

امینم و کیم خیلی زود قرار ملاقات را شروع کردند ، اما رابطه آنها از همان ابتدا آشفته بود. دبورا هنگامی که امینم از مدرسه خارج شد ، این زوج را بیرون کشید. در سال 1995 ، این زوج یک دختر به نام Hailie Jade Scott داشتند. این زوج بارها از هم پاشیدند و دوباره به هم وصل شدند و سرانجام قبل از ازدواج امینم در اولین تور مهم خود در سال 1999 ازدواج کردند. آنها در سال 2000 طلاق گرفتند.

کیم و امینم همچنان رابطه متقابل غیرقانونی و متقابل خود را تا ازدواج مجدد در سال 2006 ادامه دادند ، و سپس چند ماه بعد دوباره طلاق گرفتند. پس از طلاق دوم ، مهاجمان اختلاف نظر طولانی در مورد حضانت عمومی در مورد دخترشان Hailie آغاز کردند.

امینم در طول زندگی حرفه ای خود ، از جمله در آهنگ 2004 "Mockingbird" و در سراسر آلبوم Revival در سال 2017 ، در مورد Hailie رپ کرد. هیلی با داشتن مدرک روانشناسی از دانشگاه ایالتی میشیگان فارغ التحصیل شد و به یک تأثیرگذار در اینستاگرام تبدیل شده است.

Eminem's حرفه ای به عنوان رپر
به عنوان یک ترک تحصیل نوجوان ، امینم راهی را برای ابراز اشتیاق خود به زبان و همچنین آزاد کردن خشم جوانی خود ، از طریق ژانر موسیقی در حال ظهور هیپ هاپ پیدا کرد. او نام صحنه M&M را بر عهده گرفت ، مرجع بازیگوش به ابتکارهای او ، که او بعداً شروع به نوشتن آوایی با عنوان "Eminem" کرد. "Eminem با عصبانیت نیهیلیستی اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 موسیقی رپ را شناسایی کرد ، و او را به خصوص با NWA گرفت. خدمه رپ گانگستری محبوب و بسیار جنجالی از لس آنجلس.

اگرچه در آن زمان موسیقی رپ تقریباً به طور انحصاری توسط افراد سیاه پوست تولید می شد ، اما امینم که پوست سفید کم رنگ و چشمان آبی روشن دارد ، با این وجود به عنوان یک رقیب مکرر در "جنگ" های رپ وارد صحنه رپ دیترویت شد - رقابت هایی که در آن دو رپر به نوبت می روند. توهین به دیگران از طریق متن آهنگ رپ بداهه امینم در چنین حرف زدن های کلامی بسیار ماهر بود و علی رغم نژاد خود ، به سرعت یکی از چهره های مورد احترام در صحنه رپ زیرزمینی دیترویت شد.

وی یادآوری کرد: "من بالاخره چیزی را یافتم که بله ، این بچه از اینجا ، شما می دانید ، او ممکن است جوجه های بیشتری داشته باشد ، و او ممکن است ، شما می دانید ، لباس های بهتری دارد یا هر چیز دیگری ، اما او نمی تواند مانند من این کار را انجام دهد. می دانم منظورم چیست؟ او نمی تواند چیزی را که الان می نویسم بنویسد. و این احساس به نظر می رسد ، شاید ، مارشال کمی احترام بگذارد. "

این دوره در زندگی Eminem - مشاغل عجیب و غریب برای رسیدن به اهداف در حالی که مشارکت در نبردهای رپ و ناامید ساختن یک قرارداد ضبط شده بود - بعداً در فیلم نیمه اتوبیوگرافی امینم از سال 2002 ، 8 مایل نمایان شد.

امینم در ادامه به یکی از معتبرترین رپرهای تاریخ مختصر ژانر تبدیل شد. او به اندازه هر هنرمند فردی دیگر ، مسئولیت تبدیل رپ به ژانر موسیقی اصلی را برعهده دارد.

آلبوم ها و آهنگ های امینم


"بی نهایت" (1996)
امینم با الهام از بدنیا آمدن دخترش هلی برای به دست آوردن به عنوان رپر ، زندگی خود را در سال 1996 منتشر کرد و اولین آلبوم مستقل رپ خود را با نام Infinite منتشر کرد.

اگرچه این آلبوم چشمک می زند از توانایی های لفظی وی ، گزنده شوخ و شوخی و داستان برای داستان پردازی ، اما سابقه کم بودجه نتوانست سود یا جلب توجه محلی کند.

"Slim Shady EP" (1997) و "LP Shady LP" (1999)
در سال 1997 Eminem فیلم Slim Shady EP را منتشر کرد که توسط دکتر درپ ، رپ افسانه ای و تهیه کننده سابق گروه رپ مورد علاقه امینم N.W.A. کشف شد.

بعد از اینکه امینم به لس آنجلس سفر کرد و در مسابقه قهرمانی در سال 1997 در مسابقه بازی های المپیک رپ ، دونده شد ، دره به زیر و بغل خانه جیمی جیوویین گوش کاست رپر گوش داد. دره چنان تحت تأثیر قرار گرفت که امینم را به برچسب Interscope Records خود امضا کرد. در سال 1999 ، پس از دو سال همکاری با Dre ، Eminem The Slim Shady LP را منتشر کرد.

رکورد بسیار زیاد به یک موفقیت سریع تبدیل شد و در ادامه به فروش بیش از سه میلیون نسخه رسید. اولین تک آهنگ امینم با نام "نام من است" ، یک شوخ طبعی و انرژی کودکانه را با فحاشی های بی حد و حصر و گرگرفتگی خشونت آمیز - ترکیبی قدرتمند و جذاب که با رپ متفاوت است.

"Marshall Mathers LP" (2000)
امینم دومین آلبوم استودیویی خود با نام Marshall Mathers LP را در ماه مه سال 2000 منتشر کرد. این آلبوم استعدادهای شاعرانه امینم و همچنین دامنه عاطفی و هنری وی را نشان داد. آهنگ های او از خنده دار (از جمله "واقعی واقعی باریک") تا دلهره آور دلپذیر ("استن") تا انفجار شدید ("کیم") تا خلع سلاح خود انتقادی ("راهی که من هستم") متفاوت است.

Marshall Mathers LP با فروش بیش از 19 میلیون نسخه در سراسر جهان ، برنده جایزه گرمی بهترین آلبوم رپ ، نامزد دریافت آلبوم سال شد و به طور گسترده در میان بزرگترین آلبوم های رپ در همه زمان ها شناخته می شود.

با این وجود ، Marshall Mathers LP نیز به دلیل توهین بیش از حد ، تجلیل از مواد مخدر و خشونت و هموفیوبی و آشفتگی ظاهری آن ، تحت طوفان شدیدترین انتقاد قرار گرفت.

در حالی که امینم کوشید تا با این ادعا که نقشهایش را به سادگی از زبان خشن او که از کودکی در آن محاصره شده بود ، کمرنگ کند و بعداً با اجرای یک دوئل با التون جان در جوایز گرمی 2001 برای نشان دادن صراحت خود در جامعه همجنسگرا ، امینم با این وجود در برخی از محله ها به دلیل محتوای متن ترانه های توهین آمیز او توبیخ می شود.

'شب شیطان' (2001)
در سال 2001 ، امینم برای تشکیل گروه D12 با چند تن از دوستانش در صحنه رپ زیرزمینی دیترویت مجدداً ارتباط برقرار كرد و آلبومی به نام شب شیطان را با ضبط آهنگ محبوب "قرص های بنفش" ضبط كرد.

"نمایش امینم" (2002)
در سال 2002 ، Eminem آلبوم انفرادی جدیدی به نام The Eminem Show منتشر کرد ، یکی دیگر از آلبوم های محبوب و مورد تحسین منتقدان که با آهنگهای "بدون من" ، "تمیز کردن کمد من" و "برای لحظه آواز خواند" برجسته شد.

در همان سال ، این هنرمند با ردیابی 8 مایل "از دست خودتان" در سراسر موجهای هوایی قرار گرفت که در ادامه جایزه اسکار بهترین آهنگ اصلی را گرفت.

'رمزگذاری' (2004)
آلبوم بعدی امینم با نام Encore 2004 ، موفقیت کمتری نسبت به تلاشهای قبلی وی داشت. این آهنگ هنوز هم آهنگ های محبوب مانند "Like Toy Soldiers" و "Mockingbird" را اجرا کرد.

برای چند سال آینده ، امینم موسیقی بسیار کمی ضبط کرد و تا حد زیادی توسط مشکلات شخصی مصرف می شد. پس از دومین طلاق خود از کیم در سال 2006 ، امینم بیشتر به الکل و اعتیاد به قرص های خواب آور و داروهای مسکن تجویز شد. در دسامبر 2007 ، او بیش از حد تجویز شد و تقریبا درگذشت. وی گفت: "اگر من دو ساعت بعد به بیمارستان می رسیدم ، چنین می شد."

"عود" (2009)
در اوایل سال 2008 ، امینم موفق به اعتیاد خود به مواد مخدر و الكل شده بود و به ضبط موسیقی بازگشت. او اولین آلبوم موسیقی جدید خود را در پنج سال با نام Relapse در سال 2009 منتشر کرد که در آن تک آهنگ های "Crack a Bottle" و "Beautiful" قرار گرفت.

"بازیابی" (2010)
در سال 2010 ، Eminem آلبوم دیگری به نام Recovery را منتشر کرد ، تلاشی کاملاً اتوبیوگرافیک برای مقابله با مبارزات خود با اعتیاد و تجربه توانبخشی. Recovery معتبرترین آلبوم او در سال ها ، Recovery با آهنگ محبوب "Love the Way You Lie" آهنگی ملایم تر و الهام بخش تر از موسیقی قبلی خود را رقم زد.

امینم گفت ، "من نمی خواهم با آن سوار شوم اما احساس می کنم اگر بتوانم به افرادی که در شرایط مشابهی قرار گرفته اند کمک کنم ، بنابراین ، شما می دانید ، چرا نه؟" این آلبوم آشکار برنده جایزه گرمی برای بهترین آلبوم رپ شد.

پس از 10 سال و هفت آلبوم ، رپری که شوک ، وحشت زده و مجذوب دنیای موسیقی شد با خشم بی امان از موسیقی جوانی خود ، دوباره خود را به عنوان یک هنرمند بالغ معرفی می کند.

"من یاد گرفتم که چگونه از این چیزها عصبانی نباشم و یاد بگیرم که چگونه نعمت هایم را به جای خود بشمارم. با انجام این کار ، من به یک شخص خوشبخت تر تبدیل شده ام ، به جای این همه خودشیفتگی که انجام می دادم در حالی که ، "امینم گفت. "موسیقی ، من نمی گویم خوشحال تر شده است ، اما مطمئناً خوش بین تر است. من احساس می کنم دوباره خودم هستم."

'MMLP2' (2013)
امینم هشتمین آلبوم خود با نام MMLP2 را در تاریخ 5 نوامبر 2013 منتشر کرد. این آگهی برای آلبوم برنده گرمی در آینده ، که به طور رسمی با عنوان Marshall Mathers LP 2 شناخته شد ، در طول جوایز موسیقی MTV Video 2013 ساخته شد.

در نمایش جوایز ، امینم قطعه ای از اولین ترانه های این آلبوم را با عنوان "Berzerk" بیرون زد. او با آهنگ "هیولا" به صدر جدول رسید و آهنگی که ریحانا را نیز در کارنامه خود داشت و گرمی را برای بهترین همکاری رپ / سونگ کسب کرد.

"سایه شانزدهم" (2014)
در سال 2014 ، Eminem پانزدهمین سالگرد برچسب Shady Records خود را با یک مجموعه ویژه دو CD به نام ShadyXV جشن گرفت. این مجموعه شامل محبوب ترین آهنگ های برچسب و همچنین برخی از مطالب جدید است. تک آهنگ "Guts Over Fear" بعد از اولین حضور در اواخر اکتبر به سرعت نمودارهای خود را بالا برد.

"احیای" (2017)
در پایان سال 2017 ، Eminem نهمین آلبوم استودیویی خود با نام Revival را منتشر کرد. دو تک آهنگ اول آن ، "راه رفتن روی آب" و "رود" ، همکاری با فوق ستاره های پاپ بیانسه و اد شیران را نشان داد.

این آلبوم به عنوان یک منتقد تقسیم شده و نتوانسته است جوایزی را که از تلاش های قبلی وی جلب شده است ، بدست آورد. هیچ کدام از آهنگ ها در بیلبورد 100 در صدر 10 قرار نگرفتند ، در حالی که هر سه آلبوم قبلی وی حداقل به یک ضربه شماره یک رسید.

'Kamikaze' (2018)
در حالی که تقریباً چهار سال از آلبوم های هشتم و نهم امینم می گذرد ، هواداران فقط باید چند ماه صبر کنند تا او تلاش استودیوی بعدی خود یعنی Kamikaze را در تاریخ 31 آگوست 2018 کاهش دهد.

این آلبوم غافلگیرانه با "رینجر" آغاز شد که در آن رپر مستقیماً به بی اعتنایی وی به رئیس جمهور دونالد ترامپ غواص شد. در اکتبر سال 2017 ، امینم تیترهایی را برای یک بخش آزاد که برای جوایز BET Hip Hop تهیه شده بود ، عنوان کرده بود ، که در آن او به ترامپ شتافت.

تک آهنگ "Not Alike" به رپ ماشین Machine Gun Kelly معروف به MGK حمله کرد و به دلیل اظهارنظرهایی که چند سال پیش درباره دختر خردسال امینم به نام هایلی بیان كرده بود ، حمله كرد. بعد از اینکه MGK با آهنگ "رپ شیطان" پاسخ داد ، امینم با تک آهنگ "Killshot" دنبال کرد ، یک توهین به توهین در مورد استعدادهای MGK و عدم موفقیت ، که به شماره 3 در بیلبورد داغ 100 رسید.

این آلبوم به امینم کمک کرد تا از Revival برگردد. با این حال ، فراتر از موفقیت های این آلبوم ، امینم به دلیل توهین های همو هراسی در آهنگ های "Killshot" و "Fall" مورد انتقاد قرار گرفت.

"موسیقی به قتل برسد" (2020)
همانطور که با Kamikaze ، Eminem موسیقی را کاهش داد و بدون هشدار قبلی در ژانویه سال 2020 پیش بینی کرد. این آلبوم 20 آهنگ با انتشار ویدئویی با عنوان "تاریکی" همراه بود که یادآور تیراندازی جمعی مرگبار در موسیقی 2017 Route 91 Harvest شد. جشنواره در لاس وگاس برگزار شد و بینندگان را ترغیب کرد که برای تغییر قوانین مربوط به اسلحه رای دهند.

ماه بعد ، این رپر در جوایز آکادمی ظاهر غافلگیرانه ای کرد تا برنده خود را از مراسم سال 2003 با عنوان "خودت را گم کن".

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 229 تاريخ : 28 تير 1399 ساعت: 15:0

سلین دیون، خواننده فرانسوی-کانادایی در دهه 1990 با ضربات شماره یک مانند "قدرت عشق" و "از آنجا که تو مرا دوست داشتی" بر نمودارهای پاپ حاکم بود.
سلین دیون کیست؟
سلین دیون ، ستاره ای در سنین جوانی ، در سال 18 سالگی نه آلبوم فرانسوی را ضبط کرده بود و جوایز بی شماری را نیز به دست آورده بود. او اولین آلبوم انگلیسی خود به نام یونیسون را در سال 1990 تحویل داد. وقتی او موضوع را به عنوان انیمیشن زیبای دیزنی Beauty and the Beast ثبت کرد. وی در ادامه ضبط های مختلفی از جمله چهار مورد شماره 1 را به دست آورد: "قدرت عشق" ، "چون مرا دوست داشتی" ، "قلب من ادامه خواهد یافت" و "من فرشته تو هستم".

اوایل زندگی و آلبوم های فرانسوی
سلین ماری کلودت دیون در 30 مارس 1968 در شارلمانی ، کبک کانادا به دنیا آمد. وی جوانترین 14 کودک Adhemar و Trese Dion در خانواده ای نزدیک به موسیقی بزرگ شد. پدر و مادر او گروه آواز خواندن به نام خانواده دیون را تشکیل دادند و وقتی دیون هنوز یک نوزاد بود ، کانادا را گشت و گذار کردند. آنها بعداً نوار پیانو را افتتاح كردند كه در آن 5 ساله دیون برای لذت مشتریان اجرا می كرد.

دیون در سن 12 سالگی نوار نمایش دم آهنگی را که با مادرش سروده بود ضبط کرد. آنها نوار را به مدیر و تهیه کننده رنه آنجلیل فرستادند ، که کار خواننده محبوب فرانسوی جینت رنو را بر عهده داشت. پس از شنیدن نوار و دعوت از دیون برای انجام حضوری برای او ، آنجل بلافاصله او را امضا کرد به این شرط که او کنترل کاملی در حرفه خود داشته باشد. او برای تأمین مالی اولین آلبوم خود La Voix du Bon Dieu ، خانه خود را رهن کرد.
تا 18 سالگی ، دیون 9 آلبوم فرانسوی ضبط کرده بود و جوایز بیشماری از فلیکس و جونو را دریافت کرد ، معادل کانادایی یک جایزه گرمی. در سال 1988 ، او در مسابقه آواز یوروویژن در دوبلین ، ایرلند برنده شد و اجرای آن به طور زنده در کشورهایی در سراسر اروپا ، خاورمیانه ، استرالیا و ژاپن پخش شد. پس از این طعم تحسین بین المللی ، او شروع به نگاه به ستاره جنوبی و آمریکایی کرد.

دیون اولین آلبوم انگلیسی خود به نام یونیسون را در سال 1990 ضبط کرد. مانند بسیاری از آلبوم های انگلیسی زبان وی ، این همکاری با دیوید فاستر آهنگساز-تنظیم کننده-نوازنده بود. یونسون با هدایت 5 آهنگ برتر برتر "قلب من در حال ضرب و شتم اکنون است" بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رساند.

دستیابی به موفقیت با "زیبایی و جانور"
موفقیت واقعی دیون در ستارگان موسیقی پاپ در سال 1992 اتفاق افتاد ، هنگامی که او مضمون سریال انیمیشن هیت دیزنی Beauty and the Beast را که یک دوئت با Peabo Bryson بود ، ضبط کرد. ترانه "زیبایی و جانور" آن را به شماره 9 در بیلبورد هات 100 ساخته و برنده جایزه گرمی و آکادمی شد.

این در دومین آلبوم انگلیسی وی با نام سلین دیون به نمایش درآمد که اولین رکورد طلای او در ایالات متحده شد و بیش از 12 میلیون نسخه در سطح بین المللی به فروش رساند. موفقیت غیرقابل انکار از تلاش خود با عنوان خود ، که همچنین شامل آهنگ "اگر شما از من خواسته باشید" ، که آن را به شماره 4 در بیلبورد هات 100 و شماره 1 در نمودار معاصر بزرگسالان تبدیل کرده بود ، به دیون اجازه داد او را راه اندازی کند. اولین تور سرخپوشان در ایالات متحده.
'رنگ عشق من' و شماره 1 بازدید
دیون به سرعت شهرت تازه خود را به دست آورد و پرفروش ترین فیلم The Color of My Love را در سال 1993 به دست آورد. این آلبوم تصنیف های قدرت عاشقانه را که به دیون معروف شده بود ، از جمله "When I Love In Love" ، که در موسیقی متن نمایش داده شد ، به نمایش گذاشت. برای فیلم hit بی خوابی در سیاتل ، و "قدرت عشق" ، اولین تک آهنگ او که در بیلبورد هات 100 به شماره یک رسید.

در سال 1994 ، دیون زندگی شخصی و حرفه ای خود را هنگامی که با آنجیل ازدواج کرد ، که 26 سال سن او بود ، در هم ادغام کرد. آنجل و همسر دومش در دهه 1980 طلاق گرفته بودند و تقریباً در همین زمان ، او و دیون رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده بودند. این زوج در سال 1991 مشغول به کار شدند و گره ای را در مراسمی مفصل که در سرتاسر کانادا جشن گرفته شد ، گره زدند.

ستارگان بین المللی دیون با عملکرد او در "قدرت رویای" در بازی های المپیک 1996 در آتلانتا ، جورجیا تقویت شد. در همان سال ، آلبوم او Falling Into You ، از جمله شماره شماره 1 "زیرا تو مرا دوست داشتی" (از موسیقی متن فیلم گرفته تا فیلم احساساتی 1996 رابرت ردفورد ، فیلم "نزدیک و شخصی") ، برنده جوایز گرمی برای آلبوم سال و بهترین پاپ شد. آلبوم

"تایتانیک" و "قلب من ادامه خواهد یافت"
سال بعد ، با انتشار فیلم سینمایی تایتانیک (1997) ، با بازی در فیلم های لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت ، جلوه بزرگتری را برای دیون رقم زد ، که برای آن دیون آواز تم را با عنوان "قلب من ادامه خواهد داد". این فیلم در رکورد تعداد نامزدهای اسکار رکورد زد (برنده 11 جایزه از جمله جایزه بهترین آهنگ) شد ، و تصنیف دیون در ایستگاه های رادیویی سراسر جهان همه گیر شد.

در هر دو آلبوم موسیقی متن فیلم Titanic و همچنین Let’s Let's Let About Love (1997) دیون ، شلیک شد "قلب من خواهد رفت" که در بیلبورد هات 100 100 به شماره شماره یک خواننده رسید و سومین شماره یک خواننده را از آن خود کرد و فروخت. 50 میلیون رکورد در سراسر جهان ترکیب شده است. Let's Talk About Love همچنین همکاری هایی با امثال Barbra Streisand ، Luciano Pavarotti ، Bee Gees و Bryan Adams داشت.

دیوای کانادایی
دیون در آوریل 1998 سفارش ملی کبک ، بالاترین افتخار استان خود را دریافت کرد. بعداً در همان سال ، وی در کنار آرتا فرانکلین ، ماریا کری ، گلوریا استیفان و شانیا تواین در کنسرت تلویزیونی پر مخاطب Divas در VH-1 ظاهر شد.

در حالی که بی وقفه تور می خواند و چندین آلبوم ضبط می کرد (از جمله S'il Suffisait d'Aimer و یک آلبوم تعطیلات ، This Are Special Times که هر دو در سال 1998 منتشر شد) ، دیون در اواخر سال 1998 در جوایز موسیقی بیلبورد جایزه خوبی کسب کرد ، جایی که توانست شش جایزه کسب کند. جوایز ، از جمله برای هنرمند سال و آلبوم سال ، برای "Let's Talk About Love" در سال 1997. تور گسترده او با 14 کشور ، که از تابستان 1998 آغاز شد ، به افتخار هزاره جدید در یک کنسرت گالا در مونترال در 31 دسامبر 1999 به اوج خود رسید. دیون چهارمین شماره شماره 1 خود را با "من فرشته تو هستم" به همراه دو خواننده R&B R. Kelly در این ویژه زمان ها به نمایش گذاشت.
زندگی خانوادگی و فرزندان
در اوایل سال 2000 ، دیون اعلام کرد که به خاطر تمرکز در خانواده ، از کار خود دور می شود. او و آنجیل سالها سعی در فرزندان داشتند و سرانجام تصمیم گرفتند از لقاح آزمایشگاهی برای تصفیه استفاده کنند. در ماه مه سال 2000 ، دیون تحت عمل جراحی کوچک در یک کلینیک باروری در نیویورک قرار گرفت تا شانس بارداری خود را بهبود ببخشد.
تلاشهای وی موفقیت آمیز بود و در 25 ژانویه 2001 ، دیون پسری به نام رنه چارلز به دنیا آورد. وی در مصاحبه ها فاش کرد که تخم بارور شده دیگری را در کلینیک باروری ذخیره کرده است و یک روز تصمیم گرفته است که به پسرش یک خواهر و برادر دهد. در 23 اکتبر 2010 ، در 42 سالگی ، دیون پسران دوقلوی ، ادی و نلسون به دنیا آورد. آنجیل ، که در سال 1999 به سرطان گلو مبتلا شد ، در حال بهبودی بود. مشهور گلوبال و اقامتگاه های وگاس
سلین دیون پس از یک وقفه دو ساله ، در مارس 2002 با یک روز جدید ، دوباره بازگشت ، که در بیش از 17 کشور در صدر جدول قرار دارد. یک سال بعد ، وی 36 ماه تعامل بسیار پرتحرک را در کاخ سزار ، هتل و کازینو معروف لاس وگاس آغاز کرد. دیون همزمان آلبوم One Heart را منتشر کرد که به اندازه سلف خود به هیچ وجه از آن استفاده نکرد.

دیون با ساختن 1 آلبوم و 4 نوع 2003 به تولید آلبوم های فرانسوی بازگشت. با شریک شدن با عکاس آن Geddes ، او با آلبوم موسیقی کودکان Miracle: A Celebration of New Life (2004) با موسیقی عاشقانه برخورد کرد. در سال 2007 ، دیون دو آلبوم منتشر کرد: Taking Chances که تقریباً به صدر نمودارهای آلبوم پاپ رسید و D'Elles یکی دیگر از ضبط های فرانسوی.

دیون در حالی که دیگر بر نمودارها مسلط نبود ، دیون یک سرگرمی محبوب بود. در ژوئن سال 2009 ، فوربس گزارش داد که این خواننده در سال گذشته حدود 100 میلیون دلار درآمد کسب کرده بود و او را به عنوان دومین موسیقی دان با درآمد بالا در لیست مجله پس از مدونا قرار داد.

آلبوم های پیگیری دیون شامل آلبوم های فرانسوی Sans pjesëmarrre (2012) و Encore un soir (2016) و همچنین Loved Me Back to Life (2013) برای طرفداران انگلیسی زبان بود. وی همچنین در سال 2011 اقامت طولانی خود را در کاخ سزار آغاز کرد.

مشکلات بهداشتی و مرگ همسر
در آگوست سال 2014 ، دیون همه نمایش های خود را که از 22 مارس 2015 برنامه ریزی شده بود ، لغو کرد تا تمرکز خود را روی شوهر 72 ساله اش ، که سرطان گلو به او برگشته است ، و فرزندانش متمرکز کنیم. این خواننده در بیانیه ای گفت: "من می خواهم هر اونس از قدرت و انرژی خود را به معالجه شوهرم اختصاص دهم و از این طریق ، برای من مهم است که این بار را به او و فرزندانمان اختصاص دهم."

این فوق ستاره همچنین در سال 2014 به مسائل بهداشتی خود پرداخت: طبق اعلامیه مطبوعاتی ، وی "التهاب در عضلات گلو" داشت که مانع از اجرای او در نمایش در لاس وگاس شد. دیون بخاطر "ناراحتی هوادارانش" عذرخواهی کرد و از آنها بخاطر حمایت آنها در هنگام وقفه وی از اجرای تشکر کرد.
در مصاحبه ای با USA Today ، خواننده در مورد نبرد همسرش با سرطان گفت: "وقتی كسی را می بینید كه خیلی سخت می جنگد ، تأثیر زیادی بر شما خواهد گذاشت." "شما دو انتخاب دارید. شما به همسرتان نگاه می کنید که بسیار بیمار است و شما نمی توانید کمک کنید ، و این شما را می کشد. یا به شوهرتان نگاه می کنید که مریض است و می گویید ،" من شما را گرفتم. من آن را گرفتم. در اینجا. این خوب خواهد بود. ""

در 14 ژانویه 2016 ، آنجل نبرد خود را با سرطان از دست داد و در 73 سالگی در خانه خانواده لاس وگاس درگذشت.

تورهای جدید و آلبوم
بهبود یافتن از دست دادن خود ، دیون برای آنچه که به یک تور تابستانی سالانه در سال 2016 تبدیل شد ، به صحنه بازگشت. او همچنین اقامت خود در لاس وگاس را از سر گرفت ، قبل از نمایش طولانی مدت در ژوئن 2019.

علاوه بر این ، این خواننده پس از حضور در ملاقات عمومی با رقصنده پشتیبان پهپه مونوز ، شایعاتی را برانگیخت که دوباره عاشقانه را کشف کرده است ، اگرچه اصرار داشت که آنها صرفاً "بهترین دوستان" هستند.

در سپتامبر سال 2019 ، دیون سه تک آهنگ جدید را منتشر کرد و به حمایت از آلبوم آینده خود ، راهی تور جهانی شد. هواداران از دریافت اولین آلبوم استودیوی انگلیسی زبان خود در شش سال ، با شجاعت اولین حضور در بیلبورد 200 در ماه نوامبر هیجان زده شدند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 188 تاريخ : 22 تير 1399 ساعت: 15:0

بازیگر آمریکایی "ایمی آدامز" بیشتر با بازی در فیلم هایی چون "جولی و جولیا" ، "مسحور" ، "هوستل آمریکایی" و "ورود" شناخته شده است.
امی آدامز کیست؟
امی آدامز رقص و همچنین تئاتر موسیقی را دنبال کرد و برای بازی در نقش های تلویزیون و فیلم به استماع رسید تا اینکه چند نفر را به شهرت رساند. آدامز از آن زمان در بین فیلم های پرطرفدار مانند جونبگ ، مسحور ، دوبله ، جولی و جولیا و مرد فولاد بازی کرده است. وی چندین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و به خاطر نمایش های خود در American Hustle ، Big Eyes و Miniseries Sharp Objects جایزه گلدن گلوب را به دست آورده است.

اوایل زندگی
بازیگر نقش اول زن امی لو آدامز در 20 اوت سال 1974 در ویچنزا ایتالیا متولد شد. وی چهارمین از هفت فرزند متولد آمریکایی های کاترین و ریچارد کنت آدامز بود ، به همراه پدرش در بدو تولد در پایگاه نظامی کاسرما ادرو مستقر شدند. خاندان آدامز که عضو کلیسای مسیح عیسی مسیح Latter Day Saints بودند ، از یک پایگاه به پایگاه دیگری نقل مکان کردند تا زمانی که آدامز در حدود هشت سال سن در قلعه راک ، کلرادو مستقر شدند.

آدامز در گروه کر دبیرستان ایالت داگلاس آواز خواند و با آرزوی بالگرد شدن ، به عنوان شاگرد در یک شرکت رقص محلی آموزش دید. بعداً ، او تصمیم گرفت که استحکام آموزش باله برای او مناسب نیست و به جای آن ، او به دنبال حرفه ای در تئاتر موسیقی شروع کرد.

فیلم ها و نقش های تلویزیونی
در اواسط دهه 1990 ، آدامز به عنوان رقصنده در تعدادی از تئاترها و نمایش های مختلف در کلرادو و مینه سوتا کار کرد. در پایان دهه ، او اولین نقش فیلم خود را در کمدی Drop Dead Gorgeous به زمین نشست. اندکی پس از آن ، با تشویق کریستی کولی ، ستاره همکار ، آدامز به لس آنجلس نقل مکان کرد و برای نقش های بیشتر به استماع رسید. او یکی را روی یک سریال تلویزیونی فرود آورد ، اما بعداً لغو شد.

آدامز در ادامه در چند فیلم کوچک و ستاره مهمان در سریال های تلویزیونی ظاهر شد. او همچنین انتخاب شد که در فیلم Catch Me If You Can (2002) استیون اسپیلبرگ به عنوان بروندا استرانگ حضور پیدا کند - نقشی که به گفته اسپیلبرگ ، باید فعالیت آدامز را آغاز می کرد. اما تا زمانی که او در فیلم 2005 Junebug بازی نکرد ، آدامز موفق به دستیابی به موفقیت شد: او نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و همچنین جایزه ویژه هیئت داوران را برای عملکرد خود پس از حضور جونبوگ در جشنواره فیلم ساندنس 2005 دریافت کرد.

'مسحور' و 'جولی و جولیا'
در سال 2007 ، آدامز در موسیقی فانتزی Enchanted صدرنشین شد و ترانه سرایی کارتونی دیزنی را که وارد دنیای سه بعدی می شود به تصویر کشید. سال بعد او نامزد دریافت جایزه اسکار بازیگر نقش اول زن دیگر برای نقش خود را به عنوان راهبه در فیلم دوبله در سال 2008 ، با همبازی مریل استریپ دریافت کرد. سپس در سال 2009 ، او به عنوان یک آشپز جوان و مشتاق در جولی و جولیا ، کمدی محبوب آشپزی درباره سرآشپز مشهور جولیا کودک بازی کرد. آدامز بار دیگر در کنار استریپ ، با این پروژه به کارگردانی فیلمساز فقید نورا افرون و دریافت تحسین گسترده ای ، تقریباً 130 میلیون دلار در گیشه جهانی درآمد.

مقاله ای در مورد MSNBC در مارس 2008 به نام جدید "دختر آن" آدامز هالیوود اضافه شده است که او هنوز هم با همه "این کار" ناراحت کننده است. در مقاله به نقل از آدامز آمده است: "من همیشه" دختران "را با داشتن نوع خاصی از جنسی تمایل داشتم. بنابراین ، برای من ، اینگونه فکر نمی کنم. من در حال حاضر با خودم ارتباط ندارم. من مشغول به کار بوده ام که خیلی پایه و اساس است و شما وقتی کار می کنید حس دنیای بیرون را به دست نمی آورید. "

'تردید' و 'هوستل آمریکایی'
آدامز همچنان به تحسین نقشها در سریال های بسیار تحسین برانگیز دست یافته است ، و نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در درام های The Fighter (2010) به کارگردانی دیوید او راسل و استاد (2012) از پل توماس اندرسون شد. این بازیگر همچنین از کرایه های سبکتری همچون خانم پتیگرو زندگی برای یک روز (2008) ، شب در موزه: نبرد اسمیتسونیان (2009) و The Muppets (2011) استفاده کرده است.

در سال 2013 ، او با تصویربرداری از گزارشگر Lois Lane in Man of Steel وارد فیلم های کمیک بوک تصادفی شد و این نقش را برای دنباله سال 2016 Batman v Superman: Dawn of Justice دوباره زد. همچنین در سال 2013 او در مقابل گروه The Fighter کریستین بیل در گروه بازیگران گروه آمریکایی هاستل بازی کرد که بار دیگر توسط راسل بر عهده وی قرار گرفت. آدامز نامزد دریافت جایزه اسکار دیگری شد ، اولین بار او برای بازیگر نقش اول زن و این بار برای بازی در نقش یک هنرمند هنرپیشه دهه 70 بود که در یک شبکه از منافع متناقض گرفتار شد. او همچنین برای این اجرا برنده یک گلدن گلوب شد.

"چشم های بزرگ" ، "اشیاء تیز" و "معاون"
در سال 2014 ، آدامز در Big Eyes بازی کرد ، با بازی در نقش مارگارت کین با هنرمند بازی کرد و به دلیل تلاش هایش موفق به کسب دومین گلدن گلوب شد. در سال 2016 ، آدامز براساس داستان کوتاه داستان داستان زندگی شما توسط تد چانگ تحسین منتقدان و نامزدی گلدن گلوب را دریافت کرد. در همان سال او در هیجان انگیز روانشناختی Noctual Animals به کارگردانی تام فورد و همکار با جیک گیلنهاال بازی کرد و در سال 2017 به عنوان لوئیس لین به عنوان لیگ عدالت ابرقهرمانی بازگشت.

آدامز در ادامه با اقتباسی از ژان مارک واللی به کارگردانی رمان Sharp Objects با کارگردانی ژان مارک والین ، همراه شد و یک گلدن گلوب را برای عملکرد اصلی خود در مینی بارهای تاریک بدست آورد. او همچنین به خاطر تصویربرداری از لین لین چنی ، همسر معاون رئیس جمهور سابق دیک چنی ، در معاون (2018) نامزدهای گلدن گلوب و اسکار را بدست آورد.

شوهر و دختر
آدامز در سال 2001 ملاقات با دارن لو گالو با بازیگر دیگر را آغاز کرد. او در 15 مه 2010 دختر خود آویانا اوله لو گالو را به دنیا آورد. آدامز و لو گالو در 2 مه 2015 ازدواج کردند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 172 تاريخ : 19 تير 1399 ساعت: 15:0

مارگو رابی یک بازیگر استرالیایی است که بیشتر به خاطر نقش هایش در فیلم های "گرگ وال استریت" ، "جوخه انتحاری" و "من ، تونیا" شناخته شده است.
مارگو رابی کیست؟
در پی پله های همسایگان استرالیا ، نیکول کیدمن و کیت بلانشت ، مارگوت روبی با طوفان ، فیلم جهان را بدست گرفت ، ابتدا در فیلم گرگ وال استریت ، مارتین اسکورسیزی ، و پس از آن بخش های به یاد ماندنی در فیلم بزرگ کوتاه و خودکشی. او سپس به عنوان اسکیت بازپرس چهره جنجالی Tonya هاردینگ در بیوپیک I ، Tonya ، قبل از تصویربرداری بازیگر نقش شارون تیت در فیلم Quentin Tarantino's Once Upon a Time ... در هالیوود و کسب جایزه اسکار پشتیبان برای نقش خود در بمبشل بازی کرد.


موفقیت هالیوود: "گرگ وال استریت"
کمتر کسی را به یاد داشته باشید که اولین فیلم او ، ساخته شده در استرالیا ، ICU ، یک سریال قاتل سریالی بود که 17 سال داشت و در سال 2009 اکران شد. رام کورتس - سفر زمان rom-com About Time (2013) ، با Domhnall Gleeson و Rachel McAdams. چلپ چلوپ اما این نقش او به عنوان نائومی ، همسر بمبئیلی بروکلین لئوناردو دی کاپریو و "دوشس بی بی ریج" بود که در حماسه واقعی مارتین اسکورسیزی از شعله ور شدن مالی "گرگ وال وال استریت" (2013) قرار گرفت.

او همچنین به نقش كوچك اما محكم خود كه در فیلم The Big Short در سال 2015 بازی كرد ، توجه داشت. این صحنه كمیك او را در توضیح اوراق بهادار وام های پشتوانه وام های كمك به همه و در حالی كه در وان حباب هایی با شامپاین در دست داشت ، درگیر كرد.

فیلم های بیشتر Margot Robbie: از "Focus" گرفته تا "Suicide Squad" و "Birds of Prey"
رابی با ویل اسمیت در فوکوس (2015) به عنوان هنرمندانی که قلب یکدیگر را می دزد ، با هم بازی کرد. در همان سال او قبل از بازی دوباره با اسمیت در سریال Smash Suicide Squad (2016) در درام علمی تخیلی Z برای Zacharia بازی کرد ، با این که Robbie punkily به عنوان هوادار فن هارلی کوئین ، روانپزشک روانی که موزه است به جوکر جرد لتو. او به واشنگتن پست گفت كه غوطه ور كردن به وسایل نقلیه ای بسیار جذاب برای سفید كردن پوست هارلی در یك صحنه ، "ناخوشایندترین کاری است كه من در تمام زندگی ام انجام داده ام" ، و پیوندهای لرزان او دقیقاً راحت نبود. .

رابی قصد داشت از شخصیت محبوب هارلی کوین در گاته سیرن سیتی استفاده کند ، هرچند که این پروژه به نفع اسپینوف دیگری به نام Birds of Prey که در آن ایوان مک گرگور با هم بازی کرد و در فوریه سال 2020 به سینماها رفت ، قفل شد.

"افسانه تارزان" ، "روزی روزگاری" و "بمبشل"
همچنین در سال 2016 رابی به عنوان جین در Legend of Tarzan با الکساندر اسکارسگارد بازی کرد و سال بعد وی همسر وینی پور نویسنده A.A. را بازی کرد. میلین در درام تاریخی خداحافظ کریستوفر رابین. رابی سپس با به تصویر کشیدن بازیگر نقش شارون تیت ، قربانی زندگی واقعی قتل های بدنام چارلز مانسون-orcstrated از سال 1969 ، به همراه دی کاپریو و برد پیت در نقش برجسته کوینتین تارانتینو در سال 2019 ، یک بار پس از آن ... در هالیوود ، در یک پروژه پرمخاطب دیگر قرار گرفت. .

اواخر همان سال ، رابی از نقش برجسته تری در Bombshell برخوردار شد ، بازگو کردن ادعاهای آزار و اذیت جنسی که Fox News را زیر نظر مدیرعامل سابق راجر آیلز ، لرزاند. اگرچه شخصیت او از Kayla Pospisil کامپوزیت داستانی بود - برخلاف تصویری از مگین کلی ، توسط شارلیز ترون ، و گرتچن کارلسون ، توسط کیدمن - رابی او "هزاره مسیحی" را با عملکردی ظریف و جذاب به زندگی آورد ، و تأثیر کافی برای کسب گلدن گلوب و نامزدهای جوایز اسکار

بازی Tonya Harding در "من ، Tonya"
یک کودک نوپا سه ساله هنگام برگزاری بازی های المپیک زمستانی 1994 ، روبی هیچ ایده ای نداشت که هاردینگ چه کسی باشد ، یا اینکه "حادثه ضربت زا" که نانسی کریگان درگیر آن بوده است چیست. به عنوان تهیه کننده کمدی سیاه I ، Tonya (2017) ، روبی کبوتر را به طور قطعی در این قسمت قرار داد و هر ژست را هر چه سریعتر از نو به وجود آورد. او بعد از نمایش برتر در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو گفت: "هاردینگ با هاردینگ ملاقات کرد ، هر چند وقت خود را برای چند ساعت محدود کرد -" در غیر این صورت ممکن است خیلی همدلی نسبت به او داشته باشم. "

در حالی که اکسل مشهور سه گانه هاردینگ به صورت دیجیتالی بازسازی شد ، رابی برخی از کارهای روزمره را به تنهایی انجام داد و به اندازه کافی با عملکرد کلی او تحت تأثیر قرار گرفت تا بتواند نامزد جایزه گلدن گلوب و آکادمی بهترین بازیگر زن شود.

در حال رشد در ساحل طلای استرالیا
رابی در 2 ژوئیه سال 1990 در دالبی ، کوئینزلند ، استرالیا به دنیا آمد و در گلد ساحل ، شهری در 500 مایلی شمال سیدنی بزرگ شد. مادرش ، یک فیزیوتراپیست ، پس از طلاق والدینش ، او و سه خواهر و برادرش را بزرگ کرد. پدرش کشاورز است. او به Vanity Fair گفت که فکر می کند ممکن است یک جادوگر باشد ، اما علاقه به درام در دبیرستان او را به سمت ملبورن و یک نمایش بچه ها ، "شاهزاده خانم فیل" ، با بازی در نقش لیام همسورث به تازگی واداشت.

شغل اولیه: همسایگان اپرا صابون استرالیا
رابی از نوجوانی به طور حرفه ای بازی می کند. پیش از عزیمت به هالیوود ، مخاطبان استرالیا او را از سریال تلویزیونی «همسایگان» که پنج سال قبل از تولدش پخش می شد ، می شناختند. با ترس از این که شنوایی خود را شکست ، تصمیم گرفت به تعطیلات در کانادا بپردازد ، اما وقتی فهمید که در سال 2008 بخشی از جسورانه دونا فریتمن را برنده شده بود ، مجبور به بازگشت سریع شد. بوسه دونا با یک دوست زن جنجال برانگیخت ، هرچند که وی همچنان بیننده محبوب و برای چندین جایزه نامزد شد. او در سال 2010 همسایگان را ترک کرد (در یک "پایان خوشحال کننده قدیمی") اما اولین برنامه تلویزیونی آمریکایی اش ، Pan Am (2011) ، بعد از یک فصل سقوط کرد.

زندگی شخصی
رابی با دستیار کارگردان تام آکرلی در درام جنگ جهانی دوم مجموعه Suite Francaise (2014) ملاقات کرد. این دو با هم شروع به دوستیابی کردند و سرانجام در دسامبر سال 2016 ازدواج کردند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 180 تاريخ : 18 تير 1399 ساعت: 15:0

رابرت داونی جونیور بازیگر آمریکایی است که به دلیل نقش هایی در طیف گسترده ای از فیلم ها از جمله "مرد آهنین" ، "انتقام جویان" ، "شرلوک هولمز" و "چاپلین" شناخته شده است.
رابرت داونی جونیور کیست؟
رابرت داونی جونیور متولد 4 آوریل 1965 در نیویورک ، بازیگری را در کودکی آغاز کرد. او اولین نمایش فیلم خود را انجام داد و در بازیگران Saturday Night Live در دهه 1980 به عنوان بازیگر شناخته شد ، اما موفقیت روزافزون وی توسط سالها مبارزات با سوء مصرف مواد مخدر به دست آمد. سرانجام با چرخش زندگی خود ، او دوباره به تحسین منتقدان و منتقدین دست یافت و یکی از بازیگران A لیست هالیوود به حساب می آید.
ارزش خالص
از سال 2019 ، رابرت داونی جونیور ارزش خالص 300 میلیون دلار تخمین زده و یکی از پردرآمدترین بازیگران این صنعت است.

قد
داونی 5 فوت 9 اینچ قد دارد.

فیلم های اولیه و "SNL"
داونی اولین فیلم های سینمایی خود را در فیلم هایی چون Baby، It You (1983)، Firstbo (1984)، Weird Science (1985) و Back to School (1986) به نمایش گذاشت. از سال 1985 تا '86 ، وی به عنوان عضو بازیگران منظم برنامه Saturday Night Live ، برنامه کمدی محبوب طرح NBC بود.
"هنرمند وانت" ، "کمتر از صفر"
اولین نقش اصلی داونی در صفحه نمایش بزرگ ، یک زن ساز جذاب در فیلم Pick-up Artist (1987) بود ، یک کمدی رمانتیک به همراه بازیگر مولی رینگوالد که توسط جیمز توباک نوشته و کارگردانی شده است. عملکرد موفقیت آمیز او در سال 1987 با Less Than Zero (1987) بدست آمد که در آن با اندرو مک کارتی همبازی شد. داونی در این فیلم جولیان ولز که عاشق معتاد به کوکائین بود ، بازی کرد.

مشکلات سوء مصرف مواد
متأسفانه ، خط داستانی و شخصیت به ویژه برای داونی صداقت داشت ، که در سن هشت سالگی توسط پدرش به مواد مخدر معرفی شده بود و به محض ورود به دهه 20 ، اعتیاد تمام عیار ایجاد کرد.

وی بعدا توضیح داد: "تا آن فیلم ، من داروهایم را بعد از کار و آخر هفته ها مصرف کردم." او گفت: "شاید من می توانم جلوی ستون را بگذارم ، اما چیزی بیشتر از این بدلکاری نیست. این اتفاق در Less Than Zero تغییر پیدا کرد. من این مرد فاگوت را بازی می کردم ، و برای من نقش مانند شبح آینده کریسمس بود. شخصیت شخصیت مبالغه ای بود از خودم. بعد اوضاع تغییر کرد و از بعضی جهات من به یک اغراق شخصیت تبدیل شدم. این به مراتب بیشتر از آن چیزی که لازم بود دوام داشت ادامه داشت. "
اندکی پس از آن نوآوری در توانبخشی دارو ادامه یافت ، اما مبارزات داونی با مواد مخدر و الکل ادامه خواهد یافت. و با این حال ، کار خود را به پیشرفت به جلو ادامه داد. در اوایل دهه 1990 ، داونی شهرت خود را به عنوان بازیگر منتقدان A-List ایجاد کرده بود. وی به عنوان یک تهیه‌کننده شیفت سریال صابون در سریال Soapdish (1991) با بازیگران سالی فیلد ، کوین کلاین و ویوپی گلدبرگ ، به خاطر تولید طنز خود به عنوان یک تهیه‌کننده شیفت در اپرا تمجید کرد. تحسین بیشتر پس از آن اتفاق افتاد که داونی در نقش کوتاه فیلم ها (1993) ، فیلمی برای گروهی که مورد انتقاد قرار گرفته بود رابرت آلتمن ، نقش برجسته ای را از آن خود کرد.

فیلم های تحسین منتقدان


"چاپلین"

نکته مهم بالا در کار حرفه ای داونی در سال 1993 رخ داد ، وقتی او برای بازی در چاپلین (1992) به کارگردانی ریچارد آتتنبورو برای یک جایزه اسکار (بهترین بازیگر نقش اول زن) معرفی شد. در این فیلم بسیار تحسین شده که تقریباً به اندازه مخاطبان و منتقدین هم پیش نرفت ، داونی به طرز ساده ای از چارلی چاپلین افسانه ای را از سنین 19 تا 83 به تصویر کشید. تا این زمان ، 27 سال داونی به عنوان یکی از باهوش ترین بازیگران نسل خود دیده می شد ، اما او همچنین به عنوان چهره ای مشکل دار و جنجالی در هالیوود شهرت کسب کرده بود.

"قاتلان متولد شده طبیعی" ، "ریچارد سوم"
به دنبال موفقیت انتقادی خود با چاپلین ، داونی مستندی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال 1992 یعنی آخرین حزب لنگر انداخت. در سال 1994 ، او در کمدی عاشقانه Only You و همچنین در تحسین اما بحث برانگیز Natural Bo Killers الیور استون ظاهر شد. سال بعد ، این بازیگر در دوره ای از فیلم مرمت در کنار مگ رایان و سام نیل بازی کرد. نسخه فیلم به روز شده از ریچارد سوم ، با بازیگران ایان مک کلن و آنت بنینگ. و خانه به کارگردانی جودی فاستر برای تعطیلات ، با بازی هالی هانتر نیز بازی می کنند.

زندگی شخصی و چالش ها
زندگی شخصی داونی نیز گسترش یافته بود. در ماه مه 1992 ، او با بازیگر زن دبورا فالکنر ازدواج کرد. دو سال بعد ، این زوج یک پسر به نام ایندیو داشتند که دوست و بازیگر آنتونی مایکل هال را به عنوان پدرخوانده پسر نامگذاری کرده بود.

اگر داونی واقعاً از وضعیت جدید خود به عنوان زن و شوهر پایه گذاری می شد ، كوتاه مدت بود. در ژوئن سال 1996 ، این بازیگر پس از رانندگی برهنه در پورشه در بلوار Sunset ، توسط پلیس متوقف شد و پیدا شد که نه تنها بدون لباس است بلکه در اختیار داشتن کوکائین ، هروئین و یک مگنوم 0.357 است. کمتر از یک ماه بعد ، و تنها چند ساعت قبل از اینکه وی به اتهام معرفی شود ، داونی پس از آنکه پیدا شد در خانه همسایه منتقل شد ، دوباره از دادگاه فرار کرد.

برای چند سال آینده ، زندگی داونی دچار بحران خط تولید ، خطاهای ناشی از وابستگی و پیامدهای آنها شد. مدت 12 ماه اقامت در زندان و بازدید دیگر برای توانبخشی مواد مخدر. در نوامبر 2000 ، داونی دوباره دستگیر شد ، این بار در یک اتاق هتل پالم اسپرینگز ، جایی که با کوکائین و در لباس زنانه Wonder Woman کشف شد. به اتهام داشتن داروی جنایت متهم شد.
دادگاه دونئی که در اواخر ژانویه تعیین شده بود ، در حالی که وکلای وی با دادستان ها مذاکره کردند ، برای چند ماه به تعویق افتاد. در مارس 2001 ، دو طرف نتوانستند به دادخواست رسیدگی كنند ، و پرونده برای دادرسی مقدماتی در پایان ماه آوریل تعیین شد. در 24 آوریل 2001 ، داونی به اتهام تحت تأثیر "محرک" کشف نشده دستگیر شد. زندگی شخصی داونی نیز در آشفتگی بود ، زیرا فالکنر در سال 2004 وی را به دلیل طلاق شکایت کرد.

تلویزیون


"الی مک بیل"
با وجود آشفتگی های شخصی او در اوایل دهه 2000 ، داونی به کار خود ادامه داد. او در Wonder Boys (2000) عملکردی به یاد ماندنی را به نمایش گذاشت و در چندین فیلم دیگر ، از جمله Auto Motives و Lethargy ، نقش هایی را ایفا کرد. علاوه بر این ، داونی در سال 2000 حرکت به صفحه نمایش کوچک ، تبدیل به یک عضو بازیگر معمولی در نمایش محبوب Ally McBeal ، با بازی Calista Flockhart شد. با این نقش جدید ، داونی بار دیگر هواداران و منتقدین را از استعداد ، دوست داشتن و تطبیق پذیری وی یادآوری کرد. وی در ادامه جایزه گلدن گلوب سال 2001 را گرفت و به زودی پس از آن نیز برنده جایزه انجمن بازیگران فیلم شد.

اما زندگی شخصی پیچیده داونی فشار و شکیبایی کارفرمای وی را تحت فشار قرار داد. پس از دومین بازداشت در آوریل 2001 ، تصدی داونی در آلی مک مک به پایان رسید. تهیه‌کنندگان تصمیم گرفته بودند بدون بازیگر ، قسمتهای پایانی فصل را به پایان برسانند. در همین زمان ، وکلا با دادستان هایی توافق کردند که داونی را ملزم به پذیرش هیچ گونه اتهامی در مورد اتهامات مربوط به کوکائین دانست. وی به سه سال حبس محكوم شد - حكمی كه به وی اجازه داد به جای بازگشت به زندان ، به ادامه داروی زندانی خود ادامه دهد.
ازدواج با سوزان لوین
با وجود تاریخ آشفته خود با قانون ، داونی این روزها زندگی خانگی بسیار باثبات تری دارد. وی در سال 2005 با سوزان لوین با تهیه کننده ازدواج کرد و این زوج در 7 فوریه 2012 با اولین فرزندشان به استقبال خانواده رفتند. آنها فرزند خود را اکستون الیاس نامگذاری کردند. در 4 نوامبر 2014 ، داونی و لوین از فرزند دوم خود ، دختری به نام آووری استقبال کردند. در دسامبر 2015 ، جری براون ، فرماندار كالیفرنیا ، داونی را به جرم محكومیت مواد مخدر در سال 1996 كه وی را برای یك سال به زندان فرستاد ، عفو كرد.

یکی از افرادی که در چرخش این بازیگر نقش اساسی داشت ، مل گیبسون بود که داونی با او در فیلم آمریکایی (1990) بازی کرد. گیبسون در کنار دوست خود گیر کرده است ، حتی در حالی که زندگی داونی کاملاً در حال آشفتگی بود و وقتی داونی به دلیل مشکلات گذشته خود با قانون نتوانست چیزی به عنوان یک باند بیمه را بدست آورد ، گیبسون او را پیدا کرد که کار کند و در فیلم سال 2003 بازیگری کرد. آواز کارآگاه. این دو بازیگر امروز با هم دوست نزدیک هستند.

بازدید از باکس آفیس


"Gothika" ، "شب بخیر ، و خوش شانسی" ، "زودیاک"
با بازگشت به برجستگی ، داونی در سال 2003 در مقابل هالی بری در گوتیکا بازی کرد ، که در گیشه بهتر از آنچه که با منتقدین همراه بود ، بازی کرد. وی ادامه داد که خود را وقف هنر و صنعت خود کرده و نقش مهمی را در تحسین منتقدان شب خوب ، و خوش شانسی (2005) و پیشرو در درام مستقل راهنمایی برای شناخت مقدسین شما (2006) بازی می کند ، که وی نیز به تولید رسیده است. در زودیاک (2007) ، داونی روزنامه نگاری را بازی کرد که در شکار برای قاتل زودباش زودیاک پیچیده می شود.

"مرد آهنی" ، "تندر گرمسیری"
در سال 2008 داونی از یک بازیگر اغلب تحسین برانگیز به یک ستاره گیشه تبدیل شد. او بازیگر ثروتمند صنعتگر تبدیل شده به جرم و جنایت ، تونی استارک را در ضربه سر و صدا Iron Man ، بر اساس ابرقهرمان Marvel Comics بازی کرد که بیش از 318 میلیون دلار درآمد داخلی داشت و منجر به انتشار دنباله ها در سال 2010 و 2013 شد.

با ایجاد خطر بزرگی ، داونی همچنین در کمدی Tropic Thunder (2008) با بن استیلر و جک بلک بازی کرد. او یک بازیگر سفید پوست بازی کرده و وانمود می کند که یک بازیگر سیاه در این فیلم کلاهبرداری جنگ است. تلاش های او بیشترین بررسی های مثبت را به دست آورد ، با تاد مک کارتی مجله Variety که اظهار داشت "جسارت عملکرد داونی" یکی از "بهترین دلایل دیدن فیلم" بود. داونی برای اجرای بازی خود در تندر تندر جایزه های مختلفی از جمله اسکار (بهترین عملکرد یک بازیگر در نقش حامی) ، گلدن گلوب (بهترین عملکرد یک بازیگر در نقش حامی در یک تصویر حرکتی) و انجمن بازیگران فیلم سینمایی (عملکرد برتر) نامزد یک بازیگر مرد در نقش حامی).

"سولو" و "شرلوک هولمز"
داونی در ادامه به اشتراک گذاری صورتحساب برتر با جیمی فاکسکس در فیلم The Soloist (2009) پرداخت که داستان دوستی بین یک روزنامه نگار لس آنجلس (داونی) و یک نوازنده بی آواز جولیار (Foxx) را روایت می کند. این فیلم نمایش قابل احترامی را در گیشه به ثبت رساند و ستایش منتقدان را بدست آورد ، که داونی و فاکسکس را بخاطر اجرای خود تحسین کردند.

با نشان دادن اینکه او از ترس و وحشت (یا لهجه انگلیسی) نمی ترسد ، داونی در سال 2009 با بازی در فیلم Guy Ritchie به کارگردانی شرلوک هولمز در کنار آقای جود لاو به عنوان دکتر جان واتسون بازی کرد. این دوئل دوباره برای دنباله سال 2011 ، شرلوک هولمز: بازی سایه ها جمع شد.

فرانشیز "انتقامجویان"
مبارزه با جنایات دوباره در سال 2012 ، هنگامی که شخصیت داونی مرد آهنی دوباره در صحنه بازی The Avengers دوباره به صحنه رفت ، فیلمی بود که نشان از سرنوشت استعدادهای هالیوود داشت ، از جمله دون چادل (سرهنگ جیمز "رودی" رودز) ، مارک روفالو (هالک) ، ساموئل جکسون (نیک فیوری) و اسکارلت جوهانسون (بیوه سیاه) در میان دیگران.

پس از چرخش به عنوان وکیل تیز هانک پالمر در مقابل روبرت دووال در درام The Judge (2014) ، داونی نقش دوگانه Tony Stark / Iron Man را برای Avengers: Age of Ultron (2015) تکرار کرد. Captain America: War Civil (2016)؛ مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (2017)؛ Avengers: Infinity War (2018) و Avengers: Endgame (2019).

"دولیتل"
بعد از گذشت نیم دهه ظاهر شدن در ویژگی های مارک مارول ، داونی مجدداً به عنوان میزبان یوتیوب سریال Age of AI از اواخر سال 2019 معرفی شد. در ژانویه سال 2020 ، وی به عنوان یک دامپزشک که بر اساس زندگی با حیوانات در Dolittle صحبت می کند ، ستاره شد. سری کتاب های کلاسیک کودکان توسط نویسنده انگلیسی ، هیو لوفینگ.

پروژه های آینده
برخی از پروژه های آینده داونی شامل بیوه سیاه Marvel و آخر هفته کمدی ورزشی-درام All-Star.
از طرف خودش ، داونی این تجدید حیات حرفه ای و شخصی را به خوبی نمی پذیرد. وی در سال 2005 به خبرنگاران گفت: "من فکر می کنم بخشی از سرنوشت من باید متوجه شود که من پسر پوستر سوءمصرف مواد مخدر نیستم." با وجود نداشتن ، اکنون تصمیم می گیرم آن را خلق کنم. "

اوایل زندگی
رابرت داونی جونیور ، بازیگر مشهور ، در 4 آوریل 1965 در نیویورک سنی متولد شد ، فرزند فیلمساز آوانگارد ، رابرت داونی Sr. ، که بیشتر به خاطر فیلم 1969 Putney Swope شناخته شده است. داونی در کودکی شروع به بازیگری کرد. مادرش ، السی ، بازیگری بود که در پسرش عشق به اجرای برنامه القا کرد. داونی که با خواهر بزرگترش آلیسون بزرگ شده است ، در فیلم گرینویچ ویلز اولین بازی خود را با بازی توله سگ در فیلم پدرش پوند (1970) انجام داد که در آن بازیگران سگ بازی می کردند. او در چند فیلم دیگر پدرش قطعات کوچک خود را ادامه می داد.

پدر و مادر داونی هنگام 13 سالگی طلاق گرفتند و این بازیگر جوان در نهایت به همراه پدرش در لس آنجلس زندگی کرد. با این حال ، در سن 16 سالگی ، او از دبیرستان خارج شد و دوباره در حال حرکت بود ، برای زندگی با مادرش به نیویورک نقل مکان کرد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 170 تاريخ : 16 تير 1399 ساعت: 15:0

بیوگرافی LEE MIN HO
متولد: لی مین هو
حرفه: بازیگر و مدل
تاریخ تولد: 22 ژوئن 1987 (سرطان) در سئول ، کره جنوبی
آمار حیاتی: 71 کیلوگرم (وزن) ، 185 سانتی متر (قد) ، A (نوع خون)
آژانس استعدادهای درخشان: MYM Entertainment

این مرد نیازی به مقدمه ندارد. او به طور قطع یکی از شناخته شده ترین بازیگران کره جنوبی امروز است. این بازیگر جوان با وجود سن جوانی ، پیش از این ادعای صندلی راحت در بین المللی بین المللی را داشته است. ذکر نام او قلب هواداران زن را نه تنها در كره جنوبی ، بلكه در بقیه آسیا ، خاورمیانه ، اروپا و حتی آمریكا نیز پرتاب خواهد كرد.

این ستاره به عنوان شهادت به شهرت لی مین هو ، هیچگاه از لیست های بازیگران برتر کره ای یا محبوب ترین بازیگران کره ای غایب است. این Heartthrob حتی لیست 20 نفر از مشهورترین مردان مشهور کره جنوبی را ایجاد کرده است که توسط CNN ساخته شده است - لیستی که او را در رده بازیگران اصلی مانند جانگ دونگ تفنگ ، جو جین مو و وون بن قرار می دهد.

فعالیت بازیگری لی مین هو در سال 2005 با بازی در نقش های کوچک در درامهایی چون "من سام هستم" آغاز شد که در آن در کنار ستاره های پارک مین یانگ و T.O.P. از Big Bang بازی کرد. اما طولی نکشید که نقش برجسته او به عنوان پسر میلیاردر متکبر و موهای فرفری ، گو جون پیو در "پسران بیش از گل" ، مخاطبان علاقه زیادی به او نشان دادند.

علیرغم ادعاهای بدبینانه از آنتی بادی مبنی بر اینکه محبوبیت انفجاری لی مین هو با شوق گل 4 از بین خواهد رفت ، این بازیگر پرشور ثابت کرده است که او هیچ شگفتی تک ضربه ای نیست. او با موفقیت شغلی پایدار برقرار کرده است و همچنان به دریافت تماس های عاشقانه از تولید کنندگان درام و تبلیغ کنندگان ادامه می دهد.

بازیگری همیشه اشتیاق لی مین هو نبوده است. در کودکی آرزو داشت که یک فوتبالیست شود اما یک مصدومیت در روزهای مدرسه ابتدایی او را وادار به کنار گذاشتن آن رویای کرد. در سال دوم دبیرستان بود که علاقه لی مین هو به بازیگری شروع به شکوفایی کرد. در سال ارشد خود ، او رسما با آژانس فعلی خود ، Starhaus Entertainment امضا کرد. بقیه ، به گفته آنها ، تاریخ است.

پشت شهرت و زرق و برق ، لی مین هو دقیقاً مثل هر مردی در دهه 20 است. او قبلاً اعتراف کرده است که یک خانم کوچک ، بی گناه و ناز نوع ایده آل اوست - آیا او می توانست در مورد دختر فعلی سوزی فکر کند وقتی این حرف را زد؟

اما fangirls ، قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید ، چیزی است که شاید بخواهید از آن یادداشت کنید. هرچه به نظر می رسد عالی ، لی مین هو سهم منصفانه ای از نقص ها دارد. او اذعان می کند که دندان های خود را خرد کرده و در خواب با او صحبت می کند ، عادت که دوستانش را چنان آزار می دهد که در تعطیلات از خوابیدن با او امتناع می ورزند.

شهر: سئول ، کره جنوبی

لی مین هو بازیگر و خواننده برجسته کره جنوبی است که در بین ستارگان برتر هالیو روز به حساب می آید. اگرچه از کودکی آرزو داشت فوتبالیست حرفه ای شود ، اما مصدومیت در دوران دبستان او را مجبور به کنار گذاشتن فوتبال و دنبال کردن رویای پدرش برای بازیگری کرد. وی با حضور در "دانشگاه كونكوك" و پیوستن به "سرگرمی Starhaus" در فیلم و هنر ، ابتدا نقشهای كوچكی را در تلویزیون انجام داد تا قبل از رسیدن به نقش مهم خود در گون جی پیو در سریال های تلویزیونی "پسران بیش از گلها" رسید. این نقش نه تنها جوایز مختلفی را از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد (45) در 45مین دوره جوایز هنری Baeksang کسب کرد بلکه شهرت و محبوبیت زیادی در کره و چندین بخش از آسیا به دست آورد. این نقش به عنوان یک پله در حرفه پر زرق و برق او بود که باعث شد وی در چندین سریال دیگر نقش اصلی را ایفا کند ، برجسته ترین "افسانه دریای آبی" ، "شهر شکارچی" و "وارثان". این قلب قلب کره جنوبی با فیلم هایی مانند "Bounty Hunters" و "Gangnam Blues" به نمایش درآمده است. اهداف موسیقی وی شامل دو آلبوم "همه چیز" و "آهنگ برای تو" است.
کودکی و زندگی اولیه
لی مین هو در 22 ژوئن 1987 در Heukseok-dong ، Dongjak-gu ، سئول در کره جنوبی متولد شد.
از کودکی آرزو داشت فوتبالیست حرفه‌ای شود. استعداد و انرژی او باعث شد که وی در کلاس فوتبال جوانان مدیرعامل و بازیکن سابق کره جنوبی چا باوم-کون انتخاب شود. با این حال ، پس از تحمل جراحتی که در کلاس 5 دبستان بود ، مجبور شد نظر خود را تغییر دهد.
او سپس در سال دوم دبیرستان به بازیگری علاقه مند شد كه از نظر جدی نیز به وجود آمد و در سالی كه در سال ارشد خود داشت با "Starhaus Entertainment" امضا كرد.
او در "دانشگاه كونكوك" حضور داشت و موفق به اخذ مدرک لیسانس در فیلم و هنر شد.

حرفه
اقدامات اصلی بازیگری وی باعث شد او در تلاش برای یافتن جایگاهی در تجارت نمایش با اجرای نقشهای بی اهمیت در چندین تولید تلویزیونی از جمله "عاشقانه" (2002) ، "بدون توقف 5" (2004) و "دستور العمل عشق" (2005).
اگرچه در یک مقطع ، همانطور که آژانس خود پیشنهاد کرده است ، لی شروع به استفاده از نام صحنه لی مین کرد ، بعداً آن را رها کرد و از نام اصلی خود استفاده کرد.
نقش پارک دو هیون در سریال EBS ، "پردیس مخفی" (2006) اولین نقش رسمی او بود. در آن سال با یک تصادف شدید رانندگی روبرو شد ، که وی را به شدت مجروح کرد و باعث شد او برای چندین ماه در رختخواب باشد.
لی پس از بهبودی ، اولین نقش اصلی خود را با نام Cha Gong-chan در سایت دانشکده دبیرستان SBS "Mackerel Run" (2007) پیدا کرد. اگرچه این سریال برای 24 قسمت ساخته شده بود ، اما رتبه بندی پایین تماشاگر آن را مجبور به پخش هوا پس از 8 قسمت می کند.
لی با کار بر روی تولیدات تلویزیونی مانند "I Am Sam" (2007) و "بلند شو" (2008) ، لی به فیلم ها راه یافت. او در دنباله "دشمن عمومی" (2002) و "یک دشمن عمومی دیگر" (2005) با عنوان "دشمن عمومی باز می گشت" با بازیگران سول کیونگ و گو و یونگ جه-جوان بازی کرد. این فیلم در 19 ژوئن 2008 اکران شد.
در سال 2008 ، او همچنین به عنوان اوه سان هون در فیلم درام کمدی کره جنوبی "E.T. مدرسه ما" حضور داشت که در 11 سپتامبر همان سال منتشر شد.
در سال 2009 با برقراری توازن بین پرده های کوچک و بزرگ ، لو با نقش آفرینی گون جون پیو در سریال تلویزیونی کمدی رمانتیک KBS "پسران بیش از گلها" روبرو شد. این سریال اقتباسی از سریال معروف مانگا Shōjo ژاپنی با همین عنوان بود.
محبوبیت عظیمی از "پسران بیش از گلها" در کره جنوبی با عملکرد چشمگیر لی افزوده شده است که او را نه تنها به او شهرت عظیمی بلکه بلکه تعدادی از جوایز و معاملات تایید شده او را به معرض توجه قرار داده است. محبوبیت پرشکوه او منجر به ایجاد موج دیگری کره ای در سراسر آسیا شد و او را به ستاره ای در حال ظهور هالیو تبدیل کرد.
او سپس در سریال تلویزیونی درام کمدی رمانتیک "طعم شخصی" (2010) جین جین هو را بازی کرد و در مقابل پسر یئ جین بازی کرد.
یكی از مهمترین نقشهای وی كه ایفای نقش كرده ، نقش لی یون سونگ ، شخصیت اصلی سریال تلویزیونی اکشن-درام كره جنوبی ، شهر شکارچی (2011) براساس سریال محبوب مانگا ژاپنی توسط Tsukasa Hojo با همین عنوان بود.
"شکارچی سیتی" نه تنها از نظر منتقدین بدست آورد بلکه به موفقیت تجاری در سراسر آسیا بدل شد و باعث افزایش محبوبیت لی ، به ویژه در چین ، فیلیپین ، ژاپن و برخی از کشورهای اروپایی شد.
عملکرد درخشان او در "شهر شکارچی" جوایز مختلفی از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول را در چهارمین جوایز درام کره ای به دست آورد. وی همچنین به عنوان سفیر برند هیوندای ولوستر در چین انتخاب شد.
مجموعه تلویزیونی تاریخی-دراماتیک تلویزیونی "ایمان" (2012) او را در نقش اصلی چوی جوان در نقش مقابل کیم هی آفتاب بازی کرد. اگرچه این سریال موفقیت آمیز نبود ، عملکرد لی به او جوایز و چندین جوایز را بدست آورد.
مجسمه مومی از لی در "خانم مادام توسو" در شانگهای در آوریل 2013 رونمایی شد.
وی سپس نقش اصلی کیم تان را در سال 2013 در سریال عاشقانه-درام-نوجوان "وارثان" با نام "وارثان" نیز اجرا کرد. این سریال در کره جنوبی با بیش از یک میلیارد بازدید از iQiyi ، یک پلت فرم ویدیویی آنلاین در چین ، به یک ضربه بزرگ تبدیل شد.
"وارث" به وی چندین جایزه درام SBS را بدست آورد و همچنین ضمن بالا بردن شهرت بین المللی خود ، به ویژه در چین ، محبوبیت خود را در محلی افزایش داد.
در 21 ژانویه سال 2015 ، عمل جنجالی نویر کره جنوبی "Gangnam Blues" با بازی لی و کین رای-برنده منتشر شد. این فیلم تبدیل به یک نمایش باکس آفیس شد و به دست آوردن کسو از هر دو بخش عمومی و منتقدین جدا از کسب چندین جوایز.
وی سپس در مقابل جون جی هیون در سریال تلویزیونی درام-خیالی-عاشقانه-افسانه ای "افسانه دریای آبی" در سال 2016 بازی کرد. در آن سال او همچنین نقش یی سان را در فیلم تلخ اکشن-کمدی-درام ‘Bounty Hunters’ ، تولید مشترک کره جنوبی-چینی و هنگ کنگ بازی کرد. فیلمی که در تاریخ اول ژوئیه سال 2016 در چین اکران شد ، 31.1 میلیون دلار درآمد کسب کرد.
به غیر از بازیگری ، لی نیز به موسیقی پرداخت و دو آلبوم با عنوان "همه چیز" (2013) و "آهنگ برای تو" (2014) منتشر کرد.
وی در چند مجموعه وب و همچنین "خط عاشقانه" (2014) و "هفت بوسه اول" (2016) بازی کرده است.
سهم و محبوبیت وی به عنوان بازیگر باعث افتخارات و افتخارات بسیاری برای وی شده است. این قبیل امتیازات عبارتند از تبدیل شدن به سفیر افتخاری کمپین عشق خالص برای یونیسف در طی سالهای 2009-2010. و برنده "جایزه نخست وزیر" در پنجمین جایزه فرهنگ و هنر محبوب کره در سال 2014.
طرف خیرخواهانه سوپراستار ، وی را درگیر کارهای خیرخواهانه از جمله تأسیس وب سایت PROMIZ در سال 2014 برای جمع آوری بودجه و آگاهی در مورد امور خیرخواهانه و اجتماعی و همچنین کمک مالی 100000000 دلاری به یونیسف در سال 2015 برای کمک به قربانیان زلزله نپال عنوان کرد.
لو همچنین با 22.5 میلیون هوادار در Weibo ، 17 میلیون هوادار در فیس بوک و بیش از 3 میلیون دنبال کننده در توییتر ، حسی در رسانه های اجتماعی پدید آورده است.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 190 تاريخ : 14 تير 1399 ساعت: 15:16

بازیگر نقش اول زن بروس ویلیس قبل از اینکه به یک صفحه نمایش بزرگ تبدیل شود از طریق پخش هایی مانند 'Die Hard' ، 'Pulp Fiction' و 'Sixth Sense' در فیلم "Moonlighting" چلپ چلوپ کرد.
بروس ویلیس کیست؟
کار حرفه ای بروس ویلیس هنگامی آغاز شد که وی کارآگاه دیوید آدیسون را در تلویزیون 1980 در Moonlighting بازی کرد. در سال 1988 ، او با موفقیت فیلم سینمایی اکشن Die Hard ، به یک ستاره فیلم شایسته تبدیل شد. حضور در بازدیدهای بعدی مانند Pulp Fiction و The Sixth Sense و همچنین ازدواج وی با بازیگر دمی مور ، این اطمینان را به وجود آورد که ویلیس یکی از مشهورترین بازیگران نسل خود باشد. فیلمهای اخیر وی شامل The Expendables ، Red and Moonrise Kingdom است.

اوایل زندگی
بروس ویلیس در 19 مارس 1955 والتر بروس ویلیس در ایدار-اوبرشتین ، آلمان غربی متولد شد ، جایی که پدر وی در آن زمان در ارتش ایالات متحده مستقر بود. ویلیس پیرترین فرزند چهار فرزند دیوید و مارلن ویلیس است ، گروهی که شامل سه پسر و یک دختر است. در سال 1957 ، به دنبال مرخصی پدرش از ارتش ، ویلیس به همراه خانواده خود به کارنی پوینت ، نیوجرسی نقل مکان کرد.

در آنجا ، دانه هایی برای لبه های یقه های آبی و سفت و سخت که برای تعریف بسیاری از نقش های ویلیس کاشته شده اند ، هنگام تماشای پدرش در حال کار با خانواده به عنوان جوشکار و بعداً کارمند کارخانه در حال تغذیه خانواده است.

با تمام حساب ، ویلیس ، با نام مستعار "برونو" توسط دوستانش ، کودک محبوب و با حس خوب بود که در دبیرستان به عنوان رئیس شورای دانش آموزی انتخاب شد. او شوخی هایش را دوست داشت و از درگیر شدن در مشکلات گاه به گاه مصون نبود. با این حال ، همراه با آن ، یک طرف کمی نرم تر بود که توجه وی به تئاتر و صحنه متمرکز بود. به اندازه کافی عجیب و غریب بدست آمد که یک لکنت زبان ، که سخنان خود را در جوانی به ستوه آورده بود ، بلافاصله به محض شروع کار در مقابل گروه های بزرگ بلافاصله از بین رفت.

در آغاز کار
ویلیس پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ، پیاده روی پدر را دنبال کرد و کار را با دستان خود پیدا کرد ، ابتدا در یک کارخانه شیمیایی و سپس به عنوان محافظ امنیتی ، قبل از بازگشت به کلاس به عنوان دانشجوی درام در دانشگاه ایالتی مونتکلر در نیوجرسی. علاقه ویلیس به بازیگری از بین نرفت ، اما مشتاق اعتصاب به تنهایی بود ، وی پس از سال تحصیل خود از مدرسه خارج شد و به نیویورک نقل مکان کرد تا سعی کند آن را به عنوان یک بازیگر فعال بسازد.

برای ویلیس که قهرمان بازیگری آن شامل رابرت دنیرو ، گری کوپر ، استیو مک کوئین و جان وین است ، کار ساده ای نیامد. او منتظر میزها ، نوارهای خمیده بود و وقتی این فرصت را پیدا کرد ، برای نقشها داوری می کرد. اولین شکست واقعی او از هر نوع در سال 1977 رخ داد هنگامی که در بازی خارج از برادوی بهشت ​​و زمین شروع به کار کرد. کارهای صحنه ای بیشتر دنبال شدند ، اما در سال 1980 ویلیس به فیلم پرش کرد وقتی که در فیلم فرانک سیناترا The First Deadly Sin نقش کمی داشت. دو سال بعد ، او قسمت جزئی دیگری را در The Verdict به زمین زد و با بازی پاول نیومن بازی کرد. با نمایش های گاه به گاه در قسمت های هارت تا هارت و معاون میامی معاونان نیز روی صحنه های تلویزیون قرار گرفتند.
فیلم و نمایش تلویزیونی
در سال 1984 ، پس از تعویض اد هریس در ضربه خارج از برادوی Fool for Love ، ویلیس به سمت غرب به هالیوود رفت تا در جلسه استماع وسیله نقلیه مدونا ناامید به دنبال سوسن باشد. ویلیس این بخش را به دست نیاورد ، اما در تصمیمی که اثبات می شود فوق العاده باهوش است ، او در یک روز اضافی به منظور استماع یک کمدی رمانتیک جدید به نام Moonlighting که در ماه مارس آغاز به کار خواهد کرد ، به دور دیگری نشست.

"مهتاب"
با ادامه داستان ، ویلیس با لباس های خسته کننده مبارزه می کند و موی پانک نمی خورد ، بخشی از دیوید آدیسون ، یک محقق خصوصی را بخواند. او آرزو می کرد مدیران تلویزیون با طعن و نگرش و نگرش جذاب خود را به ضرب و شتم حدود 3000 بازیگر دیگر.

Moonlighting همزمان با بازی در نقش Cybill Shepherd ، حول محور بهره برداری های حل شده جرم از مدی هیز (چوپان) و آدیسون آژانس کارآگاه ماه آبی چرخید. این نمایش که تا ماه مه 1989 پخش شد ، یک نمایش عظیم برای ABC و یک پد پرتاب حتی بزرگتر برای ویلیس بود. گری پودنی ، معاون رئیس استعدادیاب ABC به مجله People گفت: "زنان او را جذاب می دانند و بچه ها خیالی دارند که می توانند مانند او باشند." "به همین دلیل است که او خیلی سریع برای ما چنین کالایی با ارزش تبدیل شده است."

"تاریخ کور"
در سال 1987 ویلیس وقتی در کمدی Blind Date با کیم باسینجر همگام شد به فیلم بازگشت. در همان سال ، ویلیس با بازیگر همکار خود ، دمی مور ازدواج کرد.

در همان سال با انتشار Blind Date ، ویلیس ، یک طرفدار مشتاق بلوز و سازنده هارمونیکا ، وارد استودیوی موسیقی برای Motown Records شد تا Retu to Bruno را ضبط کند ، مجموعه ای از آهنگهای روح bluesy که بازده متوسطی از فروش را به همراه داشت.

'جان سخت'
در تابستان سال 1988 ، Die Hard ، یک لرزه پر از عمل که ویلیس را به عنوان قهرمان پمپ عضلانی جان مک کلین بازی می کرد ، با ضربات سخت به پرده های فیلم کشید. حتی قبل از اکران این فیلم ، این فیلم تا حدودی به این دلیل جلب شده بود که سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر نقش مک کلین را خاموش کرده بودند. وقتی مدیران فیلم روی ویلیس اقامت گزیدند ، تا حدودی به دلیل اینکه او یک درجه گرمی و طنز را به شخصیت وارد کرد ، آنها موافقت کردند که 5 میلیون دلار به او بپردازند ، مبلغ هنگفتی برای یک بازیگر که هنوز هم بسیاری از افراد تازه کار هالیوود می دانند.

عموم تماشاگران اهمیتی نمی دادند. با ویلیس که مانع از کار خود شد و تک گل های به یاد ماندنی را از بین برد ، Die Hard 81 میلیون دلار چشمگیر در گیشه داخلی بدست آورد و بعداً چهار دنباله را به ثمر رساند. این تازه شروع کار ویلیس بود که در دهه های بعد در فیلم هایی بازی کرد که بیش از 3 میلیارد دلار فروش بلیط کسب کرده اند.

یک سال پس از مرگ سخت ، ویلیس در چرخه ضربه ای دیگر قرار گرفت و در نقش کمدی کاملاً صدا به عنوان صدای میکی ، کودک همیشه مشاهده شده ، در نگاه چه کسی صحبت می کند. نقش وی به عنوان روزنامه نگار انگلیسی در Bonfire of Vanities (1990) نقدهای مختلفی را به همراه داشت و در سال 1991 فیلم اکشن هادسون هاوک ، یک پروژه غرور انواع ، که ویلیس نوشت و در آن به ایفای نقش پرداخت ، نشان داد که یک شکست در گیشه است. دیگر پروژه های کم به یاد ماندنی به زودی دنبال شدند.

'Pulp Fiction' ، 'Armageddon' و 'Sixth Sens'
در سال 1994 ، ویلیس هنگامی که نقش بوکسور هوادار بوچ کولیج را در بازی کاستین تارانتینو با ضربه سر و صدا به کار برد ، بازی برگشتی را تجربه کرد. شاید حس کردن فیلم خوب پیش برود ، ویلیس قبول کرد که در ازای دریافت سهمی از سود ، دستمزد متوسطی (1685 دلار در هفته) بگیرد. این فیلم بیش از 100 میلیون دلار ناخالص درآمد.

از آنجا ، تعداد ثابتی از بازدیدها به دنبال آمد ، از سومین قسمت از سریال Die Hard (Die Hard: With a Vengeance) در سال 1995 تا بازی هیجان انگیز علمی Sci-fi در سال 1998 Armageddon. در سال 1999 ، ویلیس با یکی از نقشهای به یاد ماندنی خود به عنوان روانشناس کودک دکتر مالکوم کرو در فیلم M. Night Shyamalan The Sixth Sense روبرو شد و در سال بعد وی را با Shyamalan دوباره به صدا درآورد تا تلنگر ابرقهرمانی غیرقابل شکست باشد. او همچنین مشغول کمدی بیشتر (کل مجموعه نه نفره) و حضور گسترده در تلویزیون بود (آلی مک بیل ، دیوانه درباره شما و دوستان).

"شهر سین" ، "پادشاهی ماه طلوع" و "Expendables"
ویلیس هیچ نشانی از کند شدن نشان نداد ، طیف وسیعی از ارعاب عضلانی (سین سیتی ، سرخ) ، زمان بندی شدید کمدی (کل ده حیاط) و یک لمس نرمتر (پادشاهی مونریز) را نشان داد که معدود بازیگران می توانند ادعا کنند.

در سال 2010 ویلیس با استالونه ، شوارتزنگر و دیگر قهرمانان اکشن در فیلم The Expendables بازی کرد. در سال 2012 ، او مجدداً با بازیگران این فیلم به بازی در فیلم The Expendables 2. مجدداً پیوست. در مدت زمان فقط یک هفته ، این فیلم به گیشه شماره ی 1 در گیشه صعود کرده بود و تقریبا 28.6 میلیون دلار درآمد داشت.

ویلیس از آن زمان به عنوان نسخه قدیمی شخصیت شخصیت جوزف گوردون-لویت در فیلم علمی-تخیلی Looper (2012) ظاهر شد و برخی از نقشهای قبلی خود را در فیلم A Good Day to Die Hard (2013) ، قرمز 2 (2013) و سین دوباره بازسازی کرد. City: A Dame to Kill For (2014). این بازیگر کهنه کار همراه با حفظ یک نمایش کامل از کار روی پرده سینماها ، اولین بازی برادوی خود را در سال 2015 در یک اقتباس مرحله ای از بدبختی استفن کینگ انجام داد.

فیلم های بعدی ویلیس را در حالت مردانه پشت سر گذاشتند ، از جمله آنها Once Upon a Time in Venice (2017) ، Acts of Violence (2018) ، بازسازی Death Wish (2018) و Reprisal (2018). در آن سال ، او همچنین موضوع کباب کمدی مرکزی بود ، همسر سابق مور در میان استعدادی که جمع شده بود تا به هزینه هایش شوخی کند.

در طول یک شلوغ سال 2019 ، بازیگر کهنه کار مجدداً با شخصیت عاقبت غیرقابل شکست شیشه ، دوباره شخصیت قدیمی تری را بازنگری کرد ، و در کار Lego Movie 2: The Second Part سهم کار صدا را داشت.

همسر و فرزندان
در سال 1987 ، ویلیس با بازیگر دمی مور ازدواج کرد. این زوج که در سال 2000 طلاق گرفتند ، سه فرزند در کنار هم دارند: رومر ویلیس (زاده 1988) ، پیشاهنگی لورو ویلیس (به دنیا آمد 1991) و طلوعله خوشگل ویلیس (د 1994).

در 21 مارس 2009 ، ویلیس ، که در نزدیکی همسر سابق دمی مور است (وی در سال 2005 در عروسی خود با اشتون کوچر شرکت کرد) و حضانت سه فرزند خود را با وی به اشتراک می گذارد ، با عقب نشینی که به او متعهد شد هرگز دوباره ازدواج نکند ، هنگامی که او گره خورده بود. گره با مدل بازیگر نقش اما همینگ در جزایر تورکس و کایکوس. آنها سپس چند روز بعد دوباره در مراسمی در خانه ویلیس کالیفرنیا ازدواج کردند. ویلیس و همینگوی دو دختر دارند ، مابل ری (د. 2012) و اویلین پن (د. 2014).

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 199 تاريخ : 13 تير 1399 ساعت: 15:0

ساموئل ال جکسون ، یکی از سخت ترین بازیگران هالیوود ، در فیلم های بی شماری از جمله "Pulp Fiction" ، "Jurassic Park" و "جنگ ستارگان" و حق رای دادن ابرقهرمانان مارول ظاهر شده است.
ساموئل ال جکسون کیست؟
ساموئل ال جکسون در سال 1972 از کالج مورهاوس فارغ التحصیل شد و فعالیت بازیگری خود را روی صحنه آغاز کرد. حرکت به نیویورک منجر به دوستی با اسپایک لی و برخی از اولین مفرح های فیلم قبل از او شد که از یک چرخش ستاره ای با اجرای فرمان در Pulp Fiction لذت ببرد. جکسون با حضور در فیلم های با بودجه بزرگی مانند Star Wars: The Phantom Menace و دنباله های آن ، و اقساط بی شماری از جهان سینمایی مارول ، به حضور پرشکوهی روی پرده بزرگ تبدیل شد. در سال 2011 ، او با بیش از 7.2 میلیارد دلار ثروت به عنوان بازیگر پردرآمد تمام دوران شناخته شد.

اوایل زندگی
جکسون در 21 دسامبر سال 1948 در واشنگتن ، دی سی متولد شد و در چاتانوگا ، تنسی تحت هدایت جدی مادر بزرگش بزرگ شد. مادر او ، الیزابت ، هنگام 10 سالگی به آنها پیوست ، جکسون که علاقه مندان به فیلم اوایل بود ، اغلب در تئاتر محلی فیلم هایی می دید و با پیام های پیچیده پیرامون حضور سیاه روی پرده نمایش می گرفت. نسخه هایی از باند فرشتگان برای مخاطبان سیاه پوست در Chattanooga ویرایش شد ، صحنه ای را حذف نکرد که در آن سیدنی پویتایر زن سفید پوست را سیلی می زند.
خاطرات اولیه جکسون هنگامی که وارد کالج سیاه تاریخی مورهاوس در آتلانتا شد با او ماند و به طور فزاینده ای درگیر جنبش قدرت سیاه شد. وی در سال 1969 ، در طی سال جوانی ، با بستن چندین عضو هیئت مدیره در یک ساختمان به مدت دو روز به عدم حضور سیاهان در هیئت امنا اعتراض کرد و به سرعت از دانشکده اخراج شد.

در همان سال ، جکسون تماشای عملکردی از سوی شرکت گروه موسیقی Negro و الهام بخش جدید از بازیگری بود. پس از دو سال به عنوان مددکار اجتماعی در لس آنجلس کار کرد ، جکسون برای ادامه تحصیل در زمینه بازیگری به مورهاوس بازگشت و در سال 1972 مدرک خود را دریافت کرد.

شغل اولیه
پس از کالج ، جکسون به همراه همسر آینده خود ، لا تانیا ریچاردسون ، که در مدرسه خواهر مورهاوس ، کالج اسپلمن ملاقات کرد ، به شرکت تئاتر بلک پیوست. آنها به کشور سفر کردند و تکه هایی را با ترکیبی آتشین و طنز به ویژه مخاطبان سفید پوست اجرا کردند.

در سال 1976 ، جكسون با اشتیاق خود به تئاتر سیاسی كه از نظر سیاسی خسته شده بود ، به همراه ریچاردسون به هارلم ، نیویورك سیتی رفت تا حرفه بازیگری را در خارج از چنین مواردی كه دقیقاً تعریف شده از نژاد بودند دنبال كند. وی شروع به بازیگری در تولیدات خارج از برادوی کرد ، از جمله فیلم The Mighty Gents ، ریچارد وسلی ، اقتباس از شجاعت مادر Bertolt Brecht و خانه Samm-Art Williams. او همچنین در تمرینات نمایش Cosby Show جایگزین بیل کوسبی شد.
همکاری با اسپایک لی
در سال 1981 ، هنگام کار در نمایشنامه سربازی چارلر فالر ، یک جکسون دو رویارویی با زندگی داشت: او با مورگان فریمن بازیگر همکار آشنا شد ، که یک دوست خوب شد و جکسون را متقاعد کرد که می تواند یک بازیگر موفق و دانشجوی فیلم دانشگاهی در نیویورک باشد. اسپایک لی ، که ابراز شور و شوق خود را نسبت به اجراهای جکسون نشان داد و از او خواست که در فیلم هایی که قصد ساخت او را دارد ، ظاهر شود. جکسون موافقت کرد و حرف خود را حفظ کرد و در چندین فیلم ابتدایی لی از جمله School Daze ، Do Thing Thing و Mo Better Blues ظاهر شد.

این دوستی به درستی جکسون را پرداخت کرد ، زیرا این نقش وی به عنوان معتاد به مواد مخدر Gator در تب جنگی لی بود که سرانجام توجه منتقدان را جلب کرد و الهام بخش ستایش های خوبی بود. داوران جشنواره جشنواره کن ، برای دریافت جایزه جکسون ، بهترین بازیگر نقش اول مرد را ایجاد کردند. او همچنین یک جایزه منتقدین فیلم نیویورک دریافت کرد. جکسون با بازی کردن یک دیو مواد مخدر بر روی صفحه نمایش ، مجبور شد با دیو خارج از صفحه شخصی خود روبرو شود - اعتیاد به طور فزاینده مخرب به مواد مخدر و الکل. ماهیت کاتاریک عملکرد وی باعث شد جکسون از مواد مخدر خودداری کند و این یک موفقیت شخصی و حرفه ای محسوب می شود.

جکسون در ادامه فیلمبرداری قسمت های کوچکی را در فیلم هایی مانند آبمیوه و عاشقانه واقعی انجام داد و او در بازی Thriller White Sands یک عامل FBI بازی کرد و دامنه چشمگیر و توانایی خود را برای نمایش یک پیچ و تاب عجیب به هر شخصیت به نمایش گذاشت. او با ساختن اجراهای كوچك اما تأثیرگذار در Menace II Society و Patriot Games ، دو فلاپی هالیوود ، National Lampoon's Loaded Weapon I و Amos & Andrew را فتح كرد و همچنین از بخش حامی برجسته در پارک ژوراسیك لذت برد.

نقش برجسته در "Pulp Fiction"
در سال 1994 ، جكسون پس از برقراری شهرت به عنوان یكی از سخت ترین بازیگران هالیوود ، این شانس را پیدا كرد تا نقش محوری زندگی حرفه ای خود را در كولتین كلاسیك آنی كولتین تارانتینو ، Pulp Fiction بازی كند. با استفاده از فیلمنامه رویایی هر بازیگر ، جکسون نقش ژول وینفیلد را به قتل رساند ، که قاتل سخنگو با سخنان فوران به طول 5 صفحه بود. او با اجرای بی نظیر مخاطبان خود را به حرکت در آورد و وحشت کرد و به مرکز اخلاقی گریزان فیلم پیچیده روانشناختی تبدیل شد. وی برای این نقش نامزد دریافت جایزه اسکار دریافت کرد.

فیلم ها: 'زمان برای کشتن' ، 'جنگ ستارگان' ، 'مارها بر روی هواپیما'
جکسون در ادامه چندین فیلم بزرگ هالیوود ساخت ، از جمله John Aish to John's Grisham's A Time to Kill و تریلر اکشن The Long Kiss Goodnight ، اما او همچنان به تلاش های مستقل مانند Toun Lounge استیو Buscemi ادامه داد. او همچنین در سال 1993 با Distant Fires بازگشت بسیار خوبی به صحنه آورد و به مجله Premiere گفت: "من همیشه می خواهم به تئاتر برگردم تا مطمئن شوم که هنوز بازیگر هستم."
در سال 1999 ، جکسون در تریلر کوسه Deep Blue Sea و به عنوان جدی Knight Mace Windu در Star Wars: Episode I: The Phantom Menace ظاهر شد ، نقشی که وی برای حمله به کلون ها در سال 2002 و Revenge of the Sith در سال 2005 بازپرداخت کرد.
سال 2000 یک بازی شلوغ برای بازیگر محبوب بود ، که با بازی تامی لی جونز در سریال Thriller Rules of Engagement بازی کرد و در بازسازی برنامه های کلاسیک دهه 1970 با ضربه ای شفت همراه شد. او همچنین با بروس ویلیس در فیلم Unbreakable ، یک تریلر فوق طبیعی که توسط M. Night Shyamalan نوشته و کارگردانی شده است ، همکاری کرد.

جکسون پس از بازی در مقابل بن افلک در سال 2002 در حال تغییر خطوط ، نقش عنوان مربی بیوپیک کارتر را در سال 2005 بر عهده گرفت. سال بعد جکسون در فیلم Black Snake Moan و مارهای کلاسیک فرقه در یک هواپیما بازی کرد و در سال 2008 دوباره به همکار خود در فانتوم منیس رفت. هایدن کریستنسن در جامپر.

کتاب گینس رکوردهای جهانی برای افزودن به موفقیت های فراوان وی ، جکسون را به عنوان بهترین بازیگر فیلم در تمام سال در سال 2011 معرفی کرد. اکثریت 7.2 میلیارد دلار ثروت جکسون از فیلم های حق رای دادن او به نام های Jurassic Park ، Pulp Fiction و Star Wars درآمد. .

نیک فیوری مارول
در زمانی که وی به عنوان بهترین بازیگر فیلم بدست آمد ، جکسون تازه کار خود را به عنوان نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول آغاز کرد. شخصیت او پس از حضور در آخرین اعتبار فیلم Iron Man در سال 2008 ، به دنباله سال 2010 بازگشت و در فیلم های بعدی برای معرفی دیگر ابرقهرمانان مارول از جمله ثور (2011)؛ Captain America: The First Avenger (2011) و The Winter Soldier (2014)؛ The Avengers (2012)، Age of Ultron (2015)، Infinity War (2018) و Endgame (2019)؛ و کاپیتان مارول (2019). علاوه بر این ، جکسون در سریال های تلویزیونی Agents of S.H.I.E.L.D به عنوان Fury ظاهر شده است.

فیلم های بعدی: "Django Unchained" ، "The Hateful Eight" و "Glass"
جکسون به همراه کار پر سود خود برای مارول ، با تارانتینو برای Django Unchained (2012) و The Hateful Eight (2015) و با لی برای Chi-Raq (2015) دوباره به هم پیوست. وی یک نقش فرمانده نظامی ثبت شده برای کنگ: Skull Island (2017) را به عهده گرفت و در سال 2019 با عاقبت شیشه ای Unbreakable و نسخه جدید Shaft ، دو شخصیت قدیمی خود را در سال 2019 دوباره تجدید نظر کرد.

جکسون همچنین با خدمت به عنوان اولین صدای مشهور دستیار مجازی آمازون ، الکسا ، در سال 2019 نقش متفاوتی را به خود اختصاص داد ، در حالی که مصرف کنندگان این گزینه را برای دریافت پاسخ های "صریح یا غیر صریح" به سوالات خود دارند.

این بازیگر کهنه کار با انتشار تئاتر درام جنگی که به خوبی دریافت شده ، The Last Full Measure ، که پیتر فوندا را در نقش نهایی خود ایفا کرده بود ، سال 2020 را بر روی یک یادداشت قوی باز کرد ، پیش از آنکه به همکار MCU ، آنتونی مکی در بیوپیک The Banker بپیوندد.

زندگی شخصی
جکسون و ریچاردسون در سال 1980 ازدواج کردند و هم اکنون در کالیفرنیا ساکن هستند. آنها در کنار هم یک فرزند دارند ، یک دختر به نام زو. وقتی یک خبرنگار سؤال کرد که چرا همسرش در سالهای وحشی تر با او ماند ، پاسخ داد: "او همیشه به من می گوید که من اکنون در مرد بزرگ شده ام که او همیشه می دانست که می توانم باشم."

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 397 تاريخ : 12 تير 1399 ساعت: 15:0

هیت لجر یک بازیگر برنده جایزه اسکار ، بازیگر استرالیایی بود که بیشتر به خاطر بازی در فیلم های "کوه Brokeback" و "شوالیه تاریک" شناخته شده بود. وی در اثر تجویز بیش از حد داروی نسخه ای تصادفی در سال 2008 درگذشت.
هیت لجر چه کسی بود؟
نقش برجسته هیت لجر در فیلم 10 Things I Hate About You with Julia Stiles بود. لجر برای بازی در فیلم Brokeback Mountain نامزد دریافت جایزه اسکار و نامزدهای طلایی گلوب شد. در سال 2008 ، پس از پایان فیلمبرداری در فیلم The Dark Knight ، کریستوفر نولان ، لجر در نتیجه مصرف بیش از حد داروی نسخه ای تصادفی درگذشت. وی بخاطر عملکرد خود در نقش جوکر ، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. لجر یک دختر با بازیگر میشل ویلیامز داشت.

اوایل زندگی
لجر در 4 آوریل 1979 در پرت ، استرالیا ، در مادر سالی لجر بل ، معلم فرانسوی و پدر کیم لجر ، راننده راسکار و متخصص معدن به دنیا آمد. بنا بر گزارش ها ، وی و خواهرش کیت به دلیل داشتن دو شخصیت اصلی در ارتفاعات Wuthering Heut امیلی برنتا نامگذاری شدند. وی همچنین دارای دو خواهر نیمه دوم: اشلی بل و اولیویا لجر ، که هر دو در ازدواج دوم والدین وی متولد شدند. اما نزدیکترین رابطه خانوادگی لجر با کیت بود که بعداً وی را به خاطر تحریک حرفه بازیگری اش بدست آورد.

در اوایل زندگی ، لجر اشتیاق به بازی شطرنج را پیدا کرد. وی در 10 سالگی قهرمان مسابقات شطرنج خردسال غربی استرالیا شد. در همین زمان بود که وی علاقه ای به بازیگر صحنه ای پیدا کرد ، زیرا او نقش اصلی را در تولید مدرسه گیلدفورد گرامر از پیتر پان انجام داد.

متأسفانه ، در حالی که لجر از این زندگی شلوغ یک کودک 10 ساله لذت می برد ، پدر و مادرش فهمیدند که از هم جدا می شوند. در آن سال والدین او قبل از طلاق ، وقتی هیت 11 ساله بود ، از هم جدا می شوند.

فعالیت شغلی اولیه
لجر در بازیگری ، رقص رقص و رقص رهایی عاطفی پیدا کرد و به دنبال یافتن نقش در مدرسه گرامر خود بود. او همچنین در فیلم Clowning Around ، دست خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ امتحان کرد و بعداً در سریال های تلویزیونی Ship To Shore ظاهر شد.

در سن 16 سالگی ، لجر امتحانات اولیه فارغ التحصیلی خود را به اتمام رساند ، و او به کشور صلیبی سفر کرد تا با دوست دیرینه خود Trevor DiCarlo حرفه بازیگری را دنبال کند.

پس از نقشهای کوچک مختلف در تلویزیون ، اولین فیلم بلند فیلم لجر در سال 1997 درام عاطفی بلکروک به نمایش درآمد. این امر به نقش آفرینی در سریال تخیلی تاریخی Roar منجر شد ، کری راسل با لباس بازیگری و پشتیبان سرمایه داران در ایالات متحده. این سریال برای چندین جایزه نامزد شد و لجر را در معرض مخاطبان آمریکایی و مدیران فاکس قرار داد.

با استناد به خواستگاری دوست دختر آن زمان لیزا زین (که او نیز در این سریال حضور داشت) ، لجر به دنبال یک مأمور آمریکایی بود و زین را در سن 19 سالگی به لس آنجلس بازگشت.

ساخت آن در هالیوود: '10 Things 'to' A Knight's Tale '
در سال 1999 ، لجر با نقش آفرینی خود در مقابل جولیا استیلز در 10 موردی که من از شما متنفرم کاملاً در معرض دید مخاطبان بین المللی قرار گرفت. این فیلم یک موفقیت فرقه ای در بین مخاطبان جوان بود.

او علی رغم سن و سالی و بی تجربگی نسبی ، به زودی به دلیل نقش های اصلی در فیلم های بلاکچین ، نخبگان هالیوود را کتک زد. مل گیبسون او را به عنوان پسرش گابریل مارتین در فیلم "میهن پرست" (2000) بازی کرد. استعداد وی در توپ هیولا با بودجه کمتر (2000) مقابل بیلی باب تورنتون آزمایش شد. و داستان بسیار تجربی A Knight's Tale (2001) توانایی های لجر را به عنوان یک مرد واقعی پیشرو نشان داد.

قرار گرفتن در معرض وی در این فیلم ها ، همراه با شهرت روزافزون او به عنوان یک playboy هالیوود ، باعث شد مجله People نام لجر را یکی از "50 زیباترین مردم" در سال 2001 قرار دهد.

'کوه بروکبک'
لجر تا سال 2005 بطور مداوم روی فیلم های مستقل کار کرد ، هنگامی که بار دیگر با سهم خود در یکی از جنجالی ترین فیلم ها تا به امروز ، مجدداً در کانون توجه قرار گرفت. لجر جوایز "بهترین بازیگر نقش اول سال 2005" را از هر دو دایره منتقدان فیلم نیویورک و دایره منتقدان فیلم سان فرانسیسکو برای عملکرد خود در کوه Brokeback دریافت کرد.

در این فیلم ، لجر بازیگر Ennis Del Mar است که رابطه ای عاشقانه مادام العمر با جک تویست سوار راودو سوار ، با بازی جیک گیلنهاال دارد. او همچنین نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در درام و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد به خاطر عملکرد او شد - او باعث شد تا در 26 سالگی نهمین جوانترین نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن باشد.

ازدواج با میشل ویلیامز
در مجموعه Brokeback Mountain بود که لجر با بازیگر میشل ویلیامز دیدار کرد. این دو رابطه ی گرداب را شروع کردند و دخترشان ، ماتیلدا رز ، در 28 اکتبر 2005 در نیویورک متولد شد. پدر و مادر پدر و مادر ماتیلدا رز جمعی از همبازی های Brokeback لجر ، جیک گیلنهاال و ویلیامز Dawson's Creek (کریسمس Busy Philippies) هستند.

مشکلات مربوط به paparazzi در استرالیا باعث شد لجر به فروش اقامتگاه خود در برونته ، نیو ساوت ولز ، و انتقال به ایالات متحده ، جایی که او یک آپارتمان با ویلیامز در بروکلین ، از 2005 تا 2007 به اشتراک گذاشت. در سپتامبر 2007 ، پدر ویلیامز ، لری ویلیامز ، به دیلی تلگراف سیدنی تأیید كرد كه لجر و ویلیامز به روابط خود پایان داده اند.

مرگ غم انگیز
در 22 ژانویه سال 2008 ، لجر توسط خانه دار خود ، ترزا سلیمان و ماساژ سوء استفاده اش ، دیانا ولوزین ، در آپارتمان خود در محله SoHo در منهتن بیهوش شد. طبق گزارش پلیس ، ولوزین از تلفن همراه لجر برای تماس با دوست لجر ، مری کیت اولسن ، برای کمک استفاده کرد.

تکنسین های فوریت های پزشکی ساعت 3:33 بعد از ظهر به آپارتمان لجر رسیدند ، اما نتوانستند او را زنده کنند. در ساعت 3:36 بعد از ظهر ، لجر درگذشت و جسد وی از آپارتمان خارج شد.

بلافاصله پس از مرگ خبر لجر ، خبرهای غلط شروع به گشودن كردند و به اشتباه ادعا كرد كه آپارتمانی كه او در آن بود متعلق به اولسن است. بعداً توسط مجله People گزارش شد كه دایانا ولوزین (كه لجر را بیهوش یافت) قبل از تماس با مقامات به اولسن زنگ زده است زیرا اولسن و لجر در ماههای قبل از مرگ او به طور تصادفی ملاقات كرده بودند.

لجر در نوامبر 2007 به نیویورک تایمز گفته بود که او در حال مصرف Ambien ، یک داروی تجویزی است که برای درمان کوتاه مدت بی خوابی استفاده می شود. وی در مورد دشواری که با تصویر کردن جوکر در فیلم آینده بتمن ، The Dark Knight داشت ، شخصیتی را توصیف کرد که وی را یک "دلقک روانی ، قتل عام ، شیزوفرنی با همدلی صفر" توصیف کرد.

لجر به تایمز گفت: "هفته گذشته احتمالاً به طور متوسط ​​دو ساعت در شب خوابیدم." بدنم خسته شده بود و ذهنم هنوز ادامه داشت. " اعتقاد بر این است که مرگ این ستاره جوان به دلیل استفاده بیش از حد از کمک خواب ، همراه با سایر داروهای تجویزی موجود در سیستم وی پس از مرگ ، ایجاد شده است. گزارش تاج حكم كرد كه مرگ وی تصادف كرد.

آثار پس از مرگ
پیش از گذشت ناگوار ، لجر فیلمبرداری The Dark Knight را تمام کرد. این فیلم در 18 ژوئیه 2008 در سینماهای ایالات متحده افتتاح شد و در 18 روز بیش از 400 میلیون دلار ناخالص رفت و بیشتر به لطف عملکرد وحشتناک لجر به عنوان جوکر. این بازیگر بعداً پس از مرگ ، جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای این نقش دریافت کرد.

در زمان درگذشت ، لجر در حال فیلمبرداری فیلم The Imaginarium of Doctor Paassus از تری گیلیام بود. صحنه هایی که لجر را در دنیایی واقع بینانه قرار می دادند در لندن به پایان رسیده بود. پس از گذشت او ، نقش لجر دوباره بازیافت شد تا بازیگران جدید "نسخه های بدنی شده" خود را در قلمرو جادویی به نمایش بگذارند ، از جمله جانی دپ ، جود لاو و کالین فارل. این فیلم در روز کریسمس 2009 آغاز شد.

I Am Heath Ledger ، یک مستند با ویژگی بلند که زندگی خود را با استفاده از فیلم هایی که خودش فیلمبرداری کرده بود جشن می گیرد ، در سینماها منتشر شد و در ماه مه سال 2017 پخش شد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 212 تاريخ : 11 تير 1399 ساعت: 15:0

با تام هارذی شنا شوید

تام هاردی بازیگر بریتانیایی است که به خاطر نقش هایش در فیلم هایی مانند "آغاز" ، "دیوانه مکس: جاده خشم" و "The Revenant" شناخته شده است.
تام هاردی کیست؟
بازیگر نقش اول تام هاردی پس از بازی در مینی های باند برادران (2001) اولین بار در مرکز توجه قرار گرفت. سایر نقش های اصلی پس از آن ، از جمله در فیلم های Black Hawk Down (2001) ، Star Trek: Nemesis (2002) ، Inception (2010) ، The Dark Knight Rises (2012) ، Lawless (2012) و Mad Max: Fury Road (2014) . هاردی اولین نامزدی اسکار را برای بازی در نقش جان فیتزجرالد در درام The Revenant (2015) دریافت کرد و در فیلم Spin-Man Spinoff Venom (2018) به ایفای نقش پرداخت.

اوایل زندگی
ادوارد توماس هاردی در 15 سپتامبر 1977 در هامرسمیث ، لندن ، انگلیس متولد شد. تنها فرزند ادوارد هاردی نویسنده کمدی و رمان و مادر هنرمند آنه ، هاردی در دوران نوجوانی و اوایل بزرگسالی از الکلی ، اعتیاد به مواد مخدر و بزهکاری رنج برد.

علی رغم دیوها ، هاردی به دنبال بازیگری در مدرسه درام ریچموند و مرکز درام معتبر لندن رفت. تعهد شدید او مهارت های بازیگری هاردی را به خوبی تنظیم کرده است. این بازیگر در مصاحبه ای در دسامبر 2002 با IGN ، اظهار داشت: "وقتی سایر مدارس ، 30 ساعت کار می کردند ، 30 ساعت کار می کردیم. ما 60 کار را انجام می دادیم.
موفقیت تلویزیون ، فیلم و تئاتر
"گروهی از برادران" ، "Black Hawk Down" ، "Star Trek: Nemesis"
هاردی در سال 2001 با اولین نقش خود در مینی های جنگ تحسین برانگیز Band Of Brothers در کانون توجه قرار گرفت. در همان سال ، او در فیلم جنگ ضربه ای Black Hawk Down بازی کرد ، با بازی یک سرباز پشت سر گذاشت. با شکستن درام های نظامی ، هاردی در فیلم Star Trek: Nemesis (2002) با بازی مقابل پاتریک استوارت به عنوان بد شرور نقش اصلی را بدست آورد.
"استوارت: یک زندگی به عقب"
طی چند سال آینده ، هاردی در چندین پروژه فیلم و تلویزیون بازی کرد. در سال 2006 ، وی با رابرت دلاماره ، کارگردان شاتگان همکاری کرد تا یک شرکت تئاتر زیرزمینی را راه اندازی کند. او کارگردانی Blue On Blue را انجام داد ، نمایشنامه ای که توسط پدرش نوشته شده است و نقش او در استوارت: یک زندگی به عقب (2007) او را به عنوان بهترین بازیگر زن از آکادمی فیلم و هنرهای تلویزیونی انگلیس بدست آورد.

'برونسون' ، 'ارتفاعات Wuthering' ، 'شروع'
در سال 2008 ، هاردی در فیلم RocknRolla به کارگردانی گوی ریچی در نقش منحصر به فرد بازیگر نقش اول مرد بازیگر شد ، و به خاطر نوبت خود به عنوان خشن ترین زندانی انگلیس در برانسون ، برنده جایزه فیلم مستقل انگلیس (بهترین بازیگر) شد. وی سال بعد با بازی Heathcliffe در Wuthering Heights مقابله کرد و به خاطر تصویرگری از Eames in Inception (2010) ، یک فیلم بزرگ سورئالیست که توسط کریستوفر نولان ساخته شده بود شهرت بیشتری کسب کرد.


"بی قانونی" ، "شوالیه تاریکی طلوع می کند" ، " مکس دیوانه: جاده خشمگین"
در تابستان سال 2012 ، هاردی به عنوان یک برادر راه انداز در درام دوران افسردگی بدون قانون و به عنوان نامزد بتمن در فیلم The Dark Knight Rise بازی کرد. او به عنوان آلفی سلیمانز در سریال های گانگستری انگلیسی Peaky Blinders ظاهر شد ، که در سال 2014 برتر بود ، پیش از آنکه نقش اصلی فیلم Mad Mad: Fury Road را در سال 2015 بدست بیاورد. برادران دوقلوی اوباش رونی و رگی کری.

"The Revenant"
همچنین در سال 2015 ، هاردی با لئوناردو دی کاپریو در فیلم The Revenant بازی کرد ، یک درام آزار دهنده قرن نوزدهم با تمرکز بر دو مرد که در بیابان دشمن تلخ می شوند. این پروژه به کارگردانی Alejandro González Iñárritu ، 12 نامزد جایزه اسکار را بدست آورد که هاردی اولین نامزد اسکار خود را در گروه بازیگر پشتیبان دریافت کرد.

"تابو" ، "زهر"
هاردی در سال 2017 در سریال بریتانیایی تابو که او با پدرش و استیون نایت همبازی شده بود به صفحه نمایش کوچک بازگشت. سال بعد ، او به عنوان ضد قهرمان عناوین Spin-Man spinoff Venom بازی کرد ، فیلمی که واکنش خنده دار منتقدان را جلب کرد اما به اندازه کافی خوب در گیشه بازی کرد تا عاقبت آن را به مرحله تولید برساند.

زندگی شخصی
هاردی فرزندی دارد ، فرزند لوئیس توماس هاردی (متولد 8 آوریل 2008) ، با دوست دختر سابق ریچل سرعت. در سال 1999 ، او با سارا برد ازدواج کرد. این زوج در سال 2004 از هم جدا شدند. هاردی عادت دارویی خود را به خاطر این شکاف مقصر دانست و پس از آن او برای بهبودی مدت زمان را برای بهبودی سپری کرد.

هاردی در سال 2014 با شارلوت رایلی بازیگر انگلیسی ازدواج کرد. این زوج در سال 2015 از اولین فرزندشان در کنار هم و یک نوزاد دیگر در اواخر سال 2018 استقبال کردند.

در سال 2018 ، این بازیگر به دلیل خدماتش به درام به عنوان فرمانده سفارش امپراتوری بریتانیا منصوب شد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 160 تاريخ : 10 تير 1399 ساعت: 15:0

عزرا متیو میلر در ویكوف ، نیوجرسی ، در مارتا (كوچ) ، رقصنده مدرن متولد شد و رابرت اس میلر ، كه در انتشارات Workman و به عنوان مدیر ارشد سابق كتابهای Hyperion كار كرده است. آنها دو خواهر بزرگتر دارند. عزرا از اصل و نسب اشکنازی یهودی (پدر) و آلمانی-هلندی (مادر) است. آنها خود را یهودی و "روحانی" توصیف کرده اند.

در زمان کودکی ، میلر با اپرای متروپولیتن آواز خواند و در مدرسه روز راک لند کشور و مدرسه هادسون شرکت کرد. اولین فیلم بلند آنها indie Afters School (2008) بود و میلر متعاقباً در سریال های تلویزیونی کالیفرنیا (2007) ، قانون و نظم: یگان ویژه قربانیان (1999) ، و رویال پاینز (2009) و در فیلم های City Island ( 2009) ، هر روز (2010) ، مراقب باشید گونزو (2010) ، و یک روز مبارک دیگر (2011).

میلر با بازی کوین خاتچادوریان ، فرزند خودکشی شخصیت تیلدا سوینتون ، در این تریلر دراماتیک که باید در مورد کوین صحبت کنیم (2011) ستایش انتقادی داشت. آنها متعاقباً پاتریک را در درام خوب نوجوان The Perks of Being a Wallflower (2012) ، روبروی لوگان لرمن و اما واتسون بازی کردند.

نقش های آینده Ezra شامل قطعه دوره ای مادام بواری (2014) ، کمدی جود آپاتو Trainwreck (2015) ، و هیجان انگیز روانشناختی The Experiment Prison Stanford (2015) است. آنها به عنوان ابرقهرمان The Flash in The Flash (2022) بازی شده اند که قرار است در 23 مارس 2018 منتشر شود.
rade Mark (3)
صدای عمیق
موهای بلند مشکی بلند
اغلب شخصیتهای پر دردسر و جدی را بازی می کند
چیزهای بی اهمیت (11)
توسط مجله نایلون مجله جوان هالیوود یکی از 55 چهره آینده در نظر گرفته شد.
آنها پس از شروع کار بازیگری فیلم در فیلم Afters School (2008) ، در سن 16 سالگی از مدرسه (مدرسه هادسون) خارج شدند.
به عنوان خواننده اپرا در سنین جوانی به دلیل شروع تولد با لکنت زبان ناتوان ، آموزش دیده است. ثبت نام در اپرا توسط معلم مهد کودک آنها الهام گرفته شد ، طی یک سال آموزش اپرا مانع گفتار آنها از بین رفت. آنها گفتند که یک لکنت زبان وجود دارد و به اندازه کافی نفس نمی کشد تا یک کلمه را تکمیل کند.
جوایز انتشار TLA - گایبی - بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک فیلم گی - 2013 - برنده - عزرا میلر - Perks Of Being a Wallflower (2012).
جوایز انتشار TLA - گایبی - بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک فیلم گی - 2013 - نامزد - عزرا میلر - Perks Of Being a Wallflower (2012).
مادر آنها ، مارتا (کچ) رقصنده مدرن است. پدر آنها ، رابرت اس میلر ، برای کتاب هایپریون کار کرده است ، و ناشر در انتشارات Workman است. مادر عزرا سه چهارم آلمانی و یک چهارم تبار هلندی دارد ، در حالی که پدر عزرا از یک خانواده یهودی اشکنازی (از آلمان ، روسیه و اتریش) است. ناپدری پدر عزرا یک خاخام است ، و خواهرزاده پدر عزرا نویسنده گیدون لوئیز-کراوس است.
نقش لوسیان کار را در Kill Your Darling (2013) بکشید.
جوانترین بازیگر نقش باری آلن / The Flash.
آنها مدتها قبل از حضور در فیلم های prequel Fantastic Beasts and Where to Find Them از طرفداران بزرگ هری پاتر بودند.
به عنوان غیر باینری و عجیب و غریب شناخته می شود. از آنها / ضمیرهایشان برای رجوع به خود استفاده می کند.
آنها در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده از برنی سندرز حمایت کردند.


نقل قول های شخصی (5)
[روی ما باید در مورد کوین صحبت کنیم (2011)] نماینده من فیلم نامه را برای من ارسال کرد و من به نوعی تعقیب خشمگین و تشنه رفتم. من بلافاصله بی ادب شدم و تازه شروع کردم به دنبال کردن آن مثل بدلکار.
[روی ما باید در مورد کوین صحبت کنیم (2011)] اگر یک ابهام وجود داشته باشد که من احساس راحتی کنم ، این است که من هرگز برای یک ثانیه در فکر این نبودم که چگونه کسی را ذاتاً شرور به تصویر بکشم.
[بحث در مورد جنسیت وی در مصاحبه مجله "خارج" در سال 2012] من عجیب هستم. من دوستان بسیار شگفت انگیزی دارم که از جنس و جنس بسیار متفاوتی هستند. من به طور خاص عاشق هیچ کس نیستم. من سعی کردم روابط را دریابم ، می دانید؟ من نمی دانم که آیا مسئولیت این است که بچه های سن من اینقدر تهاجمی به دنبال پیوندهای یکدست باشند ، زیرا فکر نمی کنم ما برای آنها آماده باشیم. رمانتیسم در فرهنگ ما نشان می دهد که همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. سپس [وقتی] آنچه را که فکر می کنیم عشق است - می یابیم - حتی اگر عشق باشد - ما هنوز ابزار لازم را نداریم. احساس می کنم در این سن ممکن است ناخواسته صدمه دیده ، فقط با بی مسئولیتی بودن - که خوب است. من با بی مسئولیتی فوق العاده هستم. من فقط سعی می کنم اطمینان حاصل کنم که عدم مسئولیت من دیگر به مردم آسیب نمی رساند. این جایی است که من در نوع دوست یا دوست دختر / zefriend هستم.
[در مورد میراث و مذهب خود ، در مصاحبه ای در هاآرتص در سال 2012] پدر من یهودی است ، مادر من نیست ، اما من خودم را کاملاً یهودی می دانم حتی اگر طبق قوانین یهودی نیستم. من همه را تشویق می كنم كه بدانند قوانین [نزول ماتریلین یهودی] قبل از اینکه هر کسی بتواند آزمایش DNA انجام دهد ، نوشته شده است ... من می دانم که من فرزندی از ابراهیم از طریق پدرم هستم ... من قطعاً قصد دارم [به اسرائیل سفر کنم].

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 355 تاريخ : 9 تير 1399 ساعت: 15:7

با تام هنکس آشنا شوید

تام هنکس ستاره محبوب بسیاری از بازدیدهای هالیوود از جمله "Splash" ، "Big" ، "Forrest Gump" ، "Apollo 13" و حق رای دادن "Toy Story" است.
تام هنکس کیست؟
تام هنکس اجرای موسیقی را با جشنواره بزرگ دریاچه شکسپیر در سال 1977 آغاز کرد و بعداً به نیویورک رفت. او در سینمای تلویزیونی Bosom Buddies به ایفای نقش پرداخت اما وقتی با بازی در فیلم Ron Howard Splash بازی کرد ، بسیار مشهور شد. وی در ادامه عناوین بسیاری از فیلم های محبوب و تحسین برانگیز از جمله Big، Forrest Gump و Cast Away را برای رسیدن به یکی از قدرتمندترین و مورد پسندترین بازیگران هالیوود قرار داد.

اوایل زندگی و شغل
هنکس در 9 ژوئیه سال 1956 در کنکورد ، کالیفرنیا متولد شد. والدین هنکس هنگام 5 سالگی طلاق گرفتند و او به همراه برادر و خواهر بزرگترش توسط پدرش آشپزی به نام آموس بزرگ شدند. خانواده به طور مکرر نقل مکان می کردند و سرانجام در اوکلند ، کالیفرنیا ، جایی که هنکس در دبیرستان شرکت می کرد ، اقامت گزیدند.

پس از فارغ التحصیلی در سال 1974 ، هنکس در کالج های جوان در هایوارد ، کالیفرنیا شرکت کرد. وی تصمیم گرفت که بازیگری را پس از خواندن و تماشای اجرای یوجین اونیل The Iceman Cometh (1946) دنبال کند و به برنامه تئاتر در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در ساکرامنتو منتقل شد.
در سال 1977 ، هنکس برای شرکت در جلسه تابستانی جشنواره بزرگ دریاچه شکسپیر در لاکودود اوهایو استخدام شد. در طول سه سال آینده ، هنکس تابستان خود را با بازیگری در تولیدات مختلف نمایشنامه های شکسپیر و زمستان های خود در پشت صحنه در یک شرکت تئاتر جامعه در ساکرامنتو گذراند. وی به دلیل تصویربرداری از Proteus در دو آقایان ورونا در سال 1978 جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.
فیلم و شغل
استراحت بزرگ با "چلپ چلوپ"
تا سال 1980 ، هنکس از دانشگاه کنار رفت و پس از سومین فصل حضور خود با جشنواره بزرگ دریاچه ها ، او به نیویورک سیتی نقل مکان کرد. بعداً در بسیاری از دوره های استماع ، او بخش کوچکی از فیلم slasher 1980 او می داند که تو تنها هستی به زمین نشست. در همان سال ، او توسط یک استعدادیاب استعدادیابی برای ABC مورد توجه قرار گرفت و در خانه تلویزیونی Bosom Buddies بازیگر شد ، و در یکی از دو مدیر تبلیغاتی که برای اجاره آپارتمان در یک ساختمان تمام زن بازی می کرد ، بازی می کرد.
این نمایش پس از دو فصل لغو شد ، اما در معرض قرار گرفتن در معرض هنکس قرار گرفت و منجر به بازیگری وی در نقش های مهمان در قسمت های مختلف نمایش های مردمی مانند روزهای مبارک (1974-84) ، تاکسی (1978-83) ، The Love Boat (1977-) شد. 87) و روابط خانوادگی (1982-89). در سال 1982 ، ران هوارد ، همکار ستاره روزهای مبارک و اکنون به عنوان کارگردان مشغول به کار شد ، به یاد هنکس افتاد و وی را مجبور کرد برای یک قسمت پشتیبان در یک فیلم بخواند. این نقش حمایتی سرانجام به جان Candy سپرده شد ، و هنكس در عوض نقش اصلی فیلم The Splash Howard's Splash (1984) را به عنوان مردی كه عاشق پری دریایی شد ، با بازی داریل هانا بدست آورد. این فیلم به یک ضربه غافلگیرکننده تبدیل شد و هانکس ناگهان چهره قابل تشخیصی پیدا کرد.

یک سری از فیلمهای panned (دنباله دارترین فیلمها) دنبال شدند که مهمترین آنها حزب کارشناسی (1984) ، مرد با یک کفش قرمز (1985) ، داوطلبان (1985) ، پول گودال (1986) و دراگنت (1987) بود. هنکس موفق شد از این شکستهای بحرانی نسبتاً ناخوشایند ظاهر شود ، زیرا داوران اغلب به عملکرد او به عنوان بهترین چیز در مورد هر فیلم اشاره می کردند.

عمده هیت: "بزرگ"
در سال 1988 ، سرانجام هنكس در نقش پنی مارشال بزرگ ، با بازی در نقش ستاره ای بازیگر شد ، پسری 13 ساله را كه به یك شب پیوند داخل بدن مرد 35 ساله پیوند زد ، بازی كرد. عملکرد وی هم منتقدین و هم مخاطبان را مجذوب خود کرد و اولین نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اول را برای وی به دست آورد.

با بزرگ ، هنکس ثابت کرد که او می تواند یک قرعه کشی آفیس و همچنین یک بازیگر با استعداد باشد. در طی چند سال آینده ، پروژه های او نتوانستند با موفقیت مهم یا تجاری آن فیلم مطابقت داشته باشند ، گرچه آنها دامنه وسیعی از هنكس را به نمایش گذاشتند ، از كمدهای سبك بازی (1989 ترنر و هووچ ، جو در مقابل آتشفشان 1989) تا کرایه دراماتیک تر (1988). Punchline ، آتش سوزی غرق در 1990)).

اسکار وینز برای "فیلادلفیا" و "فارست گامپ"
به دنبال عملکردی به یاد ماندنی به عنوان سرمربی یک تیم بیس بال همه زنان در لیگ یک از افراد خود (1992) ، هنکس در سال 1993 از دو ضربه عظیم لذت برد: بی خوابی در سیاتل ، یک کمدی عاشقانه که توسط نورا افرون نوشته شده و او را با جو در مقابل بازی می کند. مگ رایان ، ستاره ستاره آتشفشان ؛ و فیلادلفیا ، با همبازی های دنیز واشنگتن. در فیلم دوم ، هنکس یک وکیل بازیگر اخراج شده از شرکت پردرآمد خود را به دلیل ابتلا به ایدز ، با اجرای شجاعانه ای که برای او جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را به دست آورد ، بازی کرد.

وی با انتشار فارست گامپ (1994) ، آن سال شگرف را دنبال کرد و داستان جالبی از یک قهرمان غیرمترقبه در طول تاریخ قرن بیستم آمریکا ، به کارگردانی رابرت زمکیس را دنبال کرد. این فیلم با موفقیت در پدیده باکس آفیس ، برنده جایزه اسکار بهترین فیلم و کارگردان شد. از طرف خودش ، هنکس دومین بازیگر نقش اول مرد مستقیم خود را به نام اسکار به خانه آورد ، و در 50 سال به اولین نفر تبدیل شد که این شاهکار را انجام داد.
Blockbusters: 'Apollo 13'، 'Story Toys'، 'Saving Private Ryan'
در سال 1995 ، هنکس با بازی در فیلم سینمایی "آپولو 13" ، فیلم "هاوارد" که بر اساس مأموریت سقوط قمری فضاپیمای آپولو 13 در سال 1970 ساخته شد ، بازی کرد. این فیلم با فرمت IMAX در سال 2002 منتشر شد. مانند فارست گامپ ، این فیلم بیش از 500 میلیون دلار در گیشه. همچنین در سال 1995 ، او سرشناس بازیگران صوتی Toy Story ، اولین فیلم بزرگ همکاری دیزنی / پیکسار بود.

در سال بعد ، هنکس اولین کارگردانی و فیلمنامه نویسی خود را با عنوان Thing You Do! انجام داد که از موفقیت متوسطی برخوردار شد. وی وظایف پشت پرده خود را در مینی معین های HBO برنده امی از زمین تا ماه ، که او تولید ، کارگردانی ، نوشت و در قسمت های مختلف بازی کرد ، ادامه داد.

وی در سال 1998 با بازی در فیلم سینمایی "Saving Private Ryan" ، یک درام جنگ جهانی دوم به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و با دقت وحشتناک فیلمبرداری کرد. در حالی که این فیلم نامزد اسکار آکادمی کارگردان و بازیگر شد و مورد علاقه بهترین تصویر بود ، فقط اسپیلبرگ اسکار را به خانه برد. همچنین در آن سال ، هنکس یک بار دیگر با رایان و افرون در کمدی رمانتیک هیت You Got Got Mail با یکدیگر همکاری کرد.

"داستان اسباب بازی 2" ، "مایل سبز" ، "بازیگران دور"
در اواخر سال 1999 ، هنکس در اوج 1999 به صدر كابینت های تعطیلات صعود كرد ، زیرا او نقش خود را به عنوان صدای وودی ، كابوی در مركز فیلم انیمیشن داستان اسباب بازی در 1995 تغییر داد. Toy Story 2 ، همچنین با صدای تیم آلن ، از همه انتظارات در گیشه پیشی گرفت ، و با افتتاح آخر هفته شکرگذاری ، 80.8 میلیون دلار رکورددار را بدست آورد. او همچنین در این مدت در فیلم Green Mile بازی کرد که در آخر هفته خود در ضربات آفیس ، پشت Toy Toy Story 2 ، به شماره 2 شلیک کرد. این فیلم در یک دوره افسردگی قرار گرفت و اقتباسی از داستانی از استفان کینگ بود.

هنکس برای بازی در نقش مردی که در یک جزیره بیابانی در فیلم بعدی خود ، بازیگران مدتها در انتظار بازیگران نقش آستانه (2000) به کارگردانی زمکسیس و همبازی هلن هانت ، در یک جزیره بیابانی متحول شد ، متحول شد. عملکرد او این فیلم را به صدر جدول کارتهای تعطیلات سوق داد و با کسب جوایز بحرانی هنکس و در عین حال نامزد اسکار خوب دیگری برای بهترین بازیگر نقش اول مرد را بدست آورد.

با در دست داشتن سابقه ضربتی در بازدید از باکس آفیس ، از چهره های خوب او و کاریزمای معمولی که باعث مقایسه وی با افسانه های صفحه نمایش گذشته مانند جیمی استوارت ، کری گرانت ، هنری فوندا و گری کوپر شد ، هنکس در سال 2002 با آمریکایی تقدیر شد جایزه Lifetime Achievement Institute Institute ، او را به جوانترین بازیگر تاریخ دریافت این افتخار تبدیل کرد.

"کد داوینچی" ، "جنگ چارلی ویلسون" و برادوی
در سال 2002 ، هنکس سورس غافلگیر کننده عروسی یونانی بزرگ من ، با بازی با نیا وردالوس. او در سال 2004 با بازگرداندن جوئل و اتان کوهن از کمدی کلاسیک 1955 The Ladykillers ، کمدی-درام اسپیلبرگ ، ترمینال و فیلم خانوادگی The Polar Express به روی پرده بزرگ بازگشت. این بازیگر A-list همچنین کار تولیدی خود را با مستند فضایی Imax Magnificent Desolation (2005) و ایوان عالی (2007) ادامه داد.
بعد از آن ، هنکس در فیلم بسیار مورد انتظار Da Da Vinci Code (2006) بر اساس پرفروش ترین رمان دن براون و همبازی آدری تاتو دیده شد. این فیلم بیش از 750 میلیون دلار در سراسر جهان بدست آورد. در طول کریسمس سال 2007 ، هنکس به عنوان رهبر جنگ چارلی ویلسون ظاهر شد ، نمایشی که بر اساس تلاش های یک کنگره تگزاس برای کمک به شورشیان افغان در جنگ با شوروی ها صورت گرفته است. این عملکرد نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد.

در سال 2009 ، هنکس با بازی در Angels and Demons ، دنباله داوینچی بازی کرد. وی پیش از بازی در سریال های فوق العاده با صدای بلند و باور نکردنی در نزدیکی (2011) و ابر اطلس (2012) پیش از بازی در فیلم های صوتی صدا و سیما برای مینیری های معتبر تلویزیونی The Pacific (2010) و Toy Story 3 (2010) به کار خود ادامه داد.

بعد از یک حرفه ای روی پرده سینمایی ، هنکس اولین کار خود در برادوی را در سال 2013 در تولید لاکی گای انجام داد. او به اندازه کافی تحت تأثیر قرار گرفتن نامزدی جایزه تونی برای بهترین عملکرد یک بازیگر نقش اصلی قرار گرفت ، اما به دلیل Tracy Letts of Who از V Virgin Virginia Woolf ترسید؟

"صرفه جویی در آقای بانک ها" ، "Bridge of Spies" ، "The Post"
همچنین در سال 2013 ، هنکس شخصیت اصلی عنوان Thriller Thriller Nautical Captain Phillips را بازی کرد و والت دیزنی را در Saving Mr. Banks به تصویر کشید که در آن متمرکز بر چگونگی متقاعد شدن استودیوی P.L. Travers ، با بازی Emma Thompson ، به مجوز ساخت مری پوپینز به یک پروژه سینمایی اجازه داده شد.

پس از اینکه هنکس در حال خواندن چیزهای خود در موزیک ویدیوی موسیقی کارلی رائه جپسن "من واقعاً مثل تو هستم" دیده شد ، منتقدین تا حد زیادی به تصویر کشیدن وکیل آمریکایی خود در پل هیجان جاسوسی جنگ سرد پرداختند. در پاییز 2015 پاییز دید که این بازیگر دوباره با کارگردان اسپیلبرگ پیوست. در نوامبر سال 2016 ، هنکس مدال ریاست جمهوری آزادی را از رئیس جمهور باراک اوباما به دلیل سهم خود در هنر دریافت کرد.

در سال 2017 ، هنکس در مورد درام پیرامون انتشار واشنگتن پست از روزنامه های پنتاگون در طول جنگ ویتنام با مریل استریپ همکاری کرد. بار دیگر ، عملکرد این بازیگر کهنه کار توسط منتقدین مورد ستایش قرار گرفت و منجر به نامزد دیگری برای گلدن گلوب شد.

"یک روز زیبا در محله"
در ژانویه سال 2018 اعلام شد که هنکس برای بازی در مستر راجرز در بیوپیک آینده ، که در نهایت با عنوان یک روز زیبا در محله ، ثبت نام کرده بود ، امضا کرده است. این پروژه بر اساس مشخصات Esquire در سال 1998 توسط تام جونود ساخته شده است ، که تجربیات نویسنده در دیدار و دوست داشتن ستاره تلویزیونی محبوب بچه ها را بازگو می کند. هنکس با یکپارچه شدن در نقش راجرز مهربان ، پس از اکران تئاتر فیلم در نوامبر 2019 ، ششمین نامزد اسکار خود را از آن خود کرد.

ازدواج ها ، کودکان و شخصی
هنکس در حالی که در دانشگاه بود ، با همسر اول ، بازیگر و تهیه کننده سامانتا لوئیس (نام واقعی: سوزان دیلینگام) ملاقات کرد. آنها در سال 1978 ازدواج کردند و دو فرزند داشتند ، کالین و الیزابت ، قبل از طلاق در سال 1987.
در سال 1988 ، او با بازیگر زن ریتا ویلسون ازدواج کرد ، که با وی در فیلم داوطلبان همبازی شد. هنکس و ویلسون دو فرزند دارند ، چستر و ترومن.

در یک اکتبر 2013 در نمایش لاتین با دیوید لترمن ، هانکس فاش کرد که وی با یک چالش عمده برای سلامتی روبرو شده است. وی گفت: "من به پزشكان مراجعه كردم و آنها گفتند ،" شما آن تعداد قند خون بالا را كه از 36 سالگی با آنها زندگی می كردید می دانید؟ خوب ، شما فارغ التحصیل شده اید. دیابت نوع 2 دارید. "

در مارس سال 2020 ، هنکس از طریق اینستاگرام اعلام کرد که او و همسرش در استرالیا مثبت بودن تاج کرونا را آزمایش کرده اند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 199 تاريخ : 8 تير 1399 ساعت: 15:0

زندگینامه کاردی بی

Cardi B یک رپ ، آمریکایی ، شخصیت رسانه ای اجتماعی و ستاره واقعیت سابق است که برنده جایزه گرمی می شود و اولین آهنگ تجاری آن "Bodak Yellow" در سال 2017 در صدر جدول موسیقی قرار گرفت.
کاردی بی کیست؟
Cardi B ابتدا با برخوردی صمیمی و صریح و آشکار در مورد زندگی به عنوان یک نواری ، توجه را از طریق رسانه های اجتماعی جلب کرد. در سال 2015 ، او در نمایش واقعیت VH1 Love & Hip Hop: New York ظاهر شد و در سال 2017 این نمایش را ترک کرد تا موسیقی تمام وقت را دنبال کند. در همان سال او شماره یك شماره ی 1 خود را "Bodak Yellow" را از طریق Atlantic Records منتشر كرد و در سال 2019 برای اولین آلبوم خود "Invasion of Privacy" گرمی دریافت كرد. او مخفیانه در سپتامبر سال 2017 با عضو گروه میگوس Offset ازدواج کرد.

اوایل زندگی و والدین
Cardi B متولد 11 اکتبر 1992 ، به عنوان بلکالیس آلمانزار ، کاردی B در The Bronx ، نیویورک متولد و بزرگ شد و همچنین مدت زمان زیادی را با مادربزرگ خود در همسایگان واشنگتن ارتفاعات گذراند. او از میراث کارائیب مخلوط است ، مادرش ترینیدادیان و پدرش تبار دومینیکن.

در سالهای نوجوانی ، بخشی از باند Bloods بود و در دبیرستان تئاتر و فناوری موسیقی رنسانس شرکت کرد. برای فرار از فقر و یک رابطه نادرست ، وی تصمیم گرفت که به عنوان نواری راهپیمایی شود و علناً در مورد چقدر افتخار او از تصمیم خود گفت:
او گفت: "این واقعاً من را از بسیاری چیزها نجات داد. وقتی شروع کردم به سلب کردن ، به مدرسه برگشتم."

اگرچه او در نهایت از مدرسه خارج شد ، Cardi B توانست راه خود را برای صعود به بالا پیدا کند: ابتدا از طریق رسانه های اجتماعی (از طریق Vine و Instagram) و سپس به عنوان یک ستاره واقعیت (Love & Hip Hop: New York) و درنهایت ، به عنوان یک نیرو در صنعت موسیقی.

در ماه مارس سال 2019 ، یک فیلم زنده در اینستاگرام از Cardi B ظاهر شد که اعتراف کرد در زمان حضورش در استریپ ، مردان معتاد به مواد مخدر و سرقت است. او چند روز بعد در رسانه های اجتماعی به این موضوع پرداخت ، اما از عذرخواهی متوقف شد و نوشت: "من برای زنده ماندن کاری را که باید انجام دهم انجام دادم."

نام صحنه
کاردی B فاش کرد نام او از نوشیدنیهای الکلی بارکاردی گرفته شده است. وی گفت: "نام خواهرم ، نام او هنسی است ، بنابراین همه مانند من مثل باكاردی بودند ... سپس من آن را به كاردی B كوتاه كردم و" B "به هر چیزی بستگی دارد ... بسته به روز."

آلبوم ها و آهنگ های Cardi B


از 'Boom Boom' تا 'Gangsta B * tch Music، Vols. 1 و 2 '
در پاییز سال 2015 ، Cardi B قدرت موسیقی خود را برای اولین بار بر روی تک آهنگ رمیکس خواننده جامائیکی Shaggy "Boom Boom" معرفی کرد. در مارس 2017 ، او نخستین مخلوط خود را با نام Gangsta B * tch Music ، Vol. سپتامبر 1 و سپتامبر با دیگر هنرمندان هیپ هاپ همکاری کرد تا آهنگسازی گروه KSR را دست کم بگیریم Underestimated: the Album که شامل تک آهنگ او "What a Girl Likes" است.
سال 2017 وعده فرصتهای حتی بزرگتری نیز داد. رپ نه تنها منتخب دوم خود ، Gangsta B * tch Music ، جلد را منتشر کرد. 2 ، اما او همچنین اولین قرارداد بزرگ رکورد خود را از طریق آتلانتیک رکوردز در ماه فوریه به دست آورد.

ماندن در مدار تور ، Cardi B به عنوان یک ستاره درخشان شناخته شد ، که در جوایز BET 2017 تحت عناوین بهترین هنرمند جدید و بهترین زنان Hip-Hop Artist نامزد شد.

"Bodak Yellow" می رود شماره 1
در آگوست سال 2017 منتشر شد ، اولین آهنگ تجاری Cardi B با نام "Bodak Yellow" به یک ویروسی تبدیل شد که در نهایت با کسب امتیاز برتر در بیلبورد هات 100 ، نمودار آهنگ های Hot R&B / Hip-Hop و چرخاندن پلاتین سه گانه. "بداک زرد" وقتی در شماره یک قرار گرفت ، تاریخ رپ را رقم زد ، به عنوان آخرین خواننده رونوی زن که چنین شاهدی را به دست آورد ، لورین هیل در سال 1998 با "دوو ووپ (آن چیز)" بود.

در آن سال به موفقیت خود افزود ، Cardi B همچنین در فیلم های "No Limit" ، "Migos '" MotorSport "G" ، G-Eazy همکاری کرد ، "احساس پورتوریکا" La Modelo "از اوزونا و در ماه دسامبر دومین تک آهنگ" Bartier Cardi "را منتشر کرد.

همراه با نامزدهای جایزه BET ، کاردی B در سال 2017 دو نامزد گرمی دریافت کرد ، برای بهترین عملکرد رپ و بهترین آهنگ رپ ، و همکاری خود را با برونو مریخ ، "Finesse" ، در طول نمایش ژانویه 2018 انجام داد. چند ماه بعد ، او هشت نامزدی برای جوایز موسیقی بیلبورد 2018 را بدست آورد ، پیش از آنکه در خانه برنده بهترین بازیگر زن برتر رپ شود.

'تعرض به حریم شخصی'
در تاریخ 6 آوریل 2018 ، Cardi B رونمایی از اولین آلبوم مورد انتظار خود ، Invasion of Privacy. این آلبوم همراه با آهنگ هایی که از قبل برای هواداران آشنا بود ، شامل همکاری با Migos و 21 Savage بود. تهاجم به حریم خصوصی قبلاً تا زمان انتشار آن واجد شرایط صدور گواهینامه طلایی بود ، به لطف موفقیت قبلی "Bodak Yellow" ، اما طی چند روز پیش از این استاندارد جدیدی را برای فعالیت در Apple Music ایجاد کرده بود و رکورد قبلی را شکست. در هفته اول یک آلبوم توسط شهرت تیلور سویفت برای بیشتر جریان های یک هنرمند زن برگزار شد.

در ماه ژوئیه ، Cardi B لحظه تاریخی دیگری را تجربه کرد که Invasion of "I Like It" ("I Like It") شماره 1 را در بیلبورد هات 100 زد ، و او را به عنوان اولین رپ زن انتخاب کرد که دو بار به مقام اول رسید.

در فوریه سال 2019 ، کاردی دومین همکاری خود با مریخ را با نام "Please Me" منتشر کرد و مدعی بهترین آلبوم رپ گرمی برای Invasion of Privacy شد و او را به عنوان اولین زن انفرادی که افتخاری دریافت کرد ، به دست آورد. در ماه ژوئن ، اندکی پس از انتشار تک آهنگ دیگر ، "مطبوعات" ، کاردی افتخارات آلبوم سال را در جوایز BET کسب کرد.

در ماه سپتامبر ، این هنرمند اولین فیلم سینمایی خود را در هاستلر ساخت و نواری به نام الماس را در کنار جنیفر لوپز و کنستانس وو بازی کرد.
کاردی بی و افست
وی پس از هشت ماه ملاقات ، عضو میگوس ، افستت ، در اکتبر سال 2017 در کنسرتی در فیلادلفیا به کاردی B پیشنهاد داد. "او خودش ، مرد است. من او را از سنگر در حال پیشرفت و پیشرفت کردم ... من به او به عنوان یک زن احترام می گذارم. او با برخی از گانگستاها به بازی آمد."

خبرهای شاد درباره درگیری این زوج به سرعت رسوا شد و شایعات پیرامون خیانت های Offset شایع شد. با این وجود ، Cardi B علناً از نامزدش دفاع کرد و به هواداران گفت همه روابط متفاوت دارند.

هفته های پس از زمزمه های زیاد در مورد باردار شدن ، Cardi B با نشان دادن دست انداز کودک خود در حین اجرای آوریل 2018 در Saturday Night Live این شایعه را تأیید کرد. خوشحال که دیگر نیازی به پنهان کردن اخبار نیست ، او با شلوغی گفت: "من بالاخره آزاد هستم!" بعد از پیوستن به دوستان در ماه مه 2018 ، او تأیید کرد که در انتظار یک دختر است.

این رپر متعاقباً یک سری برنامه های برنامه ریزی شده را از طریق بهار و تابستان لغو کرد و اعلام کرد که اواخر آوریل جشنواره شهر بروکلی در واشنگتن ، D.C ، آخرین اجرای وی تا زمان پیوستن به تور جهانی جادویی 24K مریخ در ماه سپتامبر خواهد بود.

در ماه ژوئن ، پس از لذت بردن از دوش کودک در آتلانتا ، Cardi B با تأیید توییتر مبنی بر اینکه او و Offset در ماه سپتامبر سال 2017 به طور پنهانی ازدواج کرده اند - شایعتر از یک ماه قبل از پیشنهاد عمومی خود در کنسرت ، با شایعه دیگری روبرو شد. "ما کسی را پیدا کردیم که با ما ازدواج کند ، و او هم ، فقط آن دو و پسر عموی من را انجام داد. من گفتم که من انجام می دهم ، بدون لباس ، آرایش و انگشتر نیست!" او توئیت کرد و افزود: "خوب حالا که می دانید حداقل می توانید بفهمید که من یک بچه را از ازدواج خارج کردم."

Cardi B با تولد دختر Kulture Kiari Cephus در تاریخ 10 ژوئیه 2018 مادر شد و روز بعد در اینستاگرام این خبر را به هواداران داد.

در اواخر ماه ژوئیه ، Cardi B در اینستاگرام فاش کرد که از تور برنامه ریزی شده پاییز با مریخ خارج می شود ، و اعتراف کرد که "کل چیزهای مامان را دست کم گرفته است". مریخ در یک پست پاسخی حمایت بی قید و شرط خود را تأیید كرد و تأیید كرد كه او "كاملاً درست كار می كرد" و پیشنهاد بازی در "تور زرد بوداك" را به افتخار وی هنگام تور ارائه می داد.

در دسامبر سال 2018 ، Cardi و Offset تقسیم خود را اعلام کردند. وی با بیان اینكه ویدئویی در اینستاگرام منتشر شده است ، گفت: "بنابراین همه من و همه چیز را مشكل می كنند و می دانید كه من الان برای لحظه ای داغ سعی كرده ام با پدر و مادرم كار كنم." "و ما واقعاً دوستان خوبی هستیم و ما واقعاً شرکای تجاری خوبی هستیم - می دانید که او همیشه کسی است که من با او صحبت می کنم ، با او صحبت کردم. ما برای مدت طولانی
علی رغم مشکلات زناشویی ، این زوج تا اوایل سال 2019 همه چیز را جبران کرده بودند.

دستگیری و کیفرخواست
در تاریخ 1 اکتبر 2018 ، Cardi B به دلیل ارتباطش با یک درگیری در باشگاه استریپ در اوت 2018 در کوئین ، نیویورک ، تسلیم پلیس نیویورک شد ، که در آن او گفته بود که به همراهانش دستور داده است که به دو بارکن حمله کنند. این رپر دستگیر و به جرم دو جرم ، تعرض و تهدید بی پروا متهم شد.

پس از اینکه کاردی یک دادخواست اعتراض را رد کرد ، در ژوئن سال 2019 یک هیئت منصفه بزرگ این هنرمند را به دو فقره اتهام تجاوز به عنف ، و همچنین شش تخلف و شش تخلف متهم کرد.

بعداً در همین تابستان ، طی محاکمه ای برای هنرمند هیپ هاپ متولد بروکلین ، 6ix9ine ، رپارد Cardi B را به عنوان عضوی از Neine Trey Gangster Bloods در نیویورک سوزاند. کاردی متعاقباً هرگونه وابستگی به این باند را انکار کرد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 380 تاريخ : 7 تير 1399 ساعت: 15:0

زندگینامه گال گادوت

بازیگر اسرائیلی ، گال گادوت پیش از بازی در نقش اصلی زن شگفت انگیز Wonder Woman در DC Extended Universe در چندین فیلم "سریع و خشمگین" ظاهر شد.
گال گادوت کیست؟
بازیگر گال گادوت برای اولین بار به عنوان برنده مسابقه خانم اسرائیل در سال 2004 جلب توجه کرد. وی پس از دو سال خدمت سربازی ، قبل از دنبال کردن فرصت های بازیگری ، تحصیل در رشته حقوق را انجام داد. Fast & Furious (2009) ، چهارمین قدم از حق رای دادن و سریع ، اولین نقش اول فیلم او بود. سرانجام گادوت برای بازی در نقش ابرقهرمان DC Comics Wonder Woman روی پرده سینما قرار گرفت و از عملکرد پیشرو خود در Wonder Woman Wonder Woman در گیشه سال 2017 تحسین کرد.

اوایل زندگی
بازیگر گال گادوت در 30 آوریل 1985 متولد راش هائین اسرائیل متولد شد. پدرش به عنوان مهندس کار می کرد و مادرش معلم بود. گادوت كودكی ورزشكار بود كه در جوانی در حال رقصیدن و بازی چندین ورزش بود. او به Vanity Fair گفت: یکی از اولین جاه طلبی های شغلی او این بود که یک رقصنده باشید.

گادوت در سن 18 سالگی وارد مسابقه خانم اسرائیل شد و فکر کرد این یک تجربه جالب خواهد بود. وی برای مجله Glamour توضیح داد: "من هرگز فکر نمی کردم که برنده شوم." "وقتی که من را تاج گذاری کردند شوکه شدم." این پیروزی به شروع کار وی به عنوان یک مدل کمک کرد. گادوت سپس پیش از عزیمت به دانشگاه برای تحصیل در رشته حقوق ، به تعهد دو سال اجباری خود در نیروهای دفاعی اسرائیل مشغول شد.

در حالی که در کالج بود ، از گادوت خواسته شد برای بازی در عشق علاقه جادوگر فوق العاده جیمز باند در Quantum of Solace (2008) بازی کند. او چندین تماس تلفنی داشت ، اما بخشی را دریافت نکرد. با این وجود ، این تجربه علاقه او به بازیگری را برانگیخت. همانطور که گادوت به مجله مصاحبه گفت ، "فهمیدم که عمل کردن خیلی طول می کشد ، و این بسیار جالب تر از رفتن به دانشکده حقوق است." او به زودی نقشی در سریال تلویزیونی بوبوت اسرائیلی فرود آورد.

شغل فیلم
نقش های سریع و خشن و زودهنگام
در سال 2009 ، گادوت اولین فیلم خود را با عنوان Gisele در Fast & Furious ساخت وین بازیگران وین دیزل و پل واکر را بازی کرد. او برای بازی در این نقش در چندین سکانس بازگشت: Fast Five (2011) ، Fast & Furious 6 (2013) و Furious 7 (2015).

در این مدت ، گادوت نیز در تاریخ 2010 شب و شب و روز ظاهر شد و نقش مهمی در شخصیت اسرائیلی Kicking Out Shoshana (2014) داشت. او در ادامه با رایان رینولدز و کوین کاستنر در درام اکشن کریستال (2016) و در کمدی Keeping Up with the Joneses با Isla Fisher و Jon Hamm حضور پیدا کرد.

"Batman v Superman: Dawn of Justice"
گادوت هنگامی که به عنوان زن شگفت انگیز (و بازیگر اصلی وی دیانا پرنس) برای فیلم اکشن بودجه Batman Batman v Superman: Dawn of Justice (2016) به عنوان Wonder Woman (و Wterer Woman (و Alter ego Diana Prince) بازیگران او شد ، نقش ایفا کرد. شخصیت گرفتن ، او را با چالش هایی مواجه کرد ، زیرا او در برنامه گفتگوی خود به جیمی کیمل گفت. در ابتدا ، لباس او "خیلی تنگ بود ، من به معنای واقعی کلمه نمی توانستم نفس بکشم." با وجود هرگونه مسئله کمد لباس ، گادوت اهمیت Wonder Woman را به عنوان یک الگوی نقش می داند. او به گلمور توضیح داد که "برای من مهم بود که نشان دهیم وی چقدر مستقل است. او به مردی تکیه نمی کند و به دلیل یک داستان عشق در آنجا نیست. "


"زن شگفت انگیز" ، "لیگ عدالت"
گادوت سپس با انتشار زن Wonder Woman در بهار سال 2017 شلیک خود را در بخش انفرادی به دست آورد. تلنگر به کارگردانی پتی جنکینز با استقبال تماشاگران روبرو شد و بیش از 820 میلیون دلار در سطح جهانی بدست آورد ، در حالی که منتقدین از عملکرد بانوی پیشرو و کریس پین به عنوان عالی تقدیر می کردند. تعجب می کنید متحد و علاقه عشق.

این بازیگر نقش چند ماه بعد را برای مجموعه عدالت گروه ابرقهرمانان ، در كنار بن افلك به عنوان بتمن و جیسون موموآ در نقش آكوا من دوباره جبران كرد ، هرچند كه این سریال ها به اندازه نمایش مستقل گادوت موفق نبودند.
زندگی شخصی
گادوت با تاجر یارون ورسانو ازدواج کرده است. این زوج در سال 2008 ازدواج کرده اند و یک دختر به نام آلما دارند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 168 تاريخ : 6 تير 1399 ساعت: 15:0

بیوگرافی جیسون موموا
جیسون موموا قبل از کسب مقام برجسته به عنوان خال دروگو در "بازی تاج و تخت" و به عنوان ابرقهرمان آکوامن ، در "Baywatch Hawaii" و "Stargate: Atlantis" در کانون توجه هالیوود قرار گرفت.
جیسون موموا کیست؟
جیسون موموا در 1 اوت سال 1979 در هاوایی متولد شد ، اما در آیووا بزرگ شد. وقتی بعد از دبیرستان به هاوایی بازگشت ، شروع به مدل سازی کرد که خیلی زود به یک حرفه بازیگری منجر شد. پس از نقش های طولانی در Baywatch Hawaii و Stargate: Atlantis ، Momoa نقش خال دروگو را در HBO's Game of Thrones فرود آورد ، که در سال 2011 آغاز به کار کرد. در همان سال Momoa در عنوان عنوان فیلم جدید Conan the Barbarian ظاهر شد. او همچنان درگیر پروژه های فیلم و درام ماجراجویی تلویزیون Frontier و همچنین انتخاب خود برای نقش ابرقهرمان DC Comics Aquaman در صفحه بزرگ است.

شغل اولیه زندگی و مدل سازی
جیسون موموا در 1 اوت سال 1979 در هونولولو متولد شد و در کودکی به نوروکلک آیووا نقل مکان کرد و در آنجا توسط مادر بزرگ شد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ، مومو به هندوستان بازگشت و در دانشگاه هاوایی ثبت نام کرد. اما زندگی او به زودی سرنوشت سرنوشت ساز خواهد گرفت وقتی که توسط تکو کوبایاشی ، طراح لباس بین المللی کشف شد - رویدادی که منجر به شروع حرفه مدل سازی موموئه شد.

ظاهر خوب و زیبایی منقوش وی موفقیتی سریع را برای او به ارمغان آورد ، و در سال 1999 ، Momoa برنده مدل سال هاوایی شد و در باند فرودگاه لوئیز ویتون در نمایشگاه مد فرمانداری قدم زد.
نمایش ها و فیلم های تلویزیونی


"Baywatch" ، "North Shore" ، "Stargate: Atlantis"
Momoa به زودی دیدگاههای خود را به سمت بازیگری معطوف کرد و در سال 1999 سعی کرد نقش اصلی را در نمایش بین المللی تلویزیونی Smash Baywatch (که در این مرحله شناخته می شود ، فصل دهم این نمایش به عنوان Baywatch Hawaii) داشته باشد. او برای بازی در نقش جیسون ایوان ، 1000 بازیگر دیگر را شکست داد ، بخشی که او برای چند فصل بازی کرد. این نمایش در سال 2001 به پایان رسید و مومو مدتی را در سفر به جهان گذراند ، به ویژه در بازدید از تبت ، جایی که او بودیسم را کشف کرد.

سرانجام موموا به لس آنجلس نقل مکان کرد تا حرفه بازیگری را ادامه دهد. اولین نقش هایی که او به زمین نشست ، Baywatch: Hawaii Wedding (2003) و Tempt (2003) ، هر دو فیلم تلویزیونی ، چهره خود را روی پرده سینما نگه داشتند تا اینکه سریال بعدی او ، North Shore ، در سال 2004 به اجرا درآمد. North Shore برای 20 قسمت اجرا شد. اما وقتی تمام شد چیزی حتی بهتر از انتظار Momoa: Stargate: Atlantis بود.

با بازی رونان دکس در سریال علمی تخیلی مشهور ، Momoa در چند فصل ظاهر شد و در این راه به مرحله بعدی ستارگی رسید. همچنین در این دوره ، Momoa درگیر در یک درگیری در نوار لس آنجلس شد ، که در آن یک حامی دیگر شیشه ای را در لبه های 6 '5 ، 225 پوند شکست. چهره بازیگر که منجر به 140 بخیه و زخم بالای چشم چپ وی شده است. جای زخم بعداً به امضا تبدیل می شود و نقش بعدی مومو را بازی می کند ، که حرفه او را به سطح بعدی می برد.
موفقیت با "Game of Thrones"
در آوریل 2011 ، HBO پخش درام جدیدی به نام Game of Thrones را آغاز کرد و Momoa در نقش آلو خل درگو ، رهبر بربری یک قبیله به نام Dothraki ظاهر شد. این نمایش به یک ضربه سرقت فوری تبدیل شد و خشن خشن مومیایی و در نهایت ظریف و ظریف ، کالهای جدید و جدیدی از طرفداران را به آستان بازیگر آورد.

راه اندازی مجدد "Conan the Barbarian" ، "مرز"
در حال رشد ، Momoa یکی از طرفداران بزرگ داستانهای Conan the Barbarian بود ، و او همچنین به عنوان شخصیت اصلی در راه اندازی مجدد صفحه بزرگ هالیوود ، ستاره ای شد که چند ماه پس از Game of Thrones منتشر شد. Momoa در ادامه در فیلم Bullet to Head (2012) و Road to Paloma (2014 ؛ که Momoa نیز کارگردانی و همکاری داشته است) ظاهر شد ، پیش از اینكه در نقش های برجسته در تریلرهای اکشن Once Upon a Time در ونیز (2017) بازی کند ، بد است. Batch (2017) و Braven (2018).

Momoa در سال 2016 در پرده سینما نقش اصلی خود را در Frontier شروع کرد ، یک درام ماجراجویانه درباره تجارت خز آمریکای شمالی در قرن 18.

'Aquaman'
Momoa پس از اعلام خبر پیوستن به برادران ابرقهرمانان صفحه نمایش بزرگ در نقش Aquaman ، Momoa به عنوان بهترین بازیگر دریایی با حضور کوتاهی در سال 2016 در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice آغاز شد. وی در نمایشگاه Justice League 2017 برجسته تر ، در کنار عناوین اصلی همکارهای دیجیتال کمیک های بتمن ، سوپرمن و زن شگفت انگیز ظاهر شد.

با این حال ، این ویژگی مستقل Aquaman او بود که در اواخر سال 2018 منتشر شد ، که رسما مومو را به سمت ستاره شدن فیلم سوق داد. موموآ با عنوان بازیگران نیکول کیدمن ، ویلم دافو ، پاتریک ویلسون و کهربا هرد ، قدرت و توانایی جدی جسمی خود را برای ماجراجویی زیر آب قابل ملاحظه ای که زیر یک میلیارد دلار در گیشه در سراسر جهان به نمایش گذاشت ، به نمایش گذاشت.

'دیدن'
روی پاشنه موفقیت آکوامن ، Momoa برای بازی در نقش ستارگان در See ، که در ماه نوامبر سال 2019 در سرویس پخش اپل TV + آغاز شد ، قرار گرفت. سریال ماجراجویی های علمی تخیلی (قهرمانان علمی) دارای قهرمان اکشن است که در آینده ای که در آن نژاد بشر حس بینایی را از دست داده است در حال بازی کردن یک رئیس جنگجو است.

زندگی شخصی
اعتقاد بر این بود كه Momoa در سال 2007 با بازیگر زن لیزا بونت ازدواج كرد ، اگرچه طبق گفته های این اتحادیه تا زمان رسمی ازدواج در اكتبر 2017 ، این "رسمی" نبود. . بنت یک دختر زوای ایزابلا با همسر سابقش لنی کراویتز دارد.

در سال 2019 Momoa اعلام کرد که برای راه اندازی خط جدیدی از آب کنسرو با شرکت Ball همکاری می کند. این بازیگر با اعلام خبر از طریق اعلام ویدیویی که در آن ریش مارک تجاری خود را تراشیده است ، بر اهمیت جابجایی از آب بطری های پلاستیکی به قوطی های آلومینیومی قابل بازیافت تأکید کرد.

وی گفت: "ما باید از شر این بطری های پلاستیکی آب خلاص شویم." "آکوامن تلاش می کند بهترین کاری را انجام دهد. برای بچه های شما ، برای بچه های من ، برای جهان. اقیانوس ها را تمیز کنید ، زمین را تمیز کنید."

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 155 تاريخ : 5 تير 1399 ساعت: 15:25

بیوگرافی دواین جانسون
دواین جانسون برای اولین بار به عنوان "The Rock" شهرت یافت ، شخصیتی محبوب کشتی گیر. او سپس به ستاره ای در گیشه تبدیل شد و در فیلم هایی از جمله "پادشاه عقرب" ، "هرکول" و "سریع و خشمگین" حضور پیدا کرد.

دواین جانسون کیست؟
Dwayne "The Rock" جانسون در سال 1972 در خانواده ای کشتی گیر حرفه ای به دنیا آمد. یک مصدومیت به فوتبال خود در کالج پایان داد ، بنابراین با فدراسیون جهانی کشتی وارد رینگ شد. به عنوان "The Rock" ، او به طور مشهور با استیو آستین کشتی گیر کشتی گرفت و بارها عنوان قهرمانی WWF / WWE سنگین وزن را کسب کرد. جانسون سپس شهرت کشتی خود را در یک حرفه سینمایی به نمایش گذاشت و در پروژه هایی همچون The Mummy Retus و The Toothy Fairy در سال 2001 ظاهر شد. پروژه های بعدی شامل سری Ballers HBO و نقش های اصلی در حق رای دادن و سریع و خشمگین و جومانجی می باشد.

اوایل زندگی و شغل
کشتی گیر و بازیگر حرفه ای دواین "سنگ" داگلاس جانسون در 2 مه 1972 در هایوارد ، کالیفرنیا متولد شد. نوه کشتی گیر حرفه ای پیتر "رئیس ارشد" فنن مائویا و فرزند کشتی گیر راکی ​​جانسون ، جوان جانسون با تماشای عملکرد پدرش در رینگ بزرگ شد. جانسون با هیچ برنامه ای برای پیروی از پله های خود ، در دانشگاه میامی با فوتبال کالج بازی کرد و با اندازه و ورزشکاری خود قول داد تا اینکه در اثر جراحات کم شود.

تبدیل شدن به "The Rock"
جانسون با اندکی دورنمایی در فوتبال حرفه‌ای ، راهی کشتی گیری شد و در مسابقات جهانی WWF مقابل بروکلین براولر در تگزاس شروع به کار کرد. WWF پس از چند مسابقه دیگر ، از جمله برد تیم با بارت ساوایر ، وی را با نام Flex Kavana به امضا رساند. یک سال بعد ، وی به The Nation of Domination پیوست و سرانجام رهبری آن را به دست گرفت و خود را The Rock نامید.

او بعداً به گروه دیگری از کشتی گیران نخبه معروف به "شرکت" پیوست و یک استقلال بدنام را با استیو آستین آغاز کرد. همچنین به عنوان "قهرمان مردم" شناخته شده است ، The Rock در ادامه موفق به کسب 17 عنوان WWF / WWE در طول حرفه تحسین شده خود شد.

فیلم و تلویزیون


"پادشاه عقرب"
در خارج از حلقه کشتی ، The Rock یک حرفه بازیگری موفق را آغاز کرد ، نام صحنه را کنار گذاشت و به راحتی توسط Dwayne Johnson رفت. او برای اولین بار به عنوان پادشاه عقرب ، یک آدم بد اخلاق فوق العاده ، در فیلم The Mummy Retus در سال 2001 یک چشمه بزرگ ایجاد کرد. جانسون سال بعد برای The Scorpion King به این نقش بازگشت. سعی در دستیابی به کمدی ، او در سال 2005 در فیلم Be Cool با جان تراولتا و Uma Thurman و The Game Plan به نمایش درآمد.

حق رای دادن ، راننده ، 'سریع و خشن'
بازیگری جانسون در ادامه بازی های خود در فیلم هایی مانند Driver (2010) و Fast & Furious 6 (2013) به پیشرفت خود ادامه داد. در سال 2014 ، او به عنوان مرد قدرتمندی در هرکول بازی کرد. جانسون همچنین گاه به گاه به کشتی بازگردد ، از جمله حضور در سال 2014 با حضور هالک هوگان و استون سرد استیو آستین در WrestleMania 30.

'Ballers' HBO
در سال 2015 ، جانسون با دو فیلم اکشن بزرگ بر صفحه نمایش بزرگ مسلط شد. وی در فیلم Furious Seven ظاهر شد و در سن آندریاس بازی کرد. جانسون همچنین اولین سریال کمدی دراماتیک خود را در همان سال ، با بازی اسپنسر استراسمور ، یک فوتبالیست بازنشسته طرفدار تبدیل به برنامه ریز مالی ، روی Ballers آغاز کرد.
"اطلاعات مرکزی" ، "موانا" ، "بیوچ" ، "جومانجی"
در سال 2016 ، پس از همکاری با کوین هارت برای بازی اکشن-کمدی مرکزی اطلاعاتی ، جانسون صدای موزیکال مائو را برای نمایش انیمیشن دیزنی Moana ابراز کرد. او در سال 2017 مرد شلوغی بود و نقش های بازیگری در فیلم Fate of Furious را اقتباس کرد ، اقتباس صفحه نمایش بزرگ سریال محافظ زندگی در دهه 1990 Baywatch و Jumanji: Welcome to the Jungle.

"آسمان خراش" ، "Rampage" ، "Hobbs & Shaw"
نمایش خوب این بازی تا سال 2018 ادامه داشت ، با این که Jumanji فروش بلیط را در مسیر خود قرار داد تا به فیلم پرفروش ترین بازیگر تا به امروز تبدیل شود. وی همچنین در ماه فوریه موفق به ایستادگی در خلال تبلیغات شدید همراه با سوپر بول شد و یک فیلم تریلر برای فیلم آسمان خراش را آغاز کرد ، که در آن او با یک پا مصنوعی در مانع های مرگ برنده شرکت می کند.

در همان روز ، جانسون اعلام کرد که او میزبان یک رقابت مسابقه ای 10 قسمت بدون شرح ، تایتان گیمز خواهد بود تا "بستری را ایجاد کند که به افراد روزمره امکان تغییر زندگی و انجام کارهای خارق العاده را بدهد."

Rampage ، براساس بازی محبوب دهه 1980 ، که چند ماه قبل از انتشار ژوئیه آسمان خراش ، در سالن های تئاتر ظاهر شد ، Rampage بود.

جانسون بر اساس داستان واقعی قهرمان کشتی فرنگی زنان سارایا "پیج" بویس ، با حضور در جنگ با خانواده من (2019) به ریشه های کشتی خود بازگشت. بعداً در همان سال ، او دوباره با Spinoff Fast & Furious spinoff Hobbs & Shaw به همراه جیسون استاتهام دوباره در حالت عمل قرار گرفت.

صفحه را خاموش کنید
جانسون همچنین در مورد برخی از مبارزات اولیه زندگی خود ، از جمله اخراج خانواده اش از خانه هاوایی در سن 14 سالگی ، گشوده است. وی به نشریه انگلیس Express گفته است که مادرش سال بعد با رفتن به ترافیک اقدام به خودکشی کرد. حادثه ای که باعث شد او با افسردگی مقابله کند.

زندگی شخصی
در آگوست سال 2019 ، جانسون گره گره را با دوست دیرینه اش ، خواننده / تهیه کننده موسیقی لورن هاشیان گره زد. این دو پدر و مادر به دختران جاسمین لیا (دسامبر 2015) و تیانا گیا (در آوریل 2018) هستند.

جانسون همچنین از اولین ازدواج خود یک دختر به نام سیمون الکساندرا دارد. او و دوستدار دبیرستانش ، دانی گارسیا ، در سال 1997 ازدواج کردند و یک دهه بعد از هم جدا شدند ، اگرچه او همچنان به عنوان مدیر خود خدمت می کند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 171 تاريخ : 4 تير 1399 ساعت: 15:0